Európában először a brit Goodwood Festival of Speed-en mutatják be az IM6-ot - amely akár 767 lóerős csúcsváltozatban is elérhető lesz, 3,5 másodperces 0-100 km/h sprinttel és 800 V-os villámtöltési technológiával rendelkezik. A kínai SAIC-csoporthoz tartozó márka ezzel újabb lépést tesz a felső-középkategóriás, teljesen elektromos kínálat felé, a Cyberster roadster és a Cyber X koncepció után.
A háttérben már javában zajlik az MG első európai gyárának előkészítése is: a vállalat 100 000 autó/év kapacitású üzemben gondolkodik, és a konkrét helyszínt még ezen a nyáron nyilvánosságra hozhatja – ezzel csökkentve az EU-s vámterheket, valamint gyorsítva a lokális ellátást. A projekt jóváhagyása után az összeszerelés 12-16 hónap alatt indulhatna be, sőt egy második, hasonló méretű üzem is tervben van.
A topkép egy elképzelés az IM6-ról.
A Kia 2025-ben dupla lendülettel lép színre: az év második felében debütál az EV4, a márka első tisztán elektromos szedán–hatchback párosa, miközben a prémium fedélzeti streaming szolgáltatás már most új szintre emeli az utazási élményt.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!