A PEUGEOT kommunikációs stratégiájában a következő években központi szerepet kap a mozgókép világa. A tervek között szerepel termékelhelyezés filmekben, produkciós csapatok támogatása, egyedi digitális tartalmak készítése, valamint filmes eseményekhez kapcsolódó exkluzív aktivitások. A PEUGEOT a kereskedelmi hálózatán keresztül is erősíteni kívánja jelenlétét, stratégiai partnerségeket alakítva ki a szektor szereplőivel.
2025 egyik kiemelkedő állomása a Cannes-i Filmfesztivál, ahol a márka nemcsak hivatalos járműpartnerként jelenik meg, hanem a jövő mobilitását megtestesítő Inception tanulmányautót is kiállítja a Croisette egyik ikonikus helyszínén, a Carlton Hotel előtt. Emellett a PEUGEOT 3008 elektromos modelljeiből álló flotta szolgálja majd a fesztivál logisztikai igényeit.
A filmművészet iránti elköteleződés nem új keletű a márka számára. A PEUGEOT évtizedek óta jelen van a vásznon: emlékezetes szerepeket kaptak modelljei olyan alkotásokban, mint Taxi, Pierrot le Fou, Ronin, Sztárom a párom, vagy akár a magyar Szomszédok sorozat. Ezek a filmek nem csupán termékelhelyezések révén kapcsolódnak a márkához – a PEUGEOT autók sokszor a történet szerves részeként váltak a karakterek társává, a narratíva mozgatórugóivá.
A márka egyúttal felkarolja a feltörekvő francia tehetségeket is, támogatva a kortárs filmes művészet új generációját. Ez a kulturális elköteleződés nemcsak a márka értékeiről árulkodik, hanem egyúttal hitelesen képviseli a PEUGEOT hármas alappillérét: Allure (vonzó dizájn), Emotion (vezetési élmény), Excellence (francia minőség és technológia kompromisszumok nélkül).
Valérie Candeiller, a PEUGEOT globális kommunikációs igazgatója így fogalmaz:
„A mozi kultúránk ablaka, érzelmeink kifejezője és társadalmunk tükörképe. Részeseivé válni ennek a világnak számunkra egyértelmű: megerősít bennünket abban, kik vagyunk – egy francia márka, amely örömre, érzelmekre és innovációra épít.”
Október 13. és 18. között különleges MG Hybrid + Teszthetet rendez a Duna Autó. Próbálja ki a legújabb MG hibrid modelleket, pörgessen szerencsekereket, nyerjen értékes ajándékokat, és vigye haza a kiszemelt autót akár egy teljes hétvégére!
A Duna Autó Honda márkakereskedéseiben különleges ZR-V e:HEV tesztnapra várják az érdeklődőket. A résztvevők nemcsak kipróbálhatják a Honda intelligens, városi SUV-ját, hanem értékes ajándékokat és egy teszthétvégét is nyerhetnek.
A Subaru három új, teljesen elektromos SUV-modellel indítja el új korszakát Európában. A márka célja, hogy az ikonikus AWD technológiát és megbízhatóságot ötvözze a zéró emisszióval – megőrizve a Subaru-érzést az elektromos jövőben is.
A megújult Mitsubishi Outlander PHEV európai bemutatása után sorra jelennek meg a nemzetközi tesztek és vélemények. A sajtó elismerően nyilatkozik a plug-in hibrid hajtásláncról, a prémium beltérről és a sokoldalú használhatóságról.
A CUPRA Tindaya tanulmányautóval a márka visszatér a vezetés élményének gyökereihez – merész formavilág, érzelmekre építő dizájn és jövőbe mutató technológiák egyesülnek egy olyan koncepcióban, amely újradefiniálja a vezető és az autó közötti kapcsolatot.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!