BYD

    A magyar autósok nyitottak az elektromos jövőre – élén a BYD márkával

    A magyar autósok nyitottak az elektromos jövőre – élén a BYD márkával A magyar autósok nyitottak az elektromos jövőre – élén a BYD márkával
25/06/02

Egy 13 országra kiterjedő felmérés szerint a magyar autósok 61%-a nyitott arra, hogy következő autója elektromos legyen, 18%-uk pedig komolyan fontolgatja is ezt a lépést. Ez jelentős ugrás a jelenlegi 7%-os hazai BEV-piaci részesedéshez képest, és jól mutatja, hogy az elektromobilitás már nem a jövő, hanem a jelen.

A kutatás szerint a legfőbb motiváció a fenntarthatóság (27%) és az alacsony üzemeltetési költség (24%). Az állami támogatások szerepe viszont minimális (9%), ami még inkább ráirányítja a figyelmet azokra a gyártókra, akik versenyképes ár-érték arányt kínálnak – mint például a BYD.

A magyarok elvárásai világosak: 400 km-es hatótáv, villámtöltés, és megfizethető ár. A BYD modelljei – mint a Dolphin vagy az Atto 3 – pont ezekre az igényekre adnak választ, mindezt fejlett technológiával és modern formavilággal.

Érdekesség, hogy a magyar vásárlók az európai átlagnál (50%) is nyitottabbak a kínai márkák iránt – 69%-uk fontolgatná ilyen modell vásárlását. Ebben a mezőnyben toronymagasan a BYD vezeti a listát.

A bizalom, az elérhetőség és a valós felhasználói élmény kulcsfontosságú – és ezekben a BYD márka már most is kiemelkedő helyet foglal el hazánkban.

Legfrissebb híreink