Ez az eredmény jelentős mérföldkő a Leapmotor európai terjeszkedésében, bizonyítva, hogy a vállalat képes teljesíteni, sőt felülmúlni a régió szigorú biztonsági előírásait.
Az újonnan piacra dobott Leapmotor B10 fejlett elektromos járműtechnológiát ötvöz világszínvonalú biztonsággal, megerősítve a Leapmotor európai ügyfelek iránti elkötelezettségét.
A Leapmotor B10 93%-os eredményt ért el a felnőtt utasok védelmében, 40-ből 37,3 pontot szerezve a kiváló frontális ütközésvédelemnek és az oldalsó ütközési tesztekben elért maximális pontszámnak köszönhetően.
A Leapmotor B10 kiváló szerkezeti integritást és utasvédelmet mutatott az Euro NCAP tesztjeiben. Az utastér stabil maradt frontális offset ütközések során, kiváló védelmet nyújtva mindkét első utas térdének és combcsontjának. Hasonló védelem biztosított különböző méretű és pozíciójú utasok számára is. A teljes szélességű merev falnak való ütközési tesztek magas szintű védelmet mutattak a vezető, és megfelelő védelmet a hátsó utasok számára. Az oldalsó barrier és oldalsó oszlop tesztek maximális pontszámot értek el, megerősítve az erős oldalirányú védelmet.
A Leapmotor B10 93%-os eredményt ért el a gyermekutasok védelmében, 49-ből 46,0 pontot szerezve, beleértve a kiváló törésteszt-eredményeket a 6 és 10 éves próbabábukkal, valamint olyan fejlett funkciókat, mint az ISOFIX/i-Size és a gyermekjelenlét-érzékelés.
A Leapmotor B10 kiváló gyermekbiztonságot nyújtott az Euro NCAP tesztjeiben, maximális pontszámot szerezve a frontális offset és oldalsó barrier ütközésekben 6 és 10 éves próbabábukkal. Az első utasoldali légzsák kikapcsolható hátrafelé néző gyermekülések esetén, egyértelmű állapotjelzéssel a vezető számára. A jármű közvetlen gyermekjelenlét-érzékelő rendszerrel rendelkezik, amely figyelmeztet, ha gyermeket hagynak bent, és minden jóváhagyott gyermekbiztonsági rendszer megfelelően beszerelhető és elhelyezhető.
A sebezhetőbb közlekedők védelme terén a B10 84%-ot ért el, köszönhetően a fejlett autonóm vészfékező rendszereknek, amelyek reagálnak a gyalogosokra, kerékpárosokra és motorosokra, beleértve a kerékpárosra veszélyes ajtónyitás elleni védelmet is.
A biztonsági asszisztens technológiák 85%-ot értek el, 18-ból 15,4 ponttal olyan funkciókért, mint az intelligens sebességasszisztens, sávtartó asszisztens, vészhelyzeti sávtartás és közvetlen vezetőfigyelő rendszer a fáradtság és figyelemcsökkenés észlelésére. Összességében az autonóm vészfékező (AEB) rendszer teljesítménye jó volt más járművekre való reakció tesztjeiben. Az autó szabványként közvetlen vezetőállapot-figyelő rendszerrel rendelkezik, amely észleli a vezető fáradtságát és bizonyos típusú figyelemeltereléséket. A sávtartó rendszer finoman korrigálja a jármű pályáját, ha az kisodródik a sávból, és kritikusabb helyzetekben is beavatkozik.
Ez az eredmény nem csupán minősítés; hanem nyilatkozat – a B10 beteljesíti a márka ígéretét, hogy biztonságos, fenntartható és intelligens mobilitási megoldásokat nyújtson európai ügyfelei számára.
A Duna Autó MG hibrid modellek teszthetének győztese hosszú, változatos útvonalon próbálta ki az MG HS HEV modellt – és olyan élményeket hozott vissza, amelyek jól mutatják, miért tud egy modern hibrid komolyan meglepni még a gyakorlott sofőröket is.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!
