Itt a i30 N, mely újraalkotja a vezetési élmény fogalmát. Ismét.
Az új i30 N versenypályán született, és ez meg is látszik rajta. Azonban mégis többről van szó, mint látványról: a menetdinamika vezérelte az olyan módosításokat, mint az új, agresszív megjelenésű első lökhárító, amelynek beépített légbeömlői mérséklik a légörvények kialakulását, és ezáltal javítják az autó aerodinamikai teljesítményét. Az új, 19 colos kovácsolt könnyűfém keréktárcsák fantasztikusan néznek ki, és mivel könnyebbek, csökkentik a rugózatlan tömeget, ami jobb vezethetőséget és erőátvitelt eredményez, ezzel nyújtva az autó utasainak egy igazán sportos vezetési- és utazási élményt.
V alakú nappali világítás, új LED-es fényszórók, megújult N hűtőmaszk.
19 colos kovácsolt könnyűfém keréktárcsa
Új hátsó lökhárító, integrált ködlámpa, piros karaktervonal, nagy átmérőjű kipufogó végcsövek, átrajzolt hátsó lámpatestek
Még sportosabb vezetői környezet.
Izgalmas és testhez álló! Az új i30 N kecses, sportos utasterét az autózást szenvedélyesen szerető emberek tervezték, hozzájuk hasonló autórajongók számára. A vezetői környezet legalább olyan sportos, mint amennyire kényelmes. Az ergonómia egyértelműen vezetőközpontú: minden azonnal leolvasható és könnyen elérhető.
A könnyű sportülések prémium bőr / Alcantara kárpitozást kapnak, az integrált fejtámaszt megvilágított N logó díszíti, a kiváló oldaltartásról hangsúlyos oldalsó párnázat gondoskodik.
A motorsport ihletésű váltófülekkel gyorsan és könnyedén kapcsolhat a fokozatok között. Mivel közvetlenül a kormánykerékre szereltük őket, kanyarban is könnyedén használhatók.
Egyetlen pillantással leolvasható róla a motorolaj hőmérséklete, a forgatónyomaték vagy a töltőnyomás. A pályahasználatot váltófények segítik. A fordulatszámmérő LED-ekkel jelzett piros zónája a menetdinamika függvényében változik.
A i30 N a legmodernebb aktív biztonsági és vezetéstámogató technológiákat kínálja a Hyundai SmartSense által. Élvonalbeli, fejlett vezetőtámogató funkciók a biztonságos vezetés érdekében.
Az i30 N LFA sávkövető rendszerrel segíti az utazást. A 0-180 km/h sebességtartományban mozgó autót a sáv középvonalán tartja. Ugyanúgy autópályán, mint városban.
Az autó előtti útszakaszt az FCA rendszer figyeli és automatikusan fékez, ha azt érzékeli, hogy az előtte haladó jármű hirtelen lassítani kezd. A rendszer tökéletesen működik gyalogosok észlelésére is.
A hátsó lökhárító alsó felén elhelyezett két radar dolgozik azon a rendszeren, ami figyelmezteti az autó vezetőjét, ha a hátsó holttérben mozgást észlel. Figyelmeztetés esetén a rendszer hangjelzéssel tájékoztatja a vezetőt, illetve automatikusan fékez, hogy elkerülje az ütközést.
A Hyundai i30 N kéftéle csomagban elérhető.
A 2.0 T-GDI motor immár 280 lóerőt ad le, kis fordulaton is megnövelt forgatónyomaték és motorteljesítmény mellett. Ez közvetlen gázreakciókat, jobb gyorsítóképességet és sokkal élvezetesebb vezethetőséget biztosít. A hatfokozatú kézi sebességváltó helyett választhatja a pontosabb szabályozást és gyorsabb váltásokat lehetővé tevő nyolcfokozatú, olajfürdős duplakuplungos sebességváltót (N DCT), kormányon elhelyezett váltófülekkel. Legnagyobb forgatónyomaték: 392 Nm. Végsebesség: 250 km/óra.
A hatfokozatú kézi sebességváltóval szerelt, alapkivitelű új i30 N legnagyobb teljesítménye 250 LE, maximális forgatónyomatéka 353 Nm. Végsebesség: 250 km/óra.
|
|