Egy 13 országra kiterjedő felmérés szerint a magyar autósok 61%-a nyitott arra, hogy következő autója elektromos legyen, 18%-uk pedig komolyan fontolgatja is ezt a lépést. Ez jelentős ugrás a jelenlegi 7%-os hazai BEV-piaci részesedéshez képest, és jól mutatja, hogy az elektromobilitás már nem a jövő, hanem a jelen.
A kutatás szerint a legfőbb motiváció a fenntarthatóság (27%) és az alacsony üzemeltetési költség (24%). Az állami támogatások szerepe viszont minimális (9%), ami még inkább ráirányítja a figyelmet azokra a gyártókra, akik versenyképes ár-érték arányt kínálnak – mint például a BYD.
A magyarok elvárásai világosak: 400 km-es hatótáv, villámtöltés, és megfizethető ár. A BYD modelljei – mint a Dolphin vagy az Atto 3 – pont ezekre az igényekre adnak választ, mindezt fejlett technológiával és modern formavilággal.
Érdekesség, hogy a magyar vásárlók az európai átlagnál (50%) is nyitottabbak a kínai márkák iránt – 69%-uk fontolgatná ilyen modell vásárlását. Ebben a mezőnyben toronymagasan a BYD vezeti a listát.
A bizalom, az elérhetőség és a valós felhasználói élmény kulcsfontosságú – és ezekben a BYD márka már most is kiemelkedő helyet foglal el hazánkban.
A Mitsubishi új, időkorlátos nyílt végű pénzügyi lízingkonstrukciót indít vállalkozások számára, mellyel az Outlander PHEV modell akár már havi nettó 125 000 Ft-tól elérhető. Az ajánlat 2025. augusztus 6. és 31. között igényelhető.
A Kia legújabb elektromos modellje, az EV4, végre megérkezett – és most először lehetőség nyílik arra, hogy elsők között rendelje meg a formabontó újdonságot, amely két változatban is elérhető: elegáns fastback és lendületes hatchback kivitelben.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!