Eljött a kötelező szerviz ideje, de nem tudja napközben megoldani kocsija leadását a márkaszervizben?
Legújabb szolgáltatásunk ebben nyújt segítséget Önnek!
A Duna Autó okosszekrény-szolgáltatásával Ön a mi nyitva tartási időnktől függetlenül is leadhatja autóját javításra, illetve át is veheti azt a munka végeztével.
A jövőben tehát nem kell emiatt szabadságot kivennie és órákon keresztül várakoznia a szervizre…
Mindezt extraköltség nélkül, ráadásul kontaktusmentesen.
01
lépés
Foglaljunk időpontot telefonon vagy online.
02
lépés
Adjuk le autónkat az okosszekrény-pontnál a nekünk megfelelő időpontban.
03
lépés
Adjuk meg autónk rendszámát és jelöljük meg a leadni szándékozott tárgyakat (pl. kocsikulcs, forgalmi engedély) az okosszekrény képernyőjén.
04
lépés
Helyezzük el ezeket a tárgyakat a rendszer által megadott sorszámú kazettában.
05
lépés
A szerviz rendszerüzenetet kap az autó leadásáról.
06
lépés
Irataink és kocsikulcsunk nem kerülhet illetéktelen kezekbe, hiszen a szekrényt csak a rendszer által generált és a szerviznek elküldött kóddal lehet kinyitni. Ráadásul a Duna Autó egy 0-24 órában őrzött telephely, ahol autónk is végig biztonságban van.
07
lépés
A munkafelvevő fényképeket és állapotfelmérést készít a leadott gépjárművünkről, amit e-mailben elküld nekünk.
08
lépés
Az autó karbantartási, javítási folyamatait elindítja a szerviz.
Ugye, milyen egyszerű?
Amint gépkocsija sorra kerül, munkafelvevő kollégánk e-mailben elküldi Önnek az állapotfelmérésről szóló dokumentumot, illetve a fényképeket autójáról. Aggódnia nem kell, minden esetleges plusz javításról értesítjük és egyeztetünk Önnel, mielőtt hozzálátnánk a munkának. Így Ön tényleg csak azért fizet majd, amilyen munkát – az előzetes egyeztetést követően – elvégeztünk autóján.
A munka végeztével személyesen is bejöhet kocsijáért, de akár az átvételhez* is igénybe veheti a Duna Autó okosszekrény-szolgáltatását!
*: A Duna Autó okosszekrény-szolgáltatás segítségével történő autó-átvételt a következő márkák esetében tudja igénybe venni: Abarth, Alfa Romeo, Citroën, Fiat, Fiat Professional, Honda, Hyundai, Kia, Lada, Lancia, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Subaru, Suzuki, Volvo, illetve karosszéria-szolgáltatás esetén bármely márka.
01
lépés
A munkafelvevő visszahelyezi kocsikulcsunkat és iratainkat az egyik üres okosszekrény-kazettába.
02
lépés
Az e-számlát e-mailben kapjuk meg, vagy személyes átvétel esetén kézhez kapjuk a szervizben.
03
lépés
A számlát e-bankon vagy mobilbankon keresztül, a szervizpénztárakban pedig bankkártyával vagy készpénzzel is kiegyenlíthetjük.
04
lépés
Sikeres fizetést követően egy 8 jegyű PIN kódot kapunk e-mailben és SMS-ben, amivel kinyitható az okosszekrény adott kazettája.
05
lépés
A nekünk megfelelő időpontban, a nyitókód megadásával a szekrényből átvehetjük kocsikulcsunkat és dokumentumainkat.
06
lépés
A képernyőn megjelenik a parkolóhely azonosítója, ahol szervizelt, lemosott, ismét útra kész autónkat megtaláljuk.