CITROEN

    Érkezik Európába a hétüléses Citroen

    Érkezik Európába a hétüléses Citroen Érkezik Európába a hétüléses Citroen

A KARAKTERES STÍLUSÚ, SOKOLDALÚ ÚJ C3 AIRCROSS-SZAL 
ÚJABB BABÉROKRA TÖR A CITROËN A B-SUV SZEGMENSBEN 

 

Szinte napra pontosan egy évvel azután, hogy Latin-Amerikában bemutatta a helyi fejlesztésű C3 Aircross crossovert, a Citroën most Európába is elhozta azt, de már az időközben átdolgozott, új arculati elemekkel felruházva.

Az új C3 Aircross a Citroën új stílusnyelvét beszéli, mely az egyfajta manifesztumnak tekinthető Oli tanulmány után a C3-ban öltött először testet. A design a márka új arculati jegyeit hordozza, és határozott formanyelvet követ. A hangsúlyosan függőleges orr-részen büszkén feszít az új Citroën-logó, a jellegzetes világítótestek pedig három részre oszlanak. A rendkívül modern stílusú jármű a minőségre és a részletekre is nagy hangsúlyt fektet, a márkaembléma például több helyen is felbukkan. E grafikus elemek mellett a személyre szabási opcióként kínált eltérő színű tető és az ún. Colour Clipek is befolyásolják az összbenyomást. A lökhárítón és a hátsó háromszögablakon megjelenő üde színfoltokszabadon cserélhetők, és határozottan feldobják a C3 Aircross sziluettjét.

A C3 Aircross gyökeres átalakuláson ment keresztül és egy teljesen új dimenzióba lép: karakteresebb stílus, nagyobb helykínálat és akár 7 férőhely, gazdagabb motorválaszték és változatlan fedélzeti kényelem jellemzik. Ez a rendkívül versenyképes áron kínált érettebb és karakteresebb változat teljes mértékben megfelel a piaci elvárásoknak

A 439 cm hosszú autó a B-SUV (városi crossover) szegmensben a nagyobbak közé tartozik, azonban annyira mégsem hatalmas, hogy bőségesen elférjen benne három üléssor, márpedig a Citroën ezt az opciót is áthozza Európába. Majd a személyes találkozáskor kiderül, van-e értelme egy ekkora autóba hét ülést beépíteni.

Radikálisan megváltozott a C3 Aircross karaktere. A barátságos, kerekdedebb formákat szögletesebb, robusztusabb és magabiztosabb stílus váltotta fel, mely ugyanakkor cseppet sem agresszív. A tekintélyparancsoló és masszív jármű benyomását keltő C3 Aircrosst a magas és vízszintes motorháztető, a szélesebb sárvédők és a nagyobb nyomtáv, valamint a 690 mm átmérőjű kerekeket körülölelő 
masszív és hangsúlyos kerékjárati ívek egyértelműen az SUV-k közé sorolják. Mindezen stílusjegyek feszültséggel és energiával teli autót eredményeztek, melynek harmonikus sziluettje erőt és önbizalmat sugároz

Az új B kategóriás SUV a C3-hoz hasonlóan a Smart Car platformra épült, 
amelyet kezdettől fogva úgy terveztek, hogy optimális kiindulópontja legyen egy elektromos változatnak. Az energetikai átállás kihívásait szem előtt tartva a C3 Aircross így a hagyományos belső égésű motorok mellett most először egy hibrid változatot is kínál, amely megkönnyíti az elektromos autózáshoz valóhozzáférést, és amely 
sokoldalúsága révén tökéletesen illeszkedik ehhez a karosszériatípushoz. Mi több, a modell kínálatában mostantól egy megfizethető, Európában gyártott, tisztán elektromos hajtáslánc is elérhető lesz.

A C3 Aircross SUV-kra jellemző hasmagassága biztonságosabb vezetést, könnyebb 
beszállást és jobb kilátással járó magasabb vezetési pozíciót ígér. Mindez a jó közérzethez is jelentősen hozzájárul, ami a C3 Aircross egy másik védjegye. Akárcsak a C3, az új C3 Aircross is nagy hangsúlyt fektet a kényelemre, és rendelkezik az összes olyan felszereléssel és technológiával, amelyeket az ügyfelek ebbena szegmensben 
elvárnak.

 

Ez is érdekelhet
Peugeot

Jelentős elismerést kapott az új Peugeot E-3008

A Peugeot immár tizenegyedik alkalommal nyerte el a nagy presztízsű Red Dot formatervezési díjat. Ezúttal a vadonatúj Peugeot E-3008 kapta az elismerést kreatív formatervéért és lendületes sziluettjéért.

Nissan

Nissan Qashqai: Megújult a kategóriateremtő Crossover

Erősen átdolgozott külső dizájn a crossover vásárlók meghódítására. Új szintre lépett a beltéri hangulat a megújult anyagoknak és díszítéseknek köszönhetően.