Új logó, új színek, átdolgozott termékkínálat, hogy fokozzuk az egyszerűség, a tartósság és az elérhetőség ígéretét!
A Dacia az idő előrehaladtával együtt fejlődik azért, hogy jobban megfeleljen az Ön elvárásainak. Miután modernizáltuk teljes kínálatunkat, új fejezetet nyitunk a márkaarculatunk fejlesztésében is, amelyet korszerűbbé és magabiztosabbá teszünk. A márkánk új megjelenése, amelyet először a kommunikációnkban mutattunk be, hamarosan fizikailag is láthatóvá válik minden autónkon és a márkakereskedéseink különböző részein.
MIT TAKAR AZ ÚJ ARCULAT?
„Dacia Link“ embléma
Az embléma egy egymáshoz érő D és C betűből áll, amely a Dacia és az ügyfelei közötti bizalmat szimbolizálja (innen ered a „Dacia Link“ név). Az emblémát mostantól minden modellünkön megtalálja: hűtőrács, kerékkupak, multimédiás rendszerek kezelőfelülete...
Dacia logó
5 betű a márka szellemiségét tükröző minimalista dizájnnal: robusztus és egyszerű. Ismerje meg a járműveink külsején és belső terében található összes feliratot.
Színválaszték
Megjelent az új szín, a Zuzmó szürke. Ez a természet által ihletett zöldes árnyalat adja meg az új színpaletta alaphangját, amely az egész termékcsaládot áthatja.
A KÍNÁLAT FELSZERELTSÉGI SZINTJEI
A kínálat felszereltségeit is átneveztük, hogy ajánlatunkat még egyértelműbbé tegyük. Ezentúl az Essential a legelérhetőbb verziókat takarja, míg az Expression kivitelek a kínálat szívét képviselik. A Journey pedig a gazdag felszereltségű változatokat jelzi, amelyet a nagyobb szabadságra vágyók számára készítünk.
A BYD a Párizsi Autószalonon ma (2024. október 14.) az európai közönség előtt is bemutatja a SEALION 7-et. Az újdonság egyszerre kínál sportos menettulajdonságokat, stílusos SUV vonalakat és csúcsszínvonalú villanyautó-technológiát.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!