Mindig turbó, ezúttal elektromos
Sok sikert aratott a raliversenyzésben, megdobogtatta a szíveket és díjakat hozott el... Az R5 Turbo 2 idén 40 éves! Mi lenne jobb módja a tiszteletadásnak, mint az új R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric köszöntése: 100%-ban elektromos, ugyanolyan kidolgozott, ugyanolyan hatékony, ugyanolyan látványos... Egy korszerűvé varázsolt ikon.
100%
elektromos
280 KW
akár 380 LE teljesítmény
700 NM
nyomaték
FANTASZTIKUS, IKONIKUS, SPORTOS
A 100%-ban elektromos új R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric nem titkoltan: ugyanolyan erős, mint elődje, miközben továbbviszi és modernizálja annak ikonikus stílusát. Légterelő, légbeömlők, vonalvezetés, színválaszték: lehetetlen szem elöl téveszteni! És a 280 kW-os (380 LE-s) motor felvillanyoz minden utazást.
MINDEN A DRIFTELÉSRŐL SZÓL
A driftelésre tervezett beltér miatt szigorúan kétüléses az új R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric szükségszerűen hátsókerék-hajtású. A szénszálas karosszéria egy csőszerkezetű alvázat ölel körbe, a sima felületű gumikat driftelésre tervezték, a kameratartók pedig lehetővé teszik az egyes autózások rögzítését és megosztását.
280 KW ÉS 700 NM NYOMATÉK
A hátul elhelyezett két villanymotor 280 kW teljesítményű, ami 380 LE-nek felel meg. A 700 Nm nyomaték már a gyorsítás pillanatától rendelkezésre áll, a 42 kWh-s akkumulátor pedig lehetővé teszi a teljes teljesítménnyel végrehajtott driftelést.
ALVÁZ KOMPROMISSZUMOK NÉLKÜL
Az R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric versenyzésre, pontosabban driftelésre készült, tömege 980 kg (akkumulátor nélkül), és kifejezetten erre a célra tervezett csőszerkezetes alvázzal rendelkezik. A sík padlóban helyezkednek el az akkumulátorok; az alacsony tömegközéppont hozzájárul a jobb csúszáshoz.
A DIZÁJN MARGÓJÁRA
A karosszériavédőket, a lökhárítókat és minden felületet átterveztek e koncepcióautóhoz, amely 25 cm-rel szélesebb, mint a „Turbo 2“. Az esztétikai részletek közé tartoznak a lilás-rózsaszínű ablakok, a driftelés közben világító piros LED-betétek és a kormánykerék közepén lévő megvilágított logó.
ERGONÓMIA ÉS VARIÁLHATÓSÁG
Ismerje meg közelebbről a vadonatúj Renault Austral modellt, amely most az E-Tech Hybrid technológiát ötvözi a számos biztonsági és kényelmi funkcióval
.
Lendület és drift.
Az aerodinamikát kifejezetten erre a célra tervezték: légbeömlők a motorháztetőn, légellenállást csökkentő első lökhárító, nincsenek tükrök, de vannak kameratartók és egy hátsó diffúzor, amely a légkivezető nyílásoknak ad helyet. Driftelés közben a fényszórók egy glitch art irányzat ihlette animációt játszanak le..
Teljes biztonságban!
Az egyszerre sportos és kényelmes belső teret úgy tervezték, hogy a versenyző magabiztosan teljesíthessen. A bukókeretek biztonságot, a formatervezett ülések pedig támaszt nyújtanak, a kárpitozás védelmet ad... Jöhet a driftelés!
MŰSZERFALI WIDGETEK
Az R5 Turbo 2 műszerfalán elhelyezett sebességmérők és műszerek mintájára az R5 TURBO 3E műszerfalát is widgetek díszítik.
Sebesség Akkumulátor töltöttségi szintje Értesítés
Drifteléssel megtett távolság "Donut" mód Maximális szög jelző
A Hyundai Elantrával versenyző Michelisz Norbert a szezon utolsó hétvégéjén, az izgalmakban bővelkedő makaói évadzárón elnyerte a Kumho FIA TCR World Tour 2024-es egyéni világbajnoki címét, megismételve a TCR World Tour 2023-as évadában elért sikerét.
A Hyundai Elantrával versenyző Michelisz Norbert a szezon utolsó hétvégéjén, az izgalmakban bővelkedő makaói évadzárón elnyerte a Kumho FIA TCR World Tour 2024-es egyéni világbajnoki címét, megismételve a TCR World Tour 2023-as évadában elért sikerét.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!