Tízből hét magyar családtagként kezeli az autóját, éppen ezért a szerettei, vagy barátok bevonásával hozza meg a döntést a vásárlás előtt. Személyes tárgyakban sem vagyunk híján gépjárművünkben, gyakran beszélgetünk velük. sőt, a megkérdezettek majdnem egyharmada el is nevezi az autóját – derül ki a Magyar Suzuki novemberben végzett kutatásából.
A megkérdezett magyar autóvezetők közül tízből heten családtagként kezelik gépjárművüket, éppen ezért a vásárlás előtt családdal, vagy barátokkal közösen döntenek a kiválasztott típusról. Az érzelmi kötődést nagy mértékben segíti, hogy a megkérdezettek 34,1 százaléka el is nevezi az autóját, és ehhez valamilyen külső tulajdonságot, például színt, formát (54,3%), a rendszámtábla betűit (26,7%) vagy egy korábbi emléket (19%) hív segítségül múzsaként.
A KSH adatai szerint Magyarországon csaknem ötmillió közúti gépjármű vett részt június végén a forgalomban, amelyből megközelítőleg négymillió autó volt - átlagosan minden háztartásban van egy. A számokból is jól látszódik, hogy sokak számára elengedhetetlen a mindennapi élethez az autó használata. Éppen ezért érthető, hogy az utazásban minket segítő autó életünk egyik fontos szereplője lesz, amelyhez sokan érzelmileg is kötődni kezdenek.
Forrás: suzuki.hu
A Kia 2025-ben dupla lendülettel lép színre: az év második felében debütál az EV4, a márka első tisztán elektromos szedán–hatchback párosa, miközben a prémium fedélzeti streaming szolgáltatás már most új szintre emeli az utazási élményt.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!