Különleges zenei együttműködés – főszerepben a Honda Jazz és Otis Lawrence szaxofonos
A mű különlegessége abban rejlik, hogy az alapot az ülések mozgatása, az üzemanyagbetöltő-fedél nyitása, a zárak kattanása, valamint az ablakok, az ajtók, illetve a motorháztető nyitása és zárása során keletkező hangok adják, amit Otis szaxofonmuzsikája varázsol csodálatos zenei élménnyé. Biztosak vagyunk benne, hogy ez az előadás világszerte elnyeri a jazzrajongók tetszését.
– A Honda Jazz stílusával, kifinomultságával, valamint legendás megbízhatóságával tökéletes társa Otisnak és szaxofonjának. Amióta a modell több mint 20 évvel ezelőtt megjelent Európában, elkötelezett rajongótáborra tett szert, és dicshimnusznak beillő visszajelzéseket kapott. Ez a zenemű tehát méltó tisztelgés népszerű slágermodellünk előtt – méltatta az előadást Nik Pearson, a Honda Motor Europe vállalati kommunikációért felelős vezérigazgatója.
A Honda Jazz e:HEV a pazar helykínálatot, a gazdaságos működést és a fejlett technikát ötvözi, mindezt stílusos, vonzó formába csomagolva. Napjainkban már a negyedik, hibrid hajtásláncú nemzedék tagjai hódítanak, és a Jazz a márka egyik legsikeresebb típusának számít, tekintve, hogy 2001-es bevezetése óta csaknem 9 millió darabot adtak el belőle világszerte, és több mint 50 nemzetközi díjat zsebelt be. A négy felszereltségi szinttel – Elegance[1], Advance, Crosstar és Sport Advance – elérhető Honda Jazz messze sokoldalúbb és kifinomultabb elődeinél.
[1] Magyarországon ezt a felszereltségi szintet nem forgalmazza a Honda.
Sikerének egyik kulcsa a letisztult, nagy használati értékű és végtelenül praktikus utastér. Osztályának legnagyobb, 986 mm-es hátsó lábterével büszkélkedhet, míg a Mágikus Ülésrendszernek köszönhetően egyszerűen felhajthatóak az ülőlapok, és az előredöntött háttámlákkal síkpadlós csomagtér alakítható ki a nagyobb tárgyak szállításához.
Miként a többi közkedvelt Hondánál, a Jazz e:HEV esetében is korszerű, hibrid hajtáslánc gondoskodik a hatékony működésről – az erőforrás szén-dioxid-kibocsátása mindössze 102 g/km, átlagfogyasztása pedig csupán 4,5 liter 100 kilométerenként (WLTP-ciklus szerint mérve).
Ha szeretne többet megtudni a Honda Jazzről, kérjük, keresse föl ezt a honlapot!
A Nemzetközi Jazznapot először 2011-ben hirdette meg az UNESCO (az ENSZ Nevelésügyi, Tudományos és Kulturális Szervezete) abból a célból, hogy a zene segítségével hívja fel a figyelmet a békére, a kulturális sokszínűségre, valamint az emberi jogok és méltóság tiszteletére.
Az új C5 Aircross bevezetésével a Citroën kínálja a legkényelmesebb villamosított családi szabadidőjárművet a C-szegmensben. A C5 Aircross belső tere komfortos, kényeztető lounge környezetet kínál nem csak az utasok számára, de a vezetőnek is.
Digitális raktár, zöld jövő: így telt a Duna Autó és a Siemens közös szakmai napja Automatizálás, energiahatékonyság és innováció egyetlen délelőtt alatt – nézd meg, hogyan működik a jövő logisztikája a gyakorlatban!
A kínai Geely csoport haszongépjármű-márkája, a Farizon 2025-ben látványos belépővel érkezett az európai piacra. Legújabb modellje, az SV – azaz SuperVan – már bemutatkozott Ausztriában, az Egyesült Királyságban és Spanyolországban is.
Az új C5 Aircross bevezetésével a Citroën kínálja a legkényelmesebb villamosított családi szabadidőjárművet a C-szegmensben. A C5 Aircross belső tere komfortos, kényeztető lounge környezetet kínál nem csak az utasok számára, de a vezetőnek is.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!