Az új Citroën e-C4 X stílusa szakít a kompakt karosszériaváltozatoknál eddig megszokott megoldásokkal, és valami egészen különlegeset kínál: egy olyan külsőt, mely a fastback-ek elegáns sziluettjét egy SUV modern fellépésével, valamint a négyajtósok időtlen stílusával és helykínálatával kombinálja.
Gondolt már rá, hogy lecseréli autóját egy környezetbarát, elektromos verzióra? Február 1-jén indul a Magyar Állam által nyújtott elektromos autó pályázati lehetőség, amelynek feltételeiről ide kattintva tájékozódhat. Ez egy kiváló alkalom, hogy Ön is csatlakozzon a zöld autózás híveihez és részesüljön az elektromobilitás forradalmában, könnyedén jutva hozzá egy elektromos autóhoz.
A szélvédő tetejétől a csomagtérajtó felső részéig húzódó dinamikus tetővonal oldalról nézve határozott fastback sziluettet képét kelti.
Ahogyan azt a 0,29-es légellenállási együttható (CX) is jelzi, a letisztult fastback tetővonalnak köszönhetően a jármű aerodinamikai jellemzői is kiválóak.
A magas, vízszintes motorháztetőn helyenként bemélyedések vannak, a jellegzetes krómozott logó szárai pedig egészen a karosszéria széléig húzódnak, ahol a két szinten elhelyezett, Citroën LED Vision technológiát alkalmazó első fényszórókban folytatódnak. Az utóbbiak a jármű high-tech jellegét erősítik, és maximális láthatóságot biztosítanak.
A kényelmes és méretes - 15 mm-es megerősített habszivacs réteggel ellátott - Advanced Comfort® ülések fő funkciója a stabil megtámasztás és a dinamikus kényelem mellett a vizuális élmény fokozása is. Az utasok úgy érzik, mintha egy kényelmes, stabilan tartó fotelben ülnének, védve az út egyenetlenségeitől és a zajoktól. Az ülések belsejében lévő, rendkívül sűrű habszivacs optimális kényelmet biztosít – ami különösen hosszú utazások alkalmával felbecsülhetetlen –, és az ülés idővel sem süpped be, illetve öregszik el. A méretes hátsó ülések az első ülésekhez hasonlóan fűthetők, ráadásul masszázsfunkcióval is rendelkeznek, még tovább növelve a jó közérzetet.
A Citroën ë-C4 X egyedi külsejével a tervezőcsapat lenyűgöző méretű, extratágas csomagtartót alakított ki, 510 liternyi hasznos térrel. Míg a tető töretlenül ível elölről hátrafelé, a hátsó szélvédő alatti zsanéroknak köszönhetően a hátsó ajtó szélesre és magasra nyitható, és ezáltal könnyen hozzáférhető a csomagtér. A csomagtartó padlója alatt kialakított plusz tárolónak hála, további tárgyak szállítása is könnyen megoldható.
Az új Citroën C4 X korszerű vezetéstámogató rendszerek egész garmadájával rendelkezik. A vezetés biztonságosabbá tétele és a közlekedéssel járó stressz csökkentése érdekében a modell akár 20 fejlett vezetéstámogató rendszerrel is fel lehet szerelve.
Kapcsolódási szolgáltatások
Az új Citroën C4 X a My Citroën Drive Plus névre hallgató intuitív infotainment kommunikációs felületen keresztül a legmodernebb kapcsolódási szolgáltatásokat biztosítja. Az interfész a konnektivitást középpontba állító komplett csomagként értelmezendő.
20 biztonságtechnikai és vezetéstámogató rendszer
A vezetésbiztonság javítására kifejlesztett technológiák közül - többek között - a következőket kínálja az új C4 X:
A kényelem növelésére és a stressz csökkentésére szolgáló technológiák:
A modell kínálatában további vezetéstámogató technológiák is elérhetők lesznek.
Automata váltóval társított, 136 lóerős (100 kW) villanymotor
260 Nm nyomaték, mely azonnal rendelkezésre áll
Akár 360 km hatótáv (WLTP)
100 kW-os egyenáramú töltő használatával 100km/10 perc töltési sebesség
50 kWh-s akkumulátor, melyre -70% töltőkapacitás erejéig - 8 évre vagy 160 000 km-re szóló jótállás vonatkozik
Kétféle turbófeltöltős benzinmotor, nagynyomású közvetlen befecskendezéssel:
Turbófeltöltős dízelmotor, nagynyomású közvetlen befecskendezéssel:
*A hatótávolságot a szabványos EU mérési eljárás (WLTP) szerint határozták meg. Az egyéni vezetési stílus és más tényezők, mint például a sebesség, a külső hőmérséklet, a domborzat és az áramfogyasztó eszközök/egységek használata befolyásolják a valós hatótávolságot, és csökkenthetik azt. A töltés időtartamát számos tényező befolyásolja - például a környezet és az akkumulátor pillanatnyi hőmérséklete, a töltőberendezés fajtája, az akkumulátor és a jármű állapota.