A legendás Pikes Peak International Hill Climb versenyen áll rajthoz a CR‑V e:FCEV-modell szériaváltozatának hajtásláncát használó átalakított autó, aminek 174 lóerős villanymotorját egy második generációs üzemanyagcella, két hidrogéntartály és egy 17,7 kWh-s akkumulátor táplálja.
Versenyre felkészülve átalakított futómű, versenygumik és bukókeret került az autóba, a hajtásrendszer azonban változatlan maradt. A volánnál a kétszeres Formula Drift-bajnok Dai Yoshihara ül, aki a Honda japán és amerikai mérnökeivel együtt fejlesztette versenyképessé az autót. A jármű tankolását a Zero Emission Industries mobil hidrogéntöltő egysége biztosítja, amely lehetővé teszi az autó működését a hagyományos infrastruktúrától függetlenül is.
A Honda kiemeli, hogy a résztvétel célja nem a rekorddöntés, hanem annak üzenete, hogy a válallat továbbra is elkötelezett a hidrogénes jövő mellett. Több mint harminc éve dolgoznak a technológián, és a CR‑V e:FCEV Pikes Peak jelenléte erős jelzés a hidrogén-alapú mobilitás iránti elhivatottságukról.
A Mitsubishi hivatalosan is bemutatta legújabb modelljét, a Grandist. A 7 üléses, családi használatra tervezett egyterű a japán márkától megszokott megbízhatóságot és letisztult dizájnt kínálja, modern technológiával kiegészítve.
A Kia 2025-ben dupla lendülettel lép színre: az év második felében debütál az EV4, a márka első tisztán elektromos szedán–hatchback párosa, miközben a prémium fedélzeti streaming szolgáltatás már most új szintre emeli az utazási élményt.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!