DACIA

    A Dacia története és filozófiája

    A Dacia története és filozófiája A Dacia története és filozófiája

 
 DACIA: A MÁRKA, AMELY KÉTSZER IS MEGSZÜLETETT
A Dacia 1966-ban, Romániában született meg, azzal az egyértelmű céllal, hogy modern, gazdaságos és megbízható családi autókat készítsen a helyi piac számára. A Dacia név a „Dacie” ősi római szóból származik, ami akkoriban a mai Románia területét jelentette. Fontos szerepet játszott a márka további történetében, hogy ebben az évben licensz szerződést írt alá a Renault vállalattal.
A Dacia márkát a Renault 1999-ben felvásárolta, ami stratégiai jelentőségű lépés volt. A minőség terén igazi áttörés volt tapasztalható, ezzel a Dacia márka a Groupe Renault márkája lett.

A LOGAN BEVEZETÉSE, 2004-BEN...
... a márka újjászületését jelentette. A Logan egy modern és robusztus kialakítású családi szedán, amelyet eredetileg a fejlődő piacokra szántak, és az ára verhetetlen volt: mindössze 5000 €. Ez a modell forradalmat jelentett az autópiacon, és zajos kereskedelmi sikert aratott többek között Nyugat-Európában is, ahol a Logan 2005-ben jelent meg. Ezt követően 2006-ban mutatkozott be a tágas Logan MCV kombi, 2007-ben pedig a praktikus Logan Van, amelyek további sikereket értek el a kategóriájukban.

A SANDERO BEVEZETÉSE 2008-BAN
A Sandero a Dacia második legjelentősebb bevezetése. Ez volt egyben a márka legnagyobb kereskedelmi sikere is. A jármű számtalan előnyének köszönhetően – tágas méretek, praktikus és sokoldalú kialakítás, megfizethető ár – a Sandero Európa legkeresettebb modelljévé vált a magánszemélyek körében.

A DUSTER BEVEZETÉSE 2010-BEN
A Duster modellen keresztül a Dacia újból forradalmasította a járműipar hagyományos szempontjait. A Duster nem csupán a legkedvezőbb árú SUV, hanem egy vonzó jármű is egyben, amely bármilyen akadályt sikeresen képes leküzdeni. A kereskedelmi siker ezúttal sem maradt el.

2011-BEN TÖBB, MINT 340 000 ÚJ ÜGYFÉL EGYETLEN ÉV ALATT
Romániában a Pitesti-i üzem teljes kapacitással működött. A Pitestiben található történelmi üzem mellé erősítésként megnyílt a Somaca-i üzem Marokkóban.

2011-BEN TÖBB, MINT 340 000 ÚJ ÜGYFÉL EGYETLEN ÉV ALATT
Romániában a Pitesti-i üzem teljes kapacitással működött. A Pitestiben található történelmi üzem mellé erősítésként megnyílt a Somaca-i üzem Marokkóban.


2012-BEN EGY ÚJ ÜZEM MEGNYITÁSA TANGER VÁROSÁBAN
A Dacia választéka előbb az 5 és 7 férőhelyes családi egyterű Lodgy, majd az egyterű kombi Dokker és a Dokker Van kisfurgon megjelenésével vált egyre szélesebbé.

2021-BEN A SIKERTÖRTÉNETNEK MÉG NINCS VÉGE
Tisztán Napjainkban a Dacia márka 44 európai és mediterrán országban van jelen, és több mint 7 millió ügyféllel rendelkezik. És ennek a történetnek még közel sincs vége. Hiszen egy újabb forradalmi újításnak lehetünk most is tanúi: a Spring kis méretű elektromos autó, amely még több ember számára teszi elérhetővé az elektromos technológiát.

A Dacia filozófiája

FEDEZZE FEL A JÁRATLAN ÖSVÉNYEKET
..A Dacia az autóiparban egyedi szellemiségével emelkedik ki a tömegből. A titok: a gyakorlatiasság. Ebben az egyre összetettebb világban igyekszünk folyamatosan szem előtt tartani a legfontosabb szempontot: hogy a lehető legtöbb ember számára elérhető új autókat gyártsunk.

LEGJOBB AUTÓ AZ, AMELY MEGFELEL AZ ELVÁRÁSAINAK
Mindig abból indulunk ki, ami a legfontosabb Önnek: hogy mindennap és hosszú időn át bizton számíthasson autójára. Járműveink tágasak valamint tartós és praktikus használatra készültek, emellett kipróbált és ezért megbízható technológiákkal rendelkeznek. Röviden: mindent tudnak amire valóban szüksége van, ráadásul mindezt vonzó megjelenés mellett.

ELÉRHETŐ ÁRÚ AUTÓK ÉS SZOLGÁLTATÁSOK
Mindennap azon dolgozunk, hogy kiváló árat tudjunk Önnek biztosítani. A hagyományos hozzáállással ellentétben a Daciánál az ár maga a kiindulópont. A tervezéstől a gyártáson keresztül az értékesítésig minden egyes lépésnél a költségek optimalizálására összpontosítunk, hogy Ön tényleg csak azért fizessen, amire valóban szüksége van. A Dacia azt jelenti, hogy az új autó megvásárlásával nem kell kompromisszumokat kötnie.

Legfrissebb híreink