Szórakoztató edukációval népszerűsíti a Suzuki a Prémium Assistance szolgáltatását: rövid kisfilmek készültek, amelyek gyerekekkel eljátszott jeleneteken keresztül mutatják be, milyen váratlan helyzetekben nyújthat segítséget a szolgáltatás – legyen szó koccanásról, lemerült akkumulátorról, csereautóról vagy akár szállásköltségről.
A kisfilmek hónapról hónapra jelennek majd meg a MySuzuki YouTube-csatornán. A cél, hogy minél több ügyfélhez eljusson az üzenet: a Suzuki Prémium Assistance megbízható társ Európa-szerte, ha váratlan helyzetek adódnak az utakon.
Az első kisfilm:
A Suzuki új lendületet ad globális jelenlétének: érkezik az első teljesen elektromos SUV, az e-Vitara, bemutatkozik egy vadonatúj prémium modell Indiában, miközben a márka biztonsági és fenntarthatósági fejlesztésekben is jelentős előrelépést tesz.
A CUPRA sporttörténelmet írt: három különböző versenyszériában aratott győzelmet egyetlen hétvége alatt. A márka ezzel ismét bizonyította, hogy a szenvedély, a teljesítmény és az újítás határozza meg minden mozdulatát.
A Hyundai INSTER megvásárlásával most részese lehet egy környezettudatos kezdeményezésnek. A kampány célja, hogy új fákkal gazdagodjon a Budakeszi Arborétum – minden egyes megvásárolt INSTER modell után egy fa kerül elültetésre.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!