Ez az eredmény azt a munkát jutalmazza, hogy a Citroën olyan autót tervezett, amely megváltoztatja szegmensének arculatát, és konkrét választ ad társadalmunk és iparágunk egyik legfontosabb kihívására: megfizethető elektromos mobilitás biztosítása kompromisszumok nélkül, Európában gyártva.
Ahogy közeledik a január 10-re tervezett "Év Autója" 2025 címet elnyerő modell bejelentése, a döntős autók listája hétre szűkült a díjért eredetileg versengő ötvenről: ez a kiválasztási folyamat második szakasza. Ide már csak azok az új modellek kerülhetnek be, melyek az év végéig legalább öt európai piacon elérhetőek.
A tény, hogy az új Citroën C3 mind elektromos, mind belsőégésű változatban elérhető, jelentős mértékben hozzájárult ahhoz, hogy beválasztották a hét döntősből álló körbe, melyek továbbversenyezhetnek az "Év Autója 2025” díjért, és Európa-szerte számos tevékenység főszereplői lesznek egészen az Év Autója 2025 díj győztesének bejelentéséig.
Az új Citroën C3-ra már 129 megrendelés érkezett bemutatása óta, amelyek több mint harmada a 100%-ban elektromos változatra vonatkozik (47db.), noha az autó hazai bevezetése épp hogy elindult 2024 novemberében. Kiváló teljesítmény egy merész modelltől, amely felrázza az elektromos kisautók szegmensét: ez az első 100%-ban Európában gyártott és elérhető árú autó, amely forradalmasítja az elektromos piacot kedvező, 9.890.000 Ft-os indulóárának és ár-érték arányának köszönhetően. Az ë-C3 a Citroën Advanced Comfort futóművel, tágas belső terével és vagány formájával méltó a Citroën dizájnfilozófiájához. 113 lóerős villanymotorjával és 44 kWh-s akkumulátorával akár 440 km-es hatótávolságot is kínál városi ciklusban, így ideális a napi utazásokhoz. A gyorstöltési technológiának köszönhetően mindössze 26 perc alatt érheti el a 80%-os töltöttséget, biztosítva a kompromisszumok nélküli élményt.
Az új Citroën C3 benzines változata dinamikus és sokoldalú vezetési élményt kínál a Turbo 100 motornak köszönhetően, amely garantálja az üzemanyag-hatékonyságot és az elvárt teljesítményt. Vezérműláncos hajtásával, 6 sebességes kézi sebességváltójával és 100 lóerejével a modell tökéletesen alkalmas mind a városi, mind a hosszabb utakra, miközben megőrzi a Citroën márkára jellemző legendás kényelmet.
Az új C3 a C4 nyomdokaiba lép, amely 2021-ben a hét döntős között volt, és versenyez az XM, a CX és a GS örökségéért, amelyek 1990-ben, 1975-ben és 1971-ben nyerték el az Év Autója címet.
A Citroën győztes modelljei tanúsítják, hogy az innováció, a merészség és a legendás kényelem a múltban is a siker kulcselemei voltak és az új C3 karakterét is meghatározzák.
Az új Citroën C3 benzines változata már megtekinthető márkakereskedésünkben.
A Hyundai Elantrával versenyző Michelisz Norbert a szezon utolsó hétvégéjén, az izgalmakban bővelkedő makaói évadzárón elnyerte a Kumho FIA TCR World Tour 2024-es egyéni világbajnoki címét, megismételve a TCR World Tour 2023-as évadában elért sikerét.
A Hyundai Elantrával versenyző Michelisz Norbert a szezon utolsó hétvégéjén, az izgalmakban bővelkedő makaói évadzárón elnyerte a Kumho FIA TCR World Tour 2024-es egyéni világbajnoki címét, megismételve a TCR World Tour 2023-as évadában elért sikerét.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!