Az elegancia és magabiztosság legkiemelkedőbb alakja. Az új Eclipse Cross Plug-in Hybrid, most még inkább csábító, mint valaha. Kápráztassa el magát a dinamikus vonalvezetésével, a markáns részleteivel, és lenyűgöző felszereltségével. Az Eclipse Cross PHEV ötvözi a benzinmotor előnyeit az elektromos hajtás csendes siklásával. Íme egy egyedülálló crossover SUV, gyönyörű és kifinomult stílusban.
Az Eclipse Cross PHEV a kupészerű, sportos formavilágot megtartva teljesen új kialakítást kapott.
A Mitsubishi „Dynamic Shield” formatervezési nyelve határozza meg az Eclipse Cross PHEV jellegzetes arculatát.
A stabil és széles hátsó kialakítás kiemeli az Eclipse Cross PHEV karakterét. Az egybefüggő hátsó ablak hangsúlyozza a kupé jelleget.
A masszív SUV megjelenést hangsúlyozzák a karosszéria színére fényezett alsó betétek. Az új Eclipse Cross új megjelenésének köszönhetően 140 mm-rel megnövelt teljes hosszúsága a csomagtérben is több helyet eredményez.
A LED fényszórókkal szerelt modellen a stílusos nappali menetfény mellett LED ködlámpa is található. A fényszóró ki- és bekapcsolása, valamint a távolsági/nappali fény váltása automatikusan történik. Az automatikusan be- és kikapcsoló projektoros halogén fényszóró figyelemfelkeltő LED nappali menetfénnyel párosul.
Az azonnal felismerhető háromdimenziós hátsó lámpaegység messziről egyedivé teszi az Eclipse Cross PHEV-t. A lápmák alatt pedig teljesen új tervezésű 18” könnyűfém keréktárcsákhoz 225/55 R18 gumiabroncsok tartoznak.
A teljesen új tervezésű 18” könnyűfém keréktárcsákhoz 225/55 R18 gumiabroncsok tartoznak.
Tapasztalatból tudjuk, hogy egy autó teljesítménye csak akkor bír jelentőséggel, ha azt a vezető uralni is tudja. A kényelmes belső tér kialakításakor ez lett az elsődleges cél. Minden kapcsoló és vezérlő eleme úgy lett elhelyezve, hogy az Ön számára a lehető legkényelmesebb legyen. Így Ön a lényegre összpontosíthat.
Amint a kormánykerék mögé ül, az Eclipse Cross PHEV kényelmes ülése gondoskodik arról, hogy Ön előtt a perspektíva megváltozzon. A magas üléspozíció nemcsak a ki- és beszállást könnyíti meg, hanem a forgalomra történő rálátást is elősegíti. A nagy felbontású, könnyen leolvasható műszerek mind-mind kiemelik az Eclipse Cross PHEV vezetőközpontú karakterét. Az integrált központi kijelző minden fontos információról tájékoztatja a vezetőt.
A könnyen nyitható, széles csomagtérajtón keresztül még a legnagyobb csomagokat is bepakolhatja, az alacsony padlószint pedig megkönnyíti a nehéz csomagok mozgatását. A padlója alatt lévő tárolórekeszbe apróbb holmikat, illetve az EV töltőkábelt helyezheti el. A hátsó ülések 9 fokozatban állítható háttámlával rendelkeznek. A 60:40 arányban osztott hátsó ülések részben is ledönthetők, így hosszabb tárgyak is szállíthatók, miközben hátsó ülésen is ül utas.
A kimagasló stílus és az intelligens funkciók tökéletesen kiegészítik egymást az Eclipse Cross PHEV belső terében. Minden könnyen áttekinthető és minden könnyedén elérhető. Az új, 8” érintőképernyővel rendelkező infotainment rendszer most még könnyebben kezelhető, és okostelefonnal összekapcsolva az Apple CarPlay, illetve az Android Auto rendszerekkel is kompatibilis.
A Mitsubishi számára az autóinak formájánál is fontosabb a lehető legnagyobb biztonság, amit modelljei kínálhatnak Önnek és családjának. Ezért a Mitsubishi teljes körű, az aktív és passzív biztonsági elemekre kiterjedő megoldásokkal vértezte fel az új Eclipse Cross PHEV-t.
Az Eclipse Cross PHEV rendkívül merev karosszériával és nagy lengéscsillapítókkal rendelkezik, amelyeket a kitűnő vezetési teljesítmény, és a kiváló menetkényelem figyelembevételével optimalizáltak a mérnökök.
Az adaptív tempomat hasonlóan működik mint a hagyományos, azzal a lényeges különbséggel, hogy a jármű érzékeli, ha egy másik jármű van előtte, és szükség esetén automatikusan csökkenti a sebességet, hogy a meghatározott követési távolságot tartani tudja. Ha a jármű előtt szabaddá válik az út, akkor pedig visszatér a korábban beállított sebességre. Ez a kényelmes és biztonságos rendszer csökkentheti a ráfutásos balesetek bekövetkezésének esélyét.
Az ASC felismeri, ha a kerekek a csúszós útfelületen vagy kanyarodás közben elveszítik tapadásukat. A megfelelő kerekekre gyakorolt fékhatással és a motorteljesítmény csökkentésével az ASC segít fenntartani az irányítást, és megőrizni a jármű stabilitását.
Az ütközés hatását mérséklő rendszer (FCM) figyeli a jármű előtti területet, és ha akadályt észlel a jármű előtt, előbb figyelmezteti a vezetőt, majd szükség esetén beavatkozik és aktiválja a jármű fékberendezését. A rendszer nagy sebesség esetén az esetleges becsapódás erejét csökkentheti, alacsony sebességnél (30 km/h alatt) pedig a jármű teljes megállítására alkalmas.
A sávelhagyásra figyelmeztető rendszer (LDW) optikai és akusztikus jelzéssel is figyelmezteti a vezetőt, ha a jármű kitér a forgalmi sávjából.
A holttérfigyelő rendszer (BSW) a visszapillantó tükörben lévő figyelmeztető lámpa segítségével jelzi, ha a holttérben másik jármű található.
A hátsó keresztirányú forgalom figyelő rendszer (RCTA) egy parkolóhelyről kitolatásnál hasznos funkció, mivel tolatáskor figyeli, hogy jobb vagy bal oldalról közelít-e másik jármű.
Háromféle hajtásmód áll rendelkezésre. Az új Eclipse Cross PHEV az EV Drive – azaz tisztán elektromos, benzin nélküli üzemmód – mellett egy soros hibrid módot és egy párhuzamos hibrid módot is kínál. A gépkocsi egy elektronikus hajtásszabályozóval van ellátva, amely automatikusan választja ki azt a hajtásmódot, ami optimális a vezetési feltételeknek és az akkumulátor töltöttségi állapotának. Ebből Ön a vezetés közben semmit sem érez, az átmenet ugyanis folyamatos és energiaveszteség nélkül történik.
Az elektromotorok az akkumulátorban tárolt energia felhasználásával mozgatják az autót, ezért egyáltalán nincs üzemanyag-fogyasztás és CO2-kibocsátás. Ez a hajtásmód halk, tiszta és lendületes. Az Eclipse Cross PHEV maximális végsebessége ilyenkor kb. 130 km/óra.
Az elektromotorok a belsőégésű motor által termelt energiával mozgatják az autót. A benzinmotor akkor termel áramot, amikor az akkumulátor töltöttsége alacsony szintre süllyed, valamint - a teljesítmény növelése érdekében - erőteljes gyorsításkor vagy hegymenetben.
A benzinmotor hajtja az autót (például nagyobb tempónál, amikor a belsőégésű motor hatékonyabban működik), az elektromotorok pedig besegítenek a nagyobb teljesítmény elérése érdekében.
A PHEV rendszerben az első és hátsó kerekeket egy-egy kisméretű és könnyű elektromotor hajtja, ami zökkenőmentes és komfortos vezetést kínál, mindemellett olyan gyorsulást és lobbanékonyságot biztosít, ami az elektromos motorok sajátossága. A 2,4 literes benzinmotor az első kerekek meghajtásával további erőt biztosít, szükség esetén pedig az akkumulátor töltésére is szolgál, így Önnek sosem kell aggódnia az akkumulátor töltöttségi szintjéért.
A méltán elismert és világszerte bizonyított Outlander PHEV műszaki alapjait felhasználva a Mitsubishi megalkotta az Eclipse Cross PHEV modellt, ami egy kompakt SUV erényeit, az összkerékhajtás hagyományát és az elektromos meghajtás előnyeit egyesíti egy merész, mégis elegáns személyautóban.
Az új SDA készülék beépített TomTom navigációs rendszerrel is elérhető. A valós idejű közlekedési információkkal, a hangnavigációval és a felhasználóbarát kezelőfelülettel még könnyebben elérheti úti célját.
A kétzónás automata klímaberendezés lehetővé teszi, hogy külön-külön állítsa be a vezető és az utas oldalán a mindenki számára kellemes hőmérsékletet.
Menet közben, nyilvános töltőállomásokon (CHAdeMO szabvány szerinti csatlakozással) kb. 25 perc alatt érhető el a 80%-os töltöttség.
Fedezze fel az új Eclipse Cross PHEV minden részletét!