Augusztusban, digitális világpremier keretében mutatkozott be a vadonatúj Hyundai SANTA FE szabadidőjármű, amelynek 'nyitott a többre' koncepciója az új, széles csomagtér-nyílásra fókuszálva hívja fel a figyelmet a modell radikális átalakulására.
Az eddig négy generációt megélt, és most az ötödikben kiteljesedő SANTA FE hagyatéka és ikonikus jelentősége előtti főhajtásként a globális világpremier és az azt kísérő bemutató film forgatása helyszínéül az USA Új-Mexikó államában fekvő Santa Fe szépséges térségét választották. A világpremier bemutató filmjében a vadonatúj SANTA FE széles csomagtér-nyílása szerves kapcsolatot teremt a beltér és a külvilág között, kiterjesztve az ügyfelek mindennapos élményeit. Az eddig csupán csomagok behelyezésére szolgáló csomagtér-nyílás olyan nyitott terasszá válik, amelyről eggyé válhatunk a külvilággal, és gyönyörködhetünk benne.
Az ötödik generációs SANTA FE a középkategóriás szabadidőjármű városbarát, kalandkedvelő karakterét olyan kategóriaelső, teraszos kialakítású élettérrel egészíti ki, amelyet a megnövelt tengelytáv és a nagyobb csomagtér-nyílás tesz lehetővé. A hosszabb tengelytáv egyben a harmadik üléssori helykínálatot is javítja.
A Hyundai Motor vállalati csatornáin keresztül közvetíti a vadonatúj SANTA FE digitális világpremierjét. Nézze meg itt a videót. (https://www.youtube.com/@HyundaiWorldwide)
„Az első generációs SANTA FE huszonhárom évvel ezelőtti bemutatkozása óta világszerte ügyfelek millióinak a szívét hódította meg ez az ikonikus szabadidőjármű.” – mondta Jaehoon Chang úr, a Hyundai Motor Company elnök-vezérigazgatója. „A vadonatúj Santa Fe merész, erőteljes karaktere, amely a határtalan természetet és a városi környezetet egyaránt a magáénak vallja, utánozhatatlan jelenségnek ígérkezik a középkategóriás szabadidőjárművek piacán.”
A Suzuki új lendületet ad globális jelenlétének: érkezik az első teljesen elektromos SUV, az e-Vitara, bemutatkozik egy vadonatúj prémium modell Indiában, miközben a márka biztonsági és fenntarthatósági fejlesztésekben is jelentős előrelépést tesz.
A CUPRA sporttörténelmet írt: három különböző versenyszériában aratott győzelmet egyetlen hétvége alatt. A márka ezzel ismét bizonyította, hogy a szenvedély, a teljesítmény és az újítás határozza meg minden mozdulatát.
A Hyundai INSTER megvásárlásával most részese lehet egy környezettudatos kezdeményezésnek. A kampány célja, hogy új fákkal gazdagodjon a Budakeszi Arborétum – minden egyes megvásárolt INSTER modell után egy fa kerül elültetésre.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!