Szórakoztató edukációval népszerűsíti a Suzuki a Prémium Assistance szolgáltatását: rövid kisfilmek készültek, amelyek gyerekekkel eljátszott jeleneteken keresztül mutatják be, milyen váratlan helyzetekben nyújthat segítséget a szolgáltatás – legyen szó koccanásról, lemerült akkumulátorról, csereautóról vagy akár szállásköltségről.
A kisfilmek hónapról hónapra jelennek majd meg a MySuzuki YouTube-csatornán. A cél, hogy minél több ügyfélhez eljusson az üzenet: a Suzuki Prémium Assistance megbízható társ Európa-szerte, ha váratlan helyzetek adódnak az utakon.
Az első kisfilm:
A Kia 2025-ben dupla lendülettel lép színre: az év második felében debütál az EV4, a márka első tisztán elektromos szedán–hatchback párosa, miközben a prémium fedélzeti streaming szolgáltatás már most új szintre emeli az utazási élményt.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!