„Tavaly év végén vettük az autót, és tűkön ülve vártuk, hogy versenyezhessünk vele” – kezdte Schuck János, aki Gonda Dániel navigátorral adta le nevezését a 2020-as bajnokságra. „A kocsi Hollandiában épült, egy 300 lóerős, hátsókerekes, szekvenciális váltós fenevad. A koronavírus okozta járványhelyzet miatt azonban az eredetileg tervezett egri szezonnyitó elmaradt, és sajnos csak július közepén tudtunk részt venni az idei első éles bevetésünkön.”
„A verseny legnagyobb kihívását a változékony időjárás jelentette, valamint a programban szereplő 27 kilométeres gyorsasági, ami a hosszúsága miatt amúgy is különlegességnek számít a hazai rallysportban. Az erdei, egynyomsávos, saras-murvás szakasz néhol macskakővel volt borítva, így különösen csúszott. Sokszor nem is a gyorsaság, az idővel való harc volt a feladat, hanem az úton maradás. Mi is kétszer lecsúsztunk az útról, az árokban kötöttünk ki, de végül a nézők segítségével folytatni tudtuk a futamot – igaz, jelentős időveszteséggel. Szerencsére ezek a megcsúszások nem nagy tempónál történtek, ezért az autó nem sérült. A 350Z bebizonyította, hogy egy igazi golyóálló gép, elég sokat bír. A gumiválasztással kapcsolatban sem volt sajnos sikerünk, hiszen amikor slick gumit tettünk fel, akkor elkezdett esni, amikor pedig vizes pályára valót raktunk fel, akkor kisütött a nap és elkezdett felszáradni a szakasz. Műszaki problémánk viszont nem igazán volt, ami azért örömre ad okot” – mesélte Nissan márkakereskedésünk vezetője
.
A Schuck János, Gonda Dániel duónak a nagy viszontagságok után végül sikerült a 2WD+ kategória 4. helyén célba érnie. A következő megmérettetés augusztus 15-16-án, a Miskolc Rallyn vár a párosra.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!