ÚJ GENERÁCIÓS COLT: 2023-BAN A MITSUBISHI MOTORS
VISSZATÉR AZ EURÓPAI B-SZEGMENSBE
• 2023 őszén jelenik meg az európai B-szegmensben az új COLT a legfrissebb technológiákkal és hajtásláncokkal, amelyek közt a hibrid (HEV) hajtás is szerepel.
• A Mitsubishi COLT visszatér az európai piacokra, éppen 60 évvel azután, hogy Európa megismerte az első, COLT emblémát viselő autót.
• Ezzel tovább bővül a Mitsubishi Motors versenyképes modellekből álló termékkínálata a kontinens legfontosabb szegmenseiben.
A Mitsubishi Motors ma bejelentette, hogy közel 10 év elteltével újra piacra lép az európai Bszegmensben, bemutatva az új generációs, ötajtós, ferdehátú COLT modellt, ami 2023 őszén jelenik meg a márkakereskedésekben.
A Space Star, a nemrégiben bejelentett új ASX és az Eclipse Cross PHEV mellett megjelenő új COLT jelentős mértékben növeli a Mitsubishi Motors piaci jelenlétét a legfontosabb európai szegmensekben. Az új személyautó-kínálat 2023-tól egyaránt tartalmaz majd olyan ferdehátú kompaktokat és SUV-kat, amelyekhez elektromosított hajtáslánc is rendelhető lesz.
A vásárlók 1962-ben láthatták először a COLT logót, ami azóta sok generációnyi kompakt modellen díszelgett világszerte, és az elmúlt hat évtized során a Mitsubishi egyik legismertebb típusnevévé vált. A legutóbbi modellgenerációból – amit Európában is gyártottak – több mint 400.000 darab* talált gazdára a régióban 2004 és 2014 között.
Az új COLT bőséges felszereltséggel, a legmodernebb technológiákkal és teljes körű hajtáslánc-kínálattal érkezik; az autó a Renault törökországi Bursa üzemében készül majd. Az új generációs ASX-hez hasonlóan a COLT is a Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance CMF-B padlólemezére épül.
Frank Krol, a Mitsubishi Motors Europe elnök-vezérigazgatója elmondta: “2023-ban már sokkal több ügyfelet tudunk majd megszólítani, amikor a Space Star és az Eclipse Cross PHEV mellett az új COLT és a korábban bejelentett új ASX is piacra lép. A Mitsubishi Motors nagy hagyományokra tekinthet vissza a B-szegmensben, és ez összecseng a COLT nevével; megalapozott hát a várakozásunk, hogy az autó új fejezet ír a COLT és a
Mitsubishi Motors márka gazdag európai történetében.”
* A COLT kiskereskedelmi értékesítési eredménye Európában 2004-2014 között: 403.957 darab.
A Hyundai INSTER megvásárlásával most részese lehet egy környezettudatos kezdeményezésnek. A kampány célja, hogy új fákkal gazdagodjon a Budakeszi Arborétum – minden egyes megvásárolt INSTER modell után egy fa kerül elültetésre.
Örömmel jelentjük be, hogy mostantól a legendás Jeep márka is elérhető szalonunkban! Az ikonikus amerikai gyökerekkel rendelkező, a kaland és felfedezés szimbólumaként ismert Jeep modellek mostantól Budapesten, a Duna Autónál is várják az érdeklődőket.
A Leapmotor T03 városi kompakt villanyautó példátlan rekordot állított fel az ECOBEST Challenge 2025 tesztjén: a valós körülmények között mért 290 km-es hatótávolsága 9,4%-kal felülmúlta a hivatalos, 265 km-es WLTP értéket.
Az MG az egyik legdinamikusabban fejlődő autómárka Európában, amely egyre több vásárlót szólít meg korszerű, megfizethető modelljeivel. A márka legújabb típusait három napon át lehetett kipróbálni a Duna Autónál megrendezett MG nyílt napokon.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!