Okosszekrény

 

 

Eljött a kötelező szerviz ideje, de nem tudja napközben megoldani kocsija leadását a márkaszervizben?

Legújabb szolgáltatásunk ebben nyújt segítséget Önnek!

A Duna Autó okosszekrény-szolgáltatásával Ön a mi nyitva tartási időnktől függetlenül is leadhatja autóját javításra, illetve át is veheti azt a munka végeztével.

A jövőben tehát nem kell emiatt szabadságot kivennie és órákon keresztül várakoznia a szervizre…
Mindezt extraköltség nélkül, ráadásul kontaktusmentesen.

HOGYAN MŰKÖDIK?

 

AUTÓLEADÁS

  1. Foglaljon időpontot márkaszervizeink egyikébe telefonon vagy weboldalunkon keresztül. Online előjegyzés esetén munkafelvevő kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot telefonon, hogy pontosítsák a szerviz időpontját és az elvégzendő javítási feladatokat.
  2. Jöjjön el telephelyünkre az Önnek megfelelő időpontban (0-24 óráig), és a Zay u. 24. szám alatt található Okosszekrény-pontnál parkoljon le autójával.
  3. Az okosszekrény képernyőjén adja meg rendszámát, és jelölje be, milyen tárgyakat (pl. kocsikulcs, forgalmi engedély) helyez a szekrénybe! A képernyő érintésérzékeny, ezért ugyanúgy tudja azt használni az ujjaival, akárcsak az okostelefonját.
  4. Helyezze el a kocsikulcsot és a korábban megjelölt dokumentumokat a rendszer által megadott sorszámú kazettába, és zárja vissza a szekrény ajtaját! A rekeszek automatikusan nyílnak az okosszekrény használatakor, visszazárásukról azonban Önnek kell gondoskodnia.
  5. Addig is, amíg munkafelvevő kollégáink el tudják kezdeni a szervizfolyamatok ügyintézését, iratai és kocsikulcsa is teljes biztonságban vannak, hiszen a szekrényt csak a rendszer által generált és a szerviznek elküldött kóddal lehet kinyitni, és a leadott tárgyakat átvenni. Arról nem is beszélve, hogy a Duna Autó egy 0-24 órában őrzött telephely, ahol autója is végig biztonságban van.

01


lépés

Duna Autó okosszekrény-szolgáltatás

Foglaljunk időpontot telefonon vagy online.

02


lépés

Duna Autó okosszekrény-szolgáltatás

Adjuk le autónkat az okosszekrény-pontnál a nekünk megfelelő időpontban.

03


lépés

Duna Autó okosszekrény-szolgáltatás

Adjuk meg autónk rendszámát és jelöljük meg a leadni szándékozott tárgyakat (pl. kocsikulcs, forgalmi engedély) az okosszekrény képernyőjén.

04


lépés

Duna Autó okosszekrény-szolgáltatás

Helyezzük el ezeket a tárgyakat a rendszer által megadott sorszámú kazettában.

05


lépés

Duna Autó okosszekrény-szolgáltatás

A szerviz rendszerüzenetet kap az autó leadásáról.

06


lépés

Duna Autó okosszekrény-szolgáltatás

Irataink és kocsikulcsunk nem kerülhet illetéktelen kezekbe, hiszen a szekrényt csak a rendszer által generált és a szerviznek elküldött kóddal lehet kinyitni. Ráadásul a Duna Autó egy 0-24 órában őrzött telephely, ahol autónk is végig biztonságban van.

07


lépés

Duna Autó okosszekrény-szolgáltatás

A munkafelvevő fényképeket és állapotfelmérést készít a leadott gépjárművünkről, amit e-mailben elküld nekünk.

08


lépés

Duna Autó okosszekrény-szolgáltatás

Az autó karbantartási, javítási folyamatait elindítja a szerviz.

Ugye, milyen egyszerű?

Amint gépkocsija sorra kerül, munkafelvevő kollégánk e-mailben elküldi Önnek az állapotfelmérésről szóló dokumentumot, illetve a fényképeket autójáról. Aggódnia nem kell, minden esetleges plusz javításról értesítjük és egyeztetünk Önnel, mielőtt hozzálátnánk a munkának. Így Ön tényleg csak azért fizet majd, amilyen munkát – az előzetes egyeztetést követően – elvégeztünk autóján.

A munka végeztével személyesen is bejöhet kocsijáért, de akár az átvételhez* is igénybe veheti a Duna Autó okosszekrény-szolgáltatását!

*: A Duna Autó okosszekrény-szolgáltatás segítségével történő autó-átvételt a következő márkák esetében tudja igénybe venni: Abarth, Alfa Romeo, Citroën, Fiat, Fiat Professional, Honda, Hyundai, Kia, Lada, Lancia, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Subaru, Suzuki, Volvo, illetve karosszéria-szolgáltatás esetén bármely márka.

 

AUTÓÁTVÉTEL

  1. Miután a szervizben elvégezték a szükséges javításokat gépkocsiján, munkafelvevő kollégánk e-mailben elküldi Önnek a hozzáférést, hogy le tudja tölteni számláját.
  2. Fizesse ki e-bankon vagy mobilbankon keresztül a kiszámlázott összeget!
  3. Sikeres fizetést követően rendszerünk e-mailben és SMS-ben is elküldi 8 jegyű PIN kódját, amivel ki tudja nyitni az Okosszekrény-ponton található szekrényt, amelyben a korábban, Ön által elhelyezett kocsikulcs és dokumentumok vannak.
  4. A képernyőn megjelenik a parkolóhely azonosítója, ahova kollégánk kikészítette Önnek szervizelt autóját.
  5. Vegye ki a kocsikulcsot és a dokumentumokat a szekrényből, és zárja vissza a szekrény ajtaját!
  6. Balesetmentes közlekedést kívánunk!

01


lépés

Duna Autó okosszekrény-szolgáltatás

A munkafelvevő visszahelyezi kocsikulcsunkat és iratainkat az egyik üres okosszekrény-kazettába.

02


lépés

Duna Autó okosszekrény-szolgáltatás

Az e-számlát e-mailben kapjuk meg, vagy személyes átvétel esetén kézhez kapjuk a szervizben.

03


lépés

Duna Autó okosszekrény-szolgáltatás

A számlát e-bankon vagy mobilbankon keresztül, a szervizpénztárakban pedig bankkártyával vagy készpénzzel is kiegyenlíthetjük.

04


lépés

Duna Autó okosszekrény-szolgáltatás

Sikeres fizetést követően egy 8 jegyű PIN kódot kapunk e-mailben és SMS-ben, amivel kinyitható az okosszekrény adott kazettája.

05


lépés

Duna Autó okosszekrény-szolgáltatás

A nekünk megfelelő időpontban, a nyitókód megadásával a szekrényből átvehetjük kocsikulcsunkat és dokumentumainkat.

06


lépés

Duna Autó okosszekrény-szolgáltatás

A képernyőn megjelenik a parkolóhely azonosítója, ahol szervizelt, lemosott, ismét útra kész autónkat megtaláljuk.