A legendás Pikes Peak International Hill Climb versenyen áll rajthoz a CR‑V e:FCEV-modell szériaváltozatának hajtásláncát használó átalakított autó, aminek 174 lóerős villanymotorját egy második generációs üzemanyagcella, két hidrogéntartály és egy 17,7 kWh-s akkumulátor táplálja.
Versenyre felkészülve átalakított futómű, versenygumik és bukókeret került az autóba, a hajtásrendszer azonban változatlan maradt. A volánnál a kétszeres Formula Drift-bajnok Dai Yoshihara ül, aki a Honda japán és amerikai mérnökeivel együtt fejlesztette versenyképessé az autót. A jármű tankolását a Zero Emission Industries mobil hidrogéntöltő egysége biztosítja, amely lehetővé teszi az autó működését a hagyományos infrastruktúrától függetlenül is.
A Honda kiemeli, hogy a résztvétel célja nem a rekorddöntés, hanem annak üzenete, hogy a válallat továbbra is elkötelezett a hidrogénes jövő mellett. Több mint harminc éve dolgoznak a technológián, és a CR‑V e:FCEV Pikes Peak jelenléte erős jelzés a hidrogén-alapú mobilitás iránti elhivatottságukról.
A Suzuki új lendületet ad globális jelenlétének: érkezik az első teljesen elektromos SUV, az e-Vitara, bemutatkozik egy vadonatúj prémium modell Indiában, miközben a márka biztonsági és fenntarthatósági fejlesztésekben is jelentős előrelépést tesz.
A CUPRA sporttörténelmet írt: három különböző versenyszériában aratott győzelmet egyetlen hétvége alatt. A márka ezzel ismét bizonyította, hogy a szenvedély, a teljesítmény és az újítás határozza meg minden mozdulatát.
A Hyundai INSTER megvásárlásával most részese lehet egy környezettudatos kezdeményezésnek. A kampány célja, hogy új fákkal gazdagodjon a Budakeszi Arborétum – minden egyes megvásárolt INSTER modell után egy fa kerül elültetésre.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!