A legendás Pikes Peak International Hill Climb versenyen áll rajthoz a CR‑V e:FCEV-modell szériaváltozatának hajtásláncát használó átalakított autó, aminek 174 lóerős villanymotorját egy második generációs üzemanyagcella, két hidrogéntartály és egy 17,7 kWh-s akkumulátor táplálja.
Versenyre felkészülve átalakított futómű, versenygumik és bukókeret került az autóba, a hajtásrendszer azonban változatlan maradt. A volánnál a kétszeres Formula Drift-bajnok Dai Yoshihara ül, aki a Honda japán és amerikai mérnökeivel együtt fejlesztette versenyképessé az autót. A jármű tankolását a Zero Emission Industries mobil hidrogéntöltő egysége biztosítja, amely lehetővé teszi az autó működését a hagyományos infrastruktúrától függetlenül is.
A Honda kiemeli, hogy a résztvétel célja nem a rekorddöntés, hanem annak üzenete, hogy a válallat továbbra is elkötelezett a hidrogénes jövő mellett. Több mint harminc éve dolgoznak a technológián, és a CR‑V e:FCEV Pikes Peak jelenléte erős jelzés a hidrogén-alapú mobilitás iránti elhivatottságukról.
Az MG csapata sikeres és emlékezetes napot töltött a Graphisoft Park családi napján. A piknikhangulatnak és a látogatók élénk érdeklődésének köszönhetően a rendezvény remek lehetőséget biztosított a márka népszerűsítésére.
A világ vezető újenergia-jármű gyártója, a BYD bemutatta legújabb autóját, a SEAL 6 DM-i modellt, amely a forradalmi Super DM hibrid technológiát hozza el az európai vásárlóknak. Az új modell elérhető elegáns szedán és praktikus Touring kivitelben is.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!