A világ új szemszögből
Formabontó külseje vonzza a pillantásokat, és mindenki megfordul utána - ha Ignist vezet, nem marad észrevétlen. Az egyedi designelemektől az üde színválasztékig minden részlete különleges megjelenést kölcsönöz az Ignisnek. Ne csak vezessen - vezessen stílusosan.
A karakteres design gyorsasággal párosul. Az Ignis könnyen elmanőverez a szűk városi utcákon, és elviszi Önt a célállomásig. Az Ignis merész de kifinomult formája már az indulástól kezdve magabiztossá és merésszé teszi.
Kialakításának köszönhetően az Ignis bármilyen városi szituációban megállja a helyét.
A C oszlopon található vágatoknak köszönhetően sportos benyomást kelt az Ignis.
A hűtőrácsba integrált első fényszórók egyedi megjelenést biztosítanak.
A határozott vonalvezetésű hátsó lámpák teszik igazán karakteressé az Ignis hátulját.
A kör alakú első ködlámpákat a krómozott keret emeli ki és teszi hangsúlyosabbá.
Sportos és merész megjelenést biztosítanak a fényes felületű fekete könnyűfém felnik.
A sebességváltó melletti rekeszek praktikus pohártartóként is funkcionálnak.
A kisebb rekeszek mellett a kesztyűtartó is bőséges helyet kínál az utastérben.
Az ajtók fogantyúin és a konzol közepén lévő betétek élénk színei felelnek a vidám hangulatért az utastérben.
A bal és jobb hátsó ülés külön előre-hátra gördülhet, amivel könnyen beállítható a kívánt lábtér, vagy az ideális pozíció a csomagok elhelyezéséhez. A hátsó ülések az üléstámlák tetején vagy az ülések alatt levő karok megemelésével könnyen mozgathatóak.
Élvezze az Ignis tágas belső terét. A motortér kompakt kialakításának köszönhetően több hely marad az elöl és hátul ülő utasoknak.
A fejlett technológia teljes kihasználása "biztos, ami biztos" alapon garantálja a nyugalmas autózást.
Alapfelszereltség a GLX esetén! Mintha csak az autónak szemei lennének, két kamera figyeli az előtte haladó járműveket, gyalogosokat, a sávok vonalát. A kameráktól kapott különféle információk alapján segít a rendszer elkerülni az ütközéseket, és enyhíteni az ütközés miatti károkat figyelmeztetések és automatikus fékezés révén.
Ha a vezető hirtelen rálép a fékre, miközben 55 km/h-nál gyorsabban halad, a féklámpákon kívül a kocsi vészvillogója is automatikusan gyorsan villogni kezd, hogy figyelmeztesse a mögötte haladókat a veszélyre.
Az Ignis karosszériájának tervezésekor a Suzuki TECT módszerét használtuk, amely ütközés esetén hatékonyan elnyeli és szétszórja az energiát.
Az Ignis alapfelszereltsége 6 légzsákot tartalmaz. A felszereltség része a dupla elülső, az oldalsó és a függönylégzsák is.
Az Ignist meghajtó új 1,2 literes DUALJET motor erőteljes motorválaszt és jó üzemanyaghatékonyságot kínál. A kiegyensúlyozottságot számos fejlesztés biztosítja.
A sebességváltás maximális motorhatékonyságot, és visszafogott, kényelmes váltásérzetet nyújt.
A CVT váltó alacsony sebességtartományban erőteljes gyorsulási teljesítményt, nagy sebességen történő egyenletes haladásnál pedig kiváló üzemanyag-hatékonyságot nyújt.
Az AllGrip AUTO megkönnyíti a mindennapos vezetést különösen a csúszós vagy havas útfelületen. A viszkózus tengelykapcsolós négykerék-meghajtású rendszer automatikusan osztja meg a nyomatékot a hátsó kerekekkel, amikor azt érzékeli, hogy az első kerekek nem tapadnak az úton.
"Egy jármű, amely elmegy rossz utakon is, és eljut olyan helyekre, ahol a múltban még csak nem is jártak autók".– az első összkerék-meghajtású modellünket ezért fejlesztettük ki 1970-ben. Ekkor született az AllGrip, a Suzuki közismert négykerék-meghajtás technológiája.
A fogyasztáscsökkentés és a helytakarékosság ötvözetét nyújtó Hybrid 12V enyhe hibrid rendszernél a benzinmotor működését az integrált indítógenerátor (ISG) és egy nagy hatékonyságú lítium ion akkumulátor segíti.
Megállás után a motor automatikusan leáll, az elektromos berendezések pedig az akkumulátorokról működnek tovább, ami üzemanyagmegtakarítást jelent.
Elinduláskor az integrált villanymotor (ISG) indítómotorként működve halkan és simán indítja újra a benzinmotort.
Amikor az autó elindul vagy gyorsít, az ISG besegít a benzinmotornak, csökkentve az üzemanyag-fogyasztást.
Lassításkor az ISG az autó mozgási energiáját elektromos árammá alakítja, amivel hatékonyan tölti az akkumulátort.
A felszereltségi szintekről érdeklődjön értékesítő kollégáinknál!