JEEP

    A Jeep® Avenger 4xe már az utakon fut

    A Jeep® Avenger 4xe már az utakon fut A Jeep® Avenger 4xe már az utakon fut
25/07/25

Még több élmény, még jobb terepképesség, még inkább Avenger

A robusztus benzines turbómotort és két, egyenként 21 kW-os villanymotort tartalmazó, rendkívül fejlett, összesen 145 lóerő teljesítményű, 48 voltos hibridrendszerével az Avenger 4xe közúton és terepen egyaránt újradefiniálja a teljesítmény fogalmát.

 

“A Jeep Avenger igazi piaci sikernek bizonyult, hiszen bemutatása óta több mint 160,000 megrendelés érkezett rá. A 4xe változattal a Jeep teljessé teszi kínálatát a B-SUV szegmensben, és innovatív hibridtechnológiát ad hozzá a Jeep legendás terepképességeihez. Ez a jármű tökéletesen alkalmas a városi életre, hiszen az ingázást csendesen, fenntartható módon és stresszmentesen oldja meg, ugyanakkor félelmet nem ismerve győzi le a nehéz terepeket és bizonyítja, hogy mindig és mindenhol készen áll a kalandokra” mondta Fabio Catone, a Jeep márka összeurópai. vezetője.

Formaterv

Az új Jeep Avenger 4xe olyan formatervvel tűnik ki a mezőnyből, amely tökéletes egyensúlyt teremt az elegancia és robusztus megjelenés között. A külsőt olyan megoldásokkal láttuk el, amely teljes védelmet nyújt minden helyzetben. A fontosabb tételek az új, karcolásálló lökhárítók, a speciális ködlámpák, a jobb pakolhatóságot nyújtó tetősínek és a négyévszakos abroncsok (Vector 4Seasons GEN-3 by Goodyear). További figyelemre méltó megoldások a terepképességeket még tovább javító, fokozott alsó védelem, illetve a vonóhorog, amely kifejezetten a Jeep közösségének igényei miatt került a modellre, hiszen ezzel másokon is tudnak segíteni a nehéz helyzetekben.

Az Avenger 4xe utastere a kényelemre és a használati értékre helyezi a hangsúlyt. A fekete tetőkárpit, a pedálborítások, a könnyen tisztán tartható, tartós üléshuzat, a vízálló, könnyen tisztítható szőnyegek és az olyan prémium részletek, mint a műszerfalon látható 4xe embléma egyrészt tükrözik a Jeep elkötelezettségét a magas minőség felé, másrészt kifinomult, de kalandra kész utasteret teremtenek.

Képességek

A nyers erő mellett az Avenger 4xe vonzerejét tovább fokozzák kimagasló terepképességei. A modell remek terepszögekkel bír, hasmagasságát 10 mm-rel megemeltük, gázlómélysége pedig 400 mm, azaz sokoldalúbb, mint az elsőkerékhajtású változat. Az összkerékhajtás nagyszerű tapadást biztosít sokféle terepen, így garantálva, hogy az Avenger 4xe mindig készen áll a kalandra.

A Jeep Avenger 4xe úgy lett tervezve, hogy robusztus jellemzői és fejlett technológiája révén könnyedén és magabiztosan győzze le a terepet. Az Avenger 4xe terepszögeit optimalizáltuk: elöl 22, hátul 35 fok a terepszög, a rámpaszög 21 fok, míg a hasmagasság 210 mm. Ezek az adatok, valamint a megnövelt gázlómélység ideálissá teszik a modellt a legnehezebb terepek leküzdésére is. Az Avenger 4xe erejének egyik kulcsfontosságú eleme a hátsó tengelyre szerelt, 22.7:1 áttételű reduktor áttétel, amely egészen különleges, 1.900 Nm nyomatékot juttat a hátsó kerekekhez, s így még nagy kihívást jelentő, szélsőségesen meredek felületen is kivételes tapadást biztosít. A jármű képes felmenni akár 40%-os, murvás emelkedőn is, és tapadásának 20%-át még akkor is megtartja, ha az első kerekek nem vagy alig tapadnak.

Az intelligens összkerékhajtási rendszerrel felszerelt Avenger 4xe garantálja, hogy a 4x4-es hajtás mindig rendelkezésre áll, ha szükség van rá. A vezetési üzemmódtól függően, kis sebességnél (-30 és +30 km/óra között) a mind a négy keréken folyamatos tapadást és 50:50 arányú nyomatékelosztást garantál. Közepes tempónál (30 és 90 km/óra között) a hátsó hajtás csak akkor aktív, ha szükség van rá, míg nagy sebességnél (90 km/óra fölött) a hátsó villanymotor nem hajt, annak érdekében, hogy optimalizálja az üzemanyag-fogyasztást.

A Selec-Terrain rendszer lehetővé teszi, hogy a vezető az aktuális vezetési helyzethez igazítsa az üzemmódot. Auto üzemmódban csak akkor van összkerékhajtás, ha szükséges, így létrejön az egyensúly a teljesítmény és a gazdaságosság között, a tisztán villanymotoros hajtás pedig akár 1 km-en keresztül is működik 30 km/óra alatt. A Snow üzemmód fokozza a tapadást és a stabilitást, és biztonságos autózást garantál télen. A Sand & Mud üzemmód egyenetlen terepre való, s a választott váltóáttételek és a kipörgésgátló működése a tapadás megőrzését szolgálja. Sport üzemmódban a 4xe hajtási rendszerének teljes potenciálja kiaknázható, és a jobb gyorsulás érdekében működésbe lép az E-boost funkció.

Az Avenger 4xe emellett megkapja a Jeep exkluzív Multilink hátsó felfüggesztését is. Ez a prémium megoldás általában csak nagyobb és drágább autókon érhető el. Ez az innovatív futómű jelentős mértékben fokozza a hátsó tengely artikulációját, így rossz úton simább futást, kihívást jelentő terepen pedig nagyobb kényelmet biztosít.

Felszereltségi szintek

Az Avenger 4xe háromféle felszereltséggel kapható: Upland, az exkluzív North Face Edition és Overland.

Látványos, zöld díszítéseivel, 17 coll-os fekete könnyűfém felnijeivel, négyévszakos abroncsaival, full LED fényszóróival, színre fújt kilincseivel és a terepen hasznos alsó védőburkolataival az Upland szint az SUV-k mezőnyében a kifinomult esztétikát képviseli.

Legfrissebb híreink