0-24 ÓRÁS AUTÓMENTŐ ÜGYELET:
Karambol vagy műszaki meghibásodás?
Csak egy telefon, és a Duna Autó Zrt. 0-24 órában elérhető autómentő szolgálata rövid időn belül segít a helyzetén.
Munkaidőben kollégánk, munkaidőn kívül szerződött partnerünk által biztosítjuk a gyors és szakszerű segítséget, mely együttműködésünk lehetővé teszi a különleges autómentési helyzeteknek való megfelelésünket is (mélygarázs, árok, akár darut igénylő mentési feladatok).
Segélykérő telefonszámunk: +36 20 583 8883
Gépkocsiját a Zay utcai telephelyre szállítjuk, ahol - Önnel egyeztetve - beszállításkor semmiféle költséget nem kell megtérítenie a szerződött beszállító sofőrje felé, azt a Duna Autó Zrt. megelőlegezi Önnek.
Cégünk Magyarországon egyedülálló felszereltséggel és felkészültséggel rendelkezik, így a javítás időtartamát a lehetőségek szerint igyekszünk minimalizálni. Ez idő alatt sem kell gépkocsi nélkül közlekednie. A Duna Autó Zrt. széles bérautó kínálatából kiválaszthatja az igényeinek legmegfelelőbb modellt, akár azonnal a gépkocsi beszállítását követően.
A kárrendezés gyorsítása érdekében kérjük, amennyiben van rá lehetőségük, a kárbejelentő lapot kitöltve hozzák magukkal, melyek a biztosítók neveire kattintva letölthetőek.
Cégünk az összes biztosító társasággal kapcsolatban áll, melyek közül az alábbi biztosítók részére végzünk helyszíni, saját hatáskörű kárfelvételt*:
ALFA | Allianz Hungária | Generali | Uniqa | | Magyar Posta | Union | Uniqa | KÖBE
A többi biztosító részéről a kárfelvétel megrendelésünk alapján történik*:
Groupama | K&H | Signal | Gránit Biztosító | Genertel
*A kárügyintézés csak a nálunk javítandó gépkocsikra vonatkozik. A javítást a kárfelvétel és a biztosító által kiadott fizetési garancia után kezdjük el.
1. A kár bekövetkeztekor töltse ki az Európai Baleseti Bejelentőt, amelyből minden, a balesetben résztvevő félnél maradnia kell egy-egy példánynak. A dokumentum 14-es pontjában található megjegyzés rovatban az okozó fél felelősségvállalásának beírására törekedjen, ezzel is gyorsíthatja a kárrendezést.
2. Személyi sérülés esetén vagy többes karambolnál, ahol nincs megegyezés, hívja ki a rendőrséget, hogy jegyzőkönyvezzék a baleset körülményeit!
3. Tegye meg a balesetről a bejelentést személyesen Karosszéria Javítóközpontunkban, vagy online. Ez alapján elindulhat a javítási folyamat.
A hatékony ügyintézéshez szükséges:
4. A bejelentés alapján elindul a kárügyintézés folyamata, amelynek a lépései az alábbiak:
A javítás fedezetéül szolgáló biztosítás érvényességének lekérdezése kárfelvétel, szerződésben álló biztosítók esetében a helyszínen, azonnal egyéb biztosítók esetében kirendelt szakértővel, egyeztetett időpontban a javítás megkezdéséhez a jogalapi-igazolás bekérése a biztosítótól finanszírozott gépjármű esetében banki engedélyezés bekérése lakatos és fényezési munkák elvégzése, a szükséges alkatrészek biztosítása
5. A javítás ellenértékének kiegyenlítése:
A javítás számlaértékéből az esetleges önrészen, illetve az avuláson kívüli összeget a biztosító felé számolja el a Duna Autó Zrt. az önrész, illetve az avulás kifizetésére lehetőség van készpénzben vagy bankkártyával
A fenti folyamat leírva sem rövid, és a napi életben csak bonyolódhat az esetleges rejtett hibák, vagy akár biztosítási problémák esetében.
A javítás időtartamára - habár igyekszünk azt a lehetőségek szerint minimalizálni - nem kell gépkocsi nélkül közlekednie, a Duna Autó széles típusválasztékú bérautó flottája rendelkezésére áll, melyet töréskár esetén kedvezménnyel vehet igénybe.
Cégünk Magyarországon egyedülálló felszereltséggel és felkészültséggel biztosítja a javítás oly mértékű időszükségletét, amely Önnek, mint gépjármű-tulajdonos a legkevesebb kellemetlenséggel jár.
PECH Profi Egyengedtő Centrum Hálózata Kft.
Fényezés nélküli egyengetési technológia
Komoróczki Endre: +36 30 836 9243
Komoróczki Sándor: +36 20 371 5733