A legendás Pikes Peak International Hill Climb versenyen áll rajthoz a CR‑V e:FCEV-modell szériaváltozatának hajtásláncát használó átalakított autó, aminek 174 lóerős villanymotorját egy második generációs üzemanyagcella, két hidrogéntartály és egy 17,7 kWh-s akkumulátor táplálja.
Versenyre felkészülve átalakított futómű, versenygumik és bukókeret került az autóba, a hajtásrendszer azonban változatlan maradt. A volánnál a kétszeres Formula Drift-bajnok Dai Yoshihara ül, aki a Honda japán és amerikai mérnökeivel együtt fejlesztette versenyképessé az autót. A jármű tankolását a Zero Emission Industries mobil hidrogéntöltő egysége biztosítja, amely lehetővé teszi az autó működését a hagyományos infrastruktúrától függetlenül is.
A Honda kiemeli, hogy a résztvétel célja nem a rekorddöntés, hanem annak üzenete, hogy a válallat továbbra is elkötelezett a hidrogénes jövő mellett. Több mint harminc éve dolgoznak a technológián, és a CR‑V e:FCEV Pikes Peak jelenléte erős jelzés a hidrogén-alapú mobilitás iránti elhivatottságukról.
A francia gyártó több mint száz éve nemcsak autókat épít, hanem újra és újra felborítja a játékszabályokat: az Eiffel-tornyot például óriási reklámfelirattá változtatta, de Európában a Citroën volt az úttörő a sorozatgyártású elsőkerék-hajtásban.
A Kia legújabb elektromos modellje, az EV4, végre megérkezett – és most először lehetőség nyílik arra, hogy elsők között rendelje meg a formabontó újdonságot, amely két változatban is elérhető: elegáns fastback és lendületes hatchback kivitelben.
A Mitsubishi új, időkorlátos nyílt végű pénzügyi lízingkonstrukciót indít vállalkozások számára, mellyel az Outlander PHEV modell akár már havi nettó 125 000 Ft-tól elérhető. Az ajánlat 2025. augusztus 6. és 31. között igényelhető.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!