Szinte napra pontosan egy évvel azután, hogy Latin-Amerikában bemutatta a helyi fejlesztésű C3 Aircross crossovert, a Citroën most Európába is elhozta azt, de már az időközben átdolgozott, új arculati elemekkel felruházva.
Az új C3 Aircross a Citroën új stílusnyelvét beszéli, mely az egyfajta manifesztumnak tekinthető Oli tanulmány után a C3-ban öltött először testet. A design a márka új arculati jegyeit hordozza, és határozott formanyelvet követ. A hangsúlyosan függőleges orr-részen büszkén feszít az új Citroën-logó, a jellegzetes világítótestek pedig három részre oszlanak. A rendkívül modern stílusú jármű a minőségre és a részletekre is nagy hangsúlyt fektet, a márkaembléma például több helyen is felbukkan. E grafikus elemek mellett a személyre szabási opcióként kínált eltérő színű tető és az ún. Colour Clipek is befolyásolják az összbenyomást. A lökhárítón és a hátsó háromszögablakon megjelenő üde színfoltokszabadon cserélhetők, és határozottan feldobják a C3 Aircross sziluettjét.
A C3 Aircross gyökeres átalakuláson ment keresztül és egy teljesen új dimenzióba lép: karakteresebb stílus, nagyobb helykínálat és akár 7 férőhely, gazdagabb motorválaszték és változatlan fedélzeti kényelem jellemzik. Ez a rendkívül versenyképes áron kínált érettebb és karakteresebb változat teljes mértékben megfelel a piaci elvárásoknak
A 439 cm hosszú autó a B-SUV (városi crossover) szegmensben a nagyobbak közé tartozik, azonban annyira mégsem hatalmas, hogy bőségesen elférjen benne három üléssor, márpedig a Citroën ezt az opciót is áthozza Európába. Majd a személyes találkozáskor kiderül, van-e értelme egy ekkora autóba hét ülést beépíteni.
Radikálisan megváltozott a C3 Aircross karaktere. A barátságos, kerekdedebb formákat szögletesebb, robusztusabb és magabiztosabb stílus váltotta fel, mely ugyanakkor cseppet sem agresszív. A tekintélyparancsoló és masszív jármű benyomását keltő C3 Aircrosst a magas és vízszintes motorháztető, a szélesebb sárvédők és a nagyobb nyomtáv, valamint a 690 mm átmérőjű kerekeket körülölelő
masszív és hangsúlyos kerékjárati ívek egyértelműen az SUV-k közé sorolják. Mindezen stílusjegyek feszültséggel és energiával teli autót eredményeztek, melynek harmonikus sziluettje erőt és önbizalmat sugároz
Az új B kategóriás SUV a C3-hoz hasonlóan a Smart Car platformra épült,
amelyet kezdettől fogva úgy terveztek, hogy optimális kiindulópontja legyen egy elektromos változatnak. Az energetikai átállás kihívásait szem előtt tartva a C3 Aircross így a hagyományos belső égésű motorok mellett most először egy hibrid változatot is kínál, amely megkönnyíti az elektromos autózáshoz valóhozzáférést, és amely
sokoldalúsága révén tökéletesen illeszkedik ehhez a karosszériatípushoz. Mi több, a modell kínálatában mostantól egy megfizethető, Európában gyártott, tisztán elektromos hajtáslánc is elérhető lesz.
A C3 Aircross SUV-kra jellemző hasmagassága biztonságosabb vezetést, könnyebb
beszállást és jobb kilátással járó magasabb vezetési pozíciót ígér. Mindez a jó közérzethez is jelentősen hozzájárul, ami a C3 Aircross egy másik védjegye. Akárcsak a C3, az új C3 Aircross is nagy hangsúlyt fektet a kényelemre, és rendelkezik az összes olyan felszereléssel és technológiával, amelyeket az ügyfelek ebbena szegmensben
elvárnak.
A Hyundai Elantrával versenyző Michelisz Norbert a szezon utolsó hétvégéjén, az izgalmakban bővelkedő makaói évadzárón elnyerte a Kumho FIA TCR World Tour 2024-es egyéni világbajnoki címét, megismételve a TCR World Tour 2023-as évadában elért sikerét.
A Hyundai Elantrával versenyző Michelisz Norbert a szezon utolsó hétvégéjén, az izgalmakban bővelkedő makaói évadzárón elnyerte a Kumho FIA TCR World Tour 2024-es egyéni világbajnoki címét, megismételve a TCR World Tour 2023-as évadában elért sikerét.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!