CITROEN

    Sikeres bevetésen az üzemanyagcellás ë-Jumpy Hydrogen

    Sikeres bevetésen az üzemanyagcellás ë-Jumpy Hydrogen Sikeres bevetésen az üzemanyagcellás ë-Jumpy Hydrogen

Sikeres bevetésen az üzemanyagcellás ë-Jumpy Hydrogen

 

Egy hónapos folyamatos használat során bizonyította a Citroën ë-Jumpy az üzemanyagcellás technológia hatékonyságát és életképességét. A zéró lokális károsanyagkibocsátású ë-Jumpy Hydrogen kishaszongépjárművek a SUEZ vállalat munkatársai voltak egy hónapon keresztül, és eséllyel pályáztak a hónap dolgozója címre praktikumukkal, kényelmükkel és megbízhatóságukkal.
Mindössze három perces töltés szükséges ahhoz, hogy az ë-Jumpy Hydrogen 400 km utat legyen képes megtenni, mindezt úgy, hogy a hidrogéncellás meghajtás miatt sem csökkent az autó rakodókapacitása, mely az M változat esetén 5,3 m3, míg az XL változatnál ez az érték 6,1 m3.
A forradalmi üzemanyagcellás hajtásláncot egy 50 km megtételére képes elektromotor egészíti ki. Amellett, hogy a hidrogéntechnológia teljesítménye kevésbé van kiszolgáltatva a külső hőmérsékletnek, a terhelésnek és a sebességnek, a Citroën rendszere három perc alatt tölthető teljesen fel.

Ugyan a hidrogéncellás ë-Jumpy még nem érhető el a Duna Autó kínálatában, a hasonlóan környezettudatos és praktikus ë-Jumpy igen. Ismerje meg Ön is!

Ez is érdekelhet
Volvo

Új és továbbfejlesztett - az eddigi legjobb Volvo XC90

Mi lenne, ha a legjobbat még jobbá tehetnénk? A ma bemutatott új Volvo XC90 modellel pontosan ezt tettük.

Renault

R17 electric restomod x Ora Ïto

Látványosan kellemes retró húrokat penget a legújabb Renault. A francia gyártó legfrissebb elektromos modellje képzeletben a 70-es évekbe repít vissza bennünket.