Több mint 2,7 millió eladott példánnyal a Volvo XC60 hivatalosan is átvette a vezetést a márka örökranglistáján, megelőzve a legendás Volvo 240-est. Az elegáns, biztonságos és kifinomult középkategóriás SUV nemcsak a világ egyik legkeresettebb prémium modellje, de Európa kedvenc plug-in hibridje is lett tavaly.
Az XC60 2008-as bemutatása óta töretlenül népszerű a vásárlók körében, köszönhetően skandináv formatervezésének, fejlett biztonsági technológiáinak és az évek során bevezetett innovációknak – ilyen például a City Safety rendszer vagy a forgalmi sávban tartó ütközéselkerülő funkció. A modell ráadásul élen jár a fenntartható mobilitásban is: a plug-in hibrid változatok a megtett utak közel felét tisztán elektromosan teszik meg.
A 2026-os modellévre alaposan megújult az XC60, még modernebb külsőt, intuitívabb infotainment rendszert és kényelmesebb utasteret kínál. Aki tehát kompromisszumok nélküli családi autót keres, amely biztonságos, praktikus és élvezetes vezetést nyújt, az jó eséllyel ebben a modellben találja meg az ideális társát.
Hosszú éveken át a Volvo 240 kombi volt a családok első számú választása szerte a világon, biztonsági jellemzőivel és kiváló vezethetőségével belopta magát az ügyfelek szívébe. Sokak számára a 240-es testesítette meg a tökéletes kombit. Napjainkra a szabadidőjármű lépett a kombi helyébe, mint magától értetődő családi autó, és az XC60 újonnan megszerzett helye a Volvo eladási örökranglistájának élén pontosan tükrözi ezt az ügyfelek igényeiben és vágyaiban bekövetkezett változást.
Ahogy annak idején a 240, úgy a megújult Volvo XC60 is korának egyik legbiztonságosabb autója. Fejlett biztonsági cellája és legújabb generációs aktív biztonsági és vezetőtámogató technológiái hatékony védelmet nyújtanak a vezető és utasai számára.
A megújult Volvo XC60 már elérhető a Duna Autónál – ismerje meg az új generációs plug-in hibrid változatokat is!
A Suzuki új lendületet ad globális jelenlétének: érkezik az első teljesen elektromos SUV, az e-Vitara, bemutatkozik egy vadonatúj prémium modell Indiában, miközben a márka biztonsági és fenntarthatósági fejlesztésekben is jelentős előrelépést tesz.
A CUPRA sporttörténelmet írt: három különböző versenyszériában aratott győzelmet egyetlen hétvége alatt. A márka ezzel ismét bizonyította, hogy a szenvedély, a teljesítmény és az újítás határozza meg minden mozdulatát.
A Hyundai INSTER megvásárlásával most részese lehet egy környezettudatos kezdeményezésnek. A kampány célja, hogy új fákkal gazdagodjon a Budakeszi Arborétum – minden egyes megvásárolt INSTER modell után egy fa kerül elültetésre.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!