Elképesztő formaterv & hybrid teljesítmény!

A Tucson Hybrid nem csupán az elődmodell evolúciója: teljes körű dizájn-forradalmat képvisel. Az előremutató formaterv mellett ultramodern, intelligens technológiákat, valamint az üzemanyaggal különösen takarékosan bánó hibrid hajtásláncot kínál.

DESIGN

Az autó formaterve progresszív és kifinomult, amely kétségtelenül forradalmi jelentőséggel bír. A modern esztétikai értékeket új magaslatokra emelő modellt a szabadidőjármű-dizájn élvonalába sorolják kidolgozott felületei és dinamikus vonalai. A nagyobb, szélesebb karosszéria izmos kiállását éles törésvonalak és dinamikus arányok jellemzik, az élettel teli felületek határozott megjelenést kölcsönöznek a modellnek, anélkül, hogy szembefordulna a Tucson szabadidőjárműves hagyatékával.

BELSŐ TÉR

 A TUCSON Hybrid kifinomult, tágas belső terében - avagy az Interspace-ben - nyitott, kellemesen szellős érzés fogadja. A tér, technológia és információ pontosan a megfelelő arányban ötvöződik a modellben. Az utastér minden pontján vízesések által ihletett, érzéki formákkal és kiváló minőségű, puha tapintású anyagokkal találkozunk, amelyek új szintre emelik a modell megjelenését és hangulatát.
 
    

Környezeti hangulatvilágítás

Állítsa be kedve szerint a világítást. A hangulatvilágítás 64 különböző színben, fényereje 10 fokozatban szabályozható, így minden hangulathoz tökéletesen igazodik.

Hely, hely és még több hely

Minden eddiginél tágasabb belső tere a nagyobb autókban megszokott kényelmet és helykínálatot nyújtja. A még tágasabb hátsó lábtér pedig több kényelmet nyújt az utasoknak.

Még tágasabb csomagtartó

A csomagtartó még tágasabb lett: a Hybrid modellváltozat alaphelyzetben 616 litert, az üléseket lehajtva akár 1795 litert tartogat az utazásához szükséges csomagok számára.

BIZTONSÁG

Élvonalba tartozó, fejlett vezetőtámogató rendszerek, valamint számos innovatív funkció várja Önt a Hyundai TUCSON-ban. Utasai minden eddiginél nagyobb biztonságban érezhetik magukat. A továbbfejlesztett, hét légzsákos rendszer újdonsága az első üléssori központi légzsák. Ez megakadályozza, hogy a vezető balesetben összeütközzön első utasával, ami nagy mértékben csökkenti a súlyos sérülések kockázatát.

Kereszteződésben történő ütközésre figyelmeztető rendszer (FCA JX)

Az FCA rendszer automatikusan fékez, ha azt érzékeli, hogy az elöl haladó jármű hirtelen lassít. A rendszer gyalogosok és kerékpárosok észlelésére is képes. A berendezés most kereszteződés kanyarodó funkcióval bővült, amely segít elkerülni a nagy ívben végrehajtott kanyarodás során előforduló frontális ütközést.

Sávkövető rendszer (LFA)

A vadonatúj TUCSON Hybrid sávkövető segédlet (LFA) funkcióval is rendelkezik. Ez 0-180 km/óra sebességtartományban a forgalmi sáv középvonalában tartja a járművet, autópályán éppúgy, mint a városban.

Távolsági fényszóró asszisztens (HBA)

A rendszer észleli a szemből érkező, illetve előttünk haladó járműveket, és szükség esetén automatikusan tompított világításra vált. Amikor a rendszer már nem észlel járművet, automatikusan visszakapcsolja a távolsági világítást, ezzel optimalizálva a látási viszonyokat.

TECHNOLÓGIA

 
Mit is jelent a hibrid?

A TUCSON Hybrid benzin- és villanymotorral egyaránt rendelkezik: ezt nevezzük párhuzamos full hibrid hajtásláncnak. A kettő együtt, egy 1,49 kWh kapacitású lítium-ion polimer akkumulátor támogatásával biztosít kiváló üzemanyag-fogyasztást és inspiráló teljesítményt. A hibrid hajtáslánc zökkenőmentesen vált át a belső égésű és az elektromos motor között; olykor mindkettőt egyidejűleg működtetve.

Hibrid hajtáslánc, takarékosság és igazi vezetési élmény!

Az autó hajtáslánca az új 1,6 literes T-GDi Smartstream benzinmotorból, valamint egy 1,49 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátorról táplált, 44,2 kW teljesítményű villanymotorból áll. Ez a TUCSON hajtáslánc-kínálatának legerősebb tagja: a kombinált rendszerteljesítmény 230 lóerő, az összesített forgatónyomaték 350 Nm – így valósul meg egyszerre az élvezetes vezethetőség, valamint a kedvezőbb üzemanyag-fogyasztás.

Villanymotor

A 44,2 kW teljesítményű villanymotor 264 Nm forgatónyomatékot ad le késlekedés nélkül. Ennek köszönhető a sportos gyorsítóképesség és menetteljesítmény a TUCSON Hybridben.

Akkumulátor

A regeneratív fékrendszer által megtermelt elektromos energiát az 1,49 kWh kapacitású lítium-ion polimer akkumulátor tárolja, innen hajtva meg a villanymotort.

Benzinmotor

Az 1,6 literes T-GDI benzinmotor a Hyundai fokozatmentesen változó szelepösszenyitás (CVVD) technológiáját alkalmazza, amely optimális motorteljesítményt és üzemanyag-fogyasztást biztosít.

Hogyan is működik ez a gyakorlatban?

A vadonatúj TUCSON Hybrid hajtáslánca az aktuális menethelyzettől függően zökkenőmentesen vált át a belső égésű- és az elektromos motor között. A regeneratív fékrendszer a villanymotor segítségével lassítja az autót, és közben tölti az akkumulátort. Az akkumulátorban tárolt energia táplálja a villanymotort, amely gyorsítás során, emelkedőn vagy kis sebességű haladás esetén kapcsolódik be a hajtásba.

Gyorsítás / emelkedő

Intenzív gyorsítás során vagy emelkedőn haladva a villanymotor és a benzinmotor egyaránt működik, maximális gyorsulást biztosítva, minimális üzemanyag-fogyasztás mellett.

Állandó sebesség

Állandó sebességű haladás esetén a benzinmotor vagy a villanymotor mozgatja a járművet, attól függően, hogy az adott pillanatban melyiknek kedvezőbb a hatásfoka.

Regeneratív fékezés

Ha lassul az autó (pl. fékezéskor vagy lejtmenetben), a villanymotor generátorként működve visszanyeri a felszabaduló mozgási energiát, és elektromos energiává alakítja azt át, amit aztán az akkumulátorban tárol, és a villanymotor hajtására használ fel.

Lassítás / lejtmenet

A regeneratív fékrendszer a villanymotor segítségével lassítja az autót, és közben tölti az akkumulátort. Lassításkor vagy lejtőn haladva a rendszer áramot termel és tölti az akkumulátort.

CVVD motortechnológia

A Hyundai kifejlesztette a világ első fokozatmentesen változó szelepösszenyitási (CVVD) technológiáját. A CVVD egyszerre szabályozza a motor teljesítményét és üzemanyag-fogyasztását, miközben a környezetet is kíméli. A szelepvezérlési technológia a pillanatnyi menetkörülmények függvényében szabályozza a szelepek nyitásának és zárásának az idejét.

Praktikus akkumulátor-kialakítás

A vadonatúj TUCSON a kategória egyik legtágasabb második üléssori férőhelyét kínálja. A hibrid akkumulátor a második sori ülések alatt helyezkedik el, így a hátsó lábtér ugyanolyan bőséges, mint a hagyományos hajtáslánccal szerelt kivitel esetén.

Multi-Air Mode technológia

A Hyundai családban a TUCSON az, amely ezt a technológiát alkalmazza. Közvetlen és indirekt légbevezető nyílásokkal szolgálja ki a fűtés és klímaberendezést, finomabb légáramlást, ezáltal pedig kellemesebb utazási környezetet teremtve.

Nagysebességű vezeték nélküli töltő

Töltse okostelefonját még gyorsabban, vezeték nélkül. A töltő teljesítménye 5-ről 15 W-ra nőtt, így még hamarabb tölti az utasok okostelefonját. Integrált hűtőrendszere meggátolja a berendezés túlmelegedését.

HYUNDAI SZAKÉRTŐINK

Válassza a minden ízben hibrid TUCSON-t!
 Kérjen ajánlatot vagy további információért forduljon bizalommal értékesítő kollégáinkhoz!

Forgács Róbert értékesítési tanácsadó
Kobzi Gergely értékesítési tanácsadó
Székely György értékesítési vezető