A Renault a 2025-ös Solutrans 2025 szakkiállításon hivatalosan is bemutatta a Trafic legújabb, kizárólag elektromos hajtású generációját, amely a márka első „software-defined vehicle” (SDV) architektúrára épülő járműve. Az új modell az E-Tech Electric név alatt nem csupán technológiai előrelépés – kompakt méreteinek, hatékonyságának és praktikus kialakításának köszönhetően tökéletes választás lehet céges flották, fuvar- vagy kiszállító szolgálatok számára.
A Trafic Van E-Tech Electric kényelmes rakodókapacitást és áttekinthető méreteket kínál: az L1 változatban 5,1 m³-es, az L2 kivitelben 5,8 m³-es raktérrel rendelkezik, miközben a jármű magassága 1,90 m – ideális alagsori garázsokba vagy belvárosi parkolókba is. A hátsó hajtás és a rövid első túlnyúlás ráadásul 10,3 m-es fordulókört biztosít – hasonlót, mint egy kompakt autó, így a városi manőverezés is egyszerű.

A jármű műszakilag is kiemelkedő: 150 kW teljesítményű elektromos motorral és 345 Nm nyomatékkal érkezik, vontatási kapacitása akár 2 tonna, hasznos terhelhetősége pedig 1,25 tonna lehet (homologációtól függően). A jármű kétféle akkumulátor-opcióval választható: a hosszú hatótávú NMC akkumulátorral WLTP szerint akár 450 km is elérhető, városi használatra pedig később válik elérhetővé a LFP akkumulátoros, kedvezőbb árú változat. Ráadásul a 800 V-os gyorstöltési technológia akár 15-80% töltést mindössze kb. 20 perc alatt lehetővé tesz – így a napi fuvarfeladatok is hatékonyan tervezhetők.

Az új Trafic nem csupán technológiai ugrás, hanem sokoldalú, fenntartható és jövőálló megoldás is – legyen szó kisvállalkozásról, flottás működésről vagy logisztikai feladatokról. A modell gyártása 2026 végén indul majd.
A Hyundai INSTER elnyerte a TopGear.com „Supermini of the Year 2026” díját, amely tovább erősíti a márka pozícióját a városi elektromos autók piacán. Az értékelés kiemelte az INSTER sokoldalúságát, hatékonyságát és magas felszereltségét.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!