PEUGEOT

    A PEUGEOT és a francia filmművészet – Egy különleges kulturális szövetség

    A PEUGEOT és a francia filmművészet – Egy különleges kulturális szövetség A PEUGEOT és a francia filmművészet – Egy különleges kulturális szövetség
25/05/23

A PEUGEOT kommunikációs stratégiájában a következő években központi szerepet kap a mozgókép világa. A tervek között szerepel termékelhelyezés filmekben, produkciós csapatok támogatása, egyedi digitális tartalmak készítése, valamint filmes eseményekhez kapcsolódó exkluzív aktivitások. A PEUGEOT a kereskedelmi hálózatán keresztül is erősíteni kívánja jelenlétét, stratégiai partnerségeket alakítva ki a szektor szereplőivel.

2025 egyik kiemelkedő állomása a Cannes-i Filmfesztivál, ahol a márka nemcsak hivatalos járműpartnerként jelenik meg, hanem a jövő mobilitását megtestesítő Inception tanulmányautót is kiállítja a Croisette egyik ikonikus helyszínén, a Carlton Hotel előtt. Emellett a PEUGEOT 3008 elektromos modelljeiből álló flotta szolgálja majd a fesztivál logisztikai igényeit.

A filmművészet iránti elköteleződés nem új keletű a márka számára. A PEUGEOT évtizedek óta jelen van a vásznon: emlékezetes szerepeket kaptak modelljei olyan alkotásokban, mint Taxi, Pierrot le Fou, Ronin, Sztárom a párom, vagy akár a magyar Szomszédok sorozat. Ezek a filmek nem csupán termékelhelyezések révén kapcsolódnak a márkához – a PEUGEOT autók sokszor a történet szerves részeként váltak a karakterek társává, a narratíva mozgatórugóivá.

A márka egyúttal felkarolja a feltörekvő francia tehetségeket is, támogatva a kortárs filmes művészet új generációját. Ez a kulturális elköteleződés nemcsak a márka értékeiről árulkodik, hanem egyúttal hitelesen képviseli a PEUGEOT hármas alappillérét: Allure (vonzó dizájn), Emotion (vezetési élmény), Excellence (francia minőség és technológia kompromisszumok nélkül).

Valérie Candeiller, a PEUGEOT globális kommunikációs igazgatója így fogalmaz:
A mozi kultúránk ablaka, érzelmeink kifejezője és társadalmunk tükörképe. Részeseivé válni ennek a világnak számunkra egyértelmű: megerősít bennünket abban, kik vagyunk – egy francia márka, amely örömre, érzelmekre és innovációra épít.

Legfrissebb híreink