A modellt 2025 tavaszán kezdik el gyártani Indiában, a Suzuki Motor Gujarat gyárában, és várhatóan jövő nyáron kerül piacra Európában, Indiában és Japánban.
Az e-VITARA az „eVX” nevű koncepciómodell alapján készült, amelyet először a 2023 januárjában megrendezett indiai Auto Expon mutattak be, majd ugyanebben az évben a JAPAN MOBILITY SHOW-n is debütált. Az e-VITARA a Suzuki első globális elektromos (BEV) modellje, mely stratégiai jelentőségű a vállalat számára.
Az e-VITARA az „Élménydús és Sokoldalú Terepjáró” (Emotional Versatile Cruiser) koncepció mentén készült. A legújabb technológiákat ötvözi az erőteljes megjelenéssel. Az autó lendületes vezetési élményt kínál, amit az „ALLGRIP-e” elektromos 4WD rendszer tesz teljessé. Ez a rendszer nemcsak a már jól bevált terepjáró képességeket, hanem kivételes teljesítményt is biztosít a modellnek. Az új „HEARTECT-e” platformot kifejezetten elektromos járművekhez fejlesztették ki.
● Az e-VITARA főbb jellemzői
Suzuki elnökének nyilatkozata:
„Az e-VITARA az első elektromos modellünk, amelyet körültekintő fejlesztés során hoztunk létre annak érdekében, hogy könnyen használható elektromos járművet biztosítsunk vásárlóink számára. A karbonsemleges társadalom felé vezető úton a vásárlói igényekhez igazodva különféle megoldásokat kínálunk, ideértve az akkumulátoros elektromos járműveket (BEV), a hibrid járműveket és a sűrített földgáz (CNG) meghajtású járműveket. Az e- VITARA bevezetése jelentős mérföldkövet jelent a karbonsemlegesség eléréséhez. Az új modellünk bevezetését követően az egyes országok és régiók igényeihez igazítva tovább bővítjük elektromos modellkínálatunkat és mobilitási szolgáltatásainkat.”
Digitális raktár, zöld jövő: így telt a Duna Autó és a Siemens közös szakmai napja Automatizálás, energiahatékonyság és innováció egyetlen délelőtt alatt – nézd meg, hogyan működik a jövő logisztikája a gyakorlatban!
A kínai Geely csoport haszongépjármű-márkája, a Farizon 2025-ben látványos belépővel érkezett az európai piacra. Legújabb modellje, az SV – azaz SuperVan – már bemutatkozott Ausztriában, az Egyesült Királyságban és Spanyolországban is.
A tanulmánymodell alapjait a 79 km -es elektromos hatótávolsággal büszkélkedő CR-V e:PHEV adja, amihez alapáron jár a minden irányban figyelő Honda SENSING 360° menetbiztonsági és vezetőtámogató rendszer.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!