A Hyundai INSTER megvásárlásával most nemcsak egy modern elektromos városi autóhoz juthat hozzá, hanem egy környezettudatos kezdeményezés részese is lehet. A kampány célja, hogy új fákkal gazdagodjon a Budakeszi Arborétum – minden egyes megvásárolt INSTER modell után egy fa kerül elültetésre.
A Hyundai Magyarország új társadalmi felelősségvállalási kampányának középpontjában a fenntarthatóság áll. Az INSTERDŐ program keretében a Budakeszi Arborétum ökológiai egyensúlyának megőrzését segítik elő: minden Hyundai INSTER vásárló automatikusan egy fa örökbefogadója lesz, amit 2025 októberében, természetes ültetési időszakban helyeznek ki.
A programban résztvevők a www.hyundai.hu/faultetes oldalon regisztrálhatják fájukat, elnevezhetik azt, és rendszeres híreket kaphatnak a faültetés előrehaladásáról. A projekt szakmai partnere a Pilisi Parkerdő, a kampány arca pedig Puskás-Dallos Péter. A vásárlók részéről ez a környezettudatos részvétel nem jár plusz költséggel – csupán regisztráció szükséges.
Az INSTERDŐ nemcsak hazai kezdeményezés: része a Hyundai Motor Group globális faültetési célkitűzésének, amelynek keretében 2025-ig egymillió fát ültetnek világszerte. A Hyundai INSTER így nemcsak egy praktikus és korszerű választás a városi közlekedésben, hanem egy lépés a zöldebb jövő felé is.
A CUPRA Tindaya tanulmányautóval a márka visszatér a vezetés élményének gyökereihez – merész formavilág, érzelmekre építő dizájn és jövőbe mutató technológiák egyesülnek egy olyan koncepcióban, amely újradefiniálja a vezető és az autó közötti kapcsolatot.
A Citroën büszkén jelenti be hivatalos részvételét az ABB FIA Formula E Világbajnokságban, a következő szezon kezdetétől. Egy elektromos, innovatív és szenvedélyes kaland, amely megtestesíti értékeinket és a holnap mobilitásáról alkotott jövőképünket.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!