RENAULT

    Új R5 TURBO 3E E-TECH 100% ELECTRIC koncepció autó

    Új R5 TURBO 3E E-TECH 100% ELECTRIC koncepció autó Új R5 TURBO 3E E-TECH 100% ELECTRIC koncepció autó

Mindig turbó, ezúttal elektromos

Sok sikert aratott a raliversenyzésben, megdobogtatta a szíveket és díjakat hozott el... Az R5 Turbo 2 idén 40 éves! Mi lenne jobb módja a tiszteletadásnak, mint az új R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric köszöntése: 100%-ban elektromos, ugyanolyan kidolgozott, ugyanolyan hatékony, ugyanolyan látványos... Egy korszerűvé varázsolt ikon.
 


100%
elektromos


280 KW
akár 380 LE teljesítmény


700 NM
nyomaték

 
FANTASZTIKUS, IKONIKUS, SPORTOS

A 100%-ban elektromos új R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric  nem titkoltan: ugyanolyan erős, mint  elődje, miközben továbbviszi és modernizálja annak ikonikus stílusát. Légterelő, légbeömlők, vonalvezetés, színválaszték: lehetetlen szem elöl téveszteni! És a 280 kW-os (380 LE-s) motor felvillanyoz minden utazást.

MINDEN A DRIFTELÉSRŐL SZÓL
A driftelésre tervezett beltér miatt szigorúan kétüléses az új R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric szükségszerűen hátsókerék-hajtású. A szénszálas karosszéria egy csőszerkezetű alvázat ölel körbe, a sima felületű gumikat driftelésre tervezték, a kameratartók pedig lehetővé teszik az egyes autózások rögzítését és megosztását.

 

280 KW ÉS 700 NM NYOMATÉK
A hátul elhelyezett két villanymotor 280 kW teljesítményű, ami 380 LE-nek felel meg. A 700 Nm nyomaték már a gyorsítás pillanatától rendelkezésre áll, a 42 kWh-s akkumulátor pedig lehetővé teszi a teljes teljesítménnyel végrehajtott driftelést.

ALVÁZ KOMPROMISSZUMOK NÉLKÜL

Az R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric versenyzésre, pontosabban driftelésre készült, tömege 980 kg (akkumulátor nélkül), és kifejezetten erre a célra tervezett csőszerkezetes alvázzal rendelkezik. A sík padlóban helyezkednek el az akkumulátorok; az alacsony tömegközéppont hozzájárul a jobb csúszáshoz.

 

A DIZÁJN MARGÓJÁRA
A karosszériavédőket, a lökhárítókat és minden felületet átterveztek e koncepcióautóhoz, amely 25 cm-rel szélesebb, mint a „Turbo 2“. Az esztétikai részletek közé tartoznak a lilás-rózsaszínű ablakok, a driftelés közben világító piros LED-betétek és a kormánykerék közepén lévő megvilágított logó.

 

 

ERGONÓMIA ÉS VARIÁLHATÓSÁG
Ismerje meg közelebbről a vadonatúj Renault Austral modellt, amely most az E-Tech Hybrid technológiát ötvözi a számos biztonsági és kényelmi funkcióval

.

Lendület és drift.

Az aerodinamikát kifejezetten erre a célra tervezték: légbeömlők a motorháztetőn, légellenállást csökkentő első lökhárító, nincsenek tükrök, de vannak kameratartók és egy hátsó diffúzor, amely a légkivezető nyílásoknak ad helyet. Driftelés közben a fényszórók egy glitch art irányzat ihlette animációt játszanak le..

Teljes biztonságban!

Az egyszerre sportos és kényelmes belső teret úgy tervezték, hogy a versenyző magabiztosan teljesíthessen. A bukókeretek biztonságot, a formatervezett ülések pedig támaszt nyújtanak, a kárpitozás védelmet ad... Jöhet a driftelés!

MŰSZERFALI WIDGETEK
Az R5 Turbo 2 műszerfalán elhelyezett sebességmérők és műszerek mintájára az R5 TURBO 3E műszerfalát is widgetek díszítik. 

Sebesség Akkumulátor töltöttségi szintje Értesítés

Drifteléssel megtett távolság "Donut" mód Maximális szög jelző

Ez is érdekelhet
Nissan

Nissan Qashqai: Megújult a kategóriateremtő Crossover

Erősen átdolgozott külső dizájn a crossover vásárlók meghódítására. Új szintre lépett a beltéri hangulat a megújult anyagoknak és díszítéseknek köszönhetően.

Citroen

Érkezik Európába a hétüléses Citroen

Szögletes formavilág, tágas helykínálat, elektromos, hibrid és belső égésű hajtásláncok jellemzik a várhatóan nyáron érkező C3 Aircross modellt.