Mindig turbó, ezúttal elektromos
Sok sikert aratott a raliversenyzésben, megdobogtatta a szíveket és díjakat hozott el... Az R5 Turbo 2 idén 40 éves! Mi lenne jobb módja a tiszteletadásnak, mint az új R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric köszöntése: 100%-ban elektromos, ugyanolyan kidolgozott, ugyanolyan hatékony, ugyanolyan látványos... Egy korszerűvé varázsolt ikon.
100%
elektromos
280 KW
akár 380 LE teljesítmény
700 NM
nyomaték
FANTASZTIKUS, IKONIKUS, SPORTOS
A 100%-ban elektromos új R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric nem titkoltan: ugyanolyan erős, mint elődje, miközben továbbviszi és modernizálja annak ikonikus stílusát. Légterelő, légbeömlők, vonalvezetés, színválaszték: lehetetlen szem elöl téveszteni! És a 280 kW-os (380 LE-s) motor felvillanyoz minden utazást.
MINDEN A DRIFTELÉSRŐL SZÓL
A driftelésre tervezett beltér miatt szigorúan kétüléses az új R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric szükségszerűen hátsókerék-hajtású. A szénszálas karosszéria egy csőszerkezetű alvázat ölel körbe, a sima felületű gumikat driftelésre tervezték, a kameratartók pedig lehetővé teszik az egyes autózások rögzítését és megosztását.
280 KW ÉS 700 NM NYOMATÉK
A hátul elhelyezett két villanymotor 280 kW teljesítményű, ami 380 LE-nek felel meg. A 700 Nm nyomaték már a gyorsítás pillanatától rendelkezésre áll, a 42 kWh-s akkumulátor pedig lehetővé teszi a teljes teljesítménnyel végrehajtott driftelést.
ALVÁZ KOMPROMISSZUMOK NÉLKÜL
Az R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric versenyzésre, pontosabban driftelésre készült, tömege 980 kg (akkumulátor nélkül), és kifejezetten erre a célra tervezett csőszerkezetes alvázzal rendelkezik. A sík padlóban helyezkednek el az akkumulátorok; az alacsony tömegközéppont hozzájárul a jobb csúszáshoz.
A DIZÁJN MARGÓJÁRA
A karosszériavédőket, a lökhárítókat és minden felületet átterveztek e koncepcióautóhoz, amely 25 cm-rel szélesebb, mint a „Turbo 2“. Az esztétikai részletek közé tartoznak a lilás-rózsaszínű ablakok, a driftelés közben világító piros LED-betétek és a kormánykerék közepén lévő megvilágított logó.
ERGONÓMIA ÉS VARIÁLHATÓSÁG
Ismerje meg közelebbről a vadonatúj Renault Austral modellt, amely most az E-Tech Hybrid technológiát ötvözi a számos biztonsági és kényelmi funkcióval
.
Lendület és drift.
Az aerodinamikát kifejezetten erre a célra tervezték: légbeömlők a motorháztetőn, légellenállást csökkentő első lökhárító, nincsenek tükrök, de vannak kameratartók és egy hátsó diffúzor, amely a légkivezető nyílásoknak ad helyet. Driftelés közben a fényszórók egy glitch art irányzat ihlette animációt játszanak le..
Teljes biztonságban!
Az egyszerre sportos és kényelmes belső teret úgy tervezték, hogy a versenyző magabiztosan teljesíthessen. A bukókeretek biztonságot, a formatervezett ülések pedig támaszt nyújtanak, a kárpitozás védelmet ad... Jöhet a driftelés!
MŰSZERFALI WIDGETEK
Az R5 Turbo 2 műszerfalán elhelyezett sebességmérők és műszerek mintájára az R5 TURBO 3E műszerfalát is widgetek díszítik.
Sebesség Akkumulátor töltöttségi szintje Értesítés
Drifteléssel megtett távolság "Donut" mód Maximális szög jelző
Digitális raktár, zöld jövő: így telt a Duna Autó és a Siemens közös szakmai napja Automatizálás, energiahatékonyság és innováció egyetlen délelőtt alatt – nézd meg, hogyan működik a jövő logisztikája a gyakorlatban!
A kínai Geely csoport haszongépjármű-márkája, a Farizon 2025-ben látványos belépővel érkezett az európai piacra. Legújabb modellje, az SV – azaz SuperVan – már bemutatkozott Ausztriában, az Egyesült Királyságban és Spanyolországban is.
A tanulmánymodell alapjait a 79 km -es elektromos hatótávolsággal büszkélkedő CR-V e:PHEV adja, amihez alapáron jár a minden irányban figyelő Honda SENSING 360° menetbiztonsági és vezetőtámogató rendszer.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!