SUBARU

    Ötcsillagos eredmény az Euro NCAP teszten

    Ötcsillagos eredmény az Euro NCAP teszten Ötcsillagos eredmény az Euro NCAP teszten

A teljesen elektromos meghajtású új Subaru Solterra jármű a Subaru eddigi legmagasabb pontszámát érte el a biztonsági asszisztensek („Safety Assist“) területén a kis terepjáró („Small Off-Road class“) kategóriában a legutóbbi teszt alapján. A Solterra maximális értékelést kapott a vezető és az utasok állapotát ellenőrző rendszeréért, ideértve a vezetőfigyelő rendszert és a biztonsági öv bekötését ellenőrző rendszert is.

  • A Solterra 91%-os eredményt ért el a biztonsági asszisztensek („Safety Assist“) értékelésén, és a vezető és az utasok állapotát vizsgáló rendszerért („Occupant Status Monitoring“) maximális pontszámot kapott.
  • A Solterra 88%-os pontszámot ért el a felnőtt utasok védelme terén („Adult Occupant Protection“), és a mentés és kiszabadítás („Rescue and Extrication“) kategóriában maximális pontszámot kapott.
  • A Solterra 87%-os eredményt ért el a gyermek utasok védelme terén („Child Occupant Protection“), és a gyermekbiztonsági rendszerek tesztjén („CRS Performance“), valamint a gyermekbiztonsági rendszerek rögzíthetőségéért („CRS Installation Check“) maximális pontszámot kapott.

2022. november 16-án, Zaventem. - A Subaru Europe, a Subaru Corporation európai leányvállalata, ma bejelentette, hogy az új, európai változatú Solterra modell a maximális, ötcsillagos minősítést érte el az Európai Új Autó Értékelő Program (Euro NCAP) keretében. A Solterra kiváló pontszámokat ért el minden négy értékelési területen (felnőtt utasok védelme, gyermek utasok védelme, gyalogosvédelem és biztonsági asszisztensek), meghaladva a minimális ötcsillagos értékeléshez szükséges küszöbértéket.

A vadonatúj teljesen elektromos meghajtású Subaru Solterra modell a Subaru járművek eddigi legmagasabb pontszámát érte el a biztonsági asszisztensek1 („Safety Assist“) területén a kis terepjáró („Small Off-Road class“) kategóriában a legutóbbi, ide vonatkozó teszt alapján. A Solterra a vezető és az utasok állapotát vizsgáló rendszerért (beleértve a vezetőfigyelő rendszert és a biztonsági öv bekötését ellenőrző rendszert) maximális értékelést kapott. Emellett a Solterra kiváló pontszámot ért el az autonóm vészfékezés („AEB Car-to-Car“) működésére, amely a ráfutásos balesetek megelőzését célozza meg2. A jármű sávkövető asszisztense, sávelhagyásra figyelmeztető rendszere és felhasználói interfésze is jól teljesített. Az autonóm vészfékezés (Autonomous Emergency Braking - AEB) a kompatibilitás-teszten is jó eredményt ért el. A vadonatúj Solterra alapfelszereltségébe tartozik a biztonsági övek bekötését ellenőrző rendszer az első és hátsó utasok számára, valamint a vezető figyelmét detektáló berendezés (vezetőfigyelő rendszer - DMS). A sávtartó automatika (pl. sávkövető asszisztens) finoman korrigálja a jármű haladási irányát, ha a rendszer sárból való kisodródást észlel, és képes más kritikus helyzetekben is beavatkozni. A sebességtámogató rendszer a táblafelismerő rendszer segítségével felismeri a helyi sebességkorlátozásokat, és lehetőséget nyújt a vezetőnek, hogy a sebességhatároló beállításához vagy az adaptív tempomat használatához igazodjon ezekhez a korlátozásokhoz.

Ez is érdekelhet
Duna Autó

Újabb márkákkal bővülünk

A 35. évfordulóját ünneplő Duna Autó Cégcsoport mai sajtótájékoztatóján ünnepélyes keretek között írta alá a kínai SOKON Csoport képviselőivel a SERES és DFSK márkák országos disztribúciójának beindítására vonatkozó megállapodást.

Peugeot

40 éves lett a Peugeot 205 és a 205 GTi

A modern klasszikussá vált Peugeot 205 rövid története