A Szerednyey-Szépréti házaspár igazi márkahű vásárlónak számít - legalábbis, ha autóról van szó. A cukrászmester Szilvia igazi Honda-rajongó, amivel már színművész férjét is megfertőzte. A mostani választottjuk egy Honda CR-V Hybrid, ami mind hely, mind fogyasztás szempontjából megfelel az elvárásaiknak. A vásárlási szándék már tavaly évvége felé megfogalmazódott bennük, de mikor realizálódhatott volna, a koronavírus az otthonmaradásra kényszerítette az embereket. A Duna Autó online autóvásárlási felületén keresztül azonban mindent el tudtak intézni, nemrég pedig át is vehették kiválasztottjukat.
„Nálunk a Honda egy igazi családi szerelem” - mesélte Szerednyey Béla és felesége, Szépréti Szilvia. „Korábban állt már Jazz, CR-V, HR-V és Civic is a garázsban. Sőt, még a lányunknak és a sógornőmnek is Jazz-e van. 10 évvel ezelőtt, mikor összeismerkedtünk, egy CR-V-vel közlekedtünk - ez volt Szilvi álomautója, arany színben, világos belsővel. Imádtuk, hogy hatalmas a belső tere, így gyerekekkel tudtunk elmenni síelni, és mindannyian kényelmesen elfértünk, felszerelésekkel együtt. Az egyetlen „hibája” a magas fogyasztás volt, így a többségében rövid, városi utakon nem volt optimális választás. Miután a gyerekek felnőttek és kirepültek, úgy döntöttünk, lecseréljük az autót a kisebb HR-V-re. De persze a gyerekek - hála Istennek - nem hagytak el minket teljesen: most már a párjaikkal együtt jönnek velünk síelni, kirándulni. Így újra szükségünk van arra a nagy helyre, amit a CR-V biztosít.”
„Meglepő, de nem igazán látni használt Hondát az autópiacon. Ez pedig azt jelenti, hogy a márka tartja az értékét, az árát. Problémamentes, megbízható autó. Nem véletlenül vagyunk márkahűek. Az 5. Hondát vesszük most a Duna Autónál - csak jelen esetben a CR-V hibridváltozatát. Így most már nem csak a hely, de a fogyasztás miatt is kitűnő választás ez a modell számunkra, hiszen bizonyítottan 6,5-7 liter körül fogyaszt. 2016 óta járunk ide szervizeltetni az autónkat, és rendkívül pozitív tapasztalataink vannak a céggel kapcsolatban. Az elmúlt 4 év alatt igazán jó viszonyt alakítottunk ki mind a szervizben, mind az értékesítési területen dolgozó kollégákkal. Segítőkészek, pontosak, nincs az a kocsit érintő problémánk, amiben ne tudnánk segíteni. Igazi szakemberek.”
„Igaz, még korábban, a járványügyi veszélyhelyzet kihirdetése előtt kinéztük és kipróbáltuk a modellt, amikor realizálódott a vásárlás, akkor az egész ügyintézést online végeztük, a Duna Autó #MaradjOtthon Autóvásárlási platformján keresztül. Nagyon szimpatikus volt, hogy a kollégák ilyen rugalmasan álltak a helyzethez, mindenben segítségünkre voltak. Könnyebbség volt, hiszen így Rákosmentéről nem kellett külön bemennünk Óbudára se az előleg-befizetés, se a szerződés aláírása miatt, és így a kontaktusszámot is minimálisra tudtuk csökkenteni. Van egy székely közmondás, miszerint egy „Igen” megfelel egy szerződésnek. A mai világban sajnos ez nem gyakori. Mi viszont szeretnénk ez alapján élni, a bizalom számunkra nagyon fontos. Ebben pedig partnerre találtunk a Duna Autóban” - hangsúlyozta Szerednyey Béla és Szépréti Szilvia.