A mai napon a CES 2025 kiállításon került sor a Honda két prototípusának – a Honda 0 Saloon és a Honda 0 SUV – világpremierjére, amelyek 2026-tól kerülnek a világpiacra.
A tavalyi CES rendezvényen mutatták be azt a tanulmánymodellt, mely alapján kifejlesztésre került a Honda 0 Saloon prototípusa, ezzel lehetővé téve a 2026-os piaci bevezetését. A tanulmánymodell formavilágát teljesen hűen megőrző prototípust egyszerre jellemzi a Saloon modellt más elektromos járművektől megkülönböztető alacsony kialakítás és sportos stílus, valamint a külső méretek alapján vártnál tágasabb belső tér.
A Honda 0 Saloon, a Honda 0 Series zászlóshajója az újonnan kifejlesztett, célzott EV-architektúrán alapul, és számos, a „Karcsú, könnyű és bölcs” fejlesztési megközelítést megtestesítő következő generációs technológiát kínál.
A Honda a 2025-ös CES-eseményen a Honda 0 Saloon „Bölcs” értékéhez hozzájáruló egyes technológiák bemutatására helyezi a hangsúlyt. Ide tartozik többek között a rendkívül megbízható, 3. szintű önvezető technológia, amelyet a világon elsőként a Honda alkalmaz a gyakorlatban, valamint a minden egyes felhasználó számára testre szabott mobilitási élményt kínáló „ultraszemélyes optimalizálás”, amelyet az ASIMO operációs rendszer tesz lehetővé.
A Honda 0 Saloon a tervek szerint elsőként az észak-amerikai piacon mutatkozik be 2026-ban, majd ezt követően a világszerte, köztük Japánban és Európában is.
A CES 2024-en -bemutatott Space-Hub tanulmánymodellre alapozva -amely a jövőbeli elektromos gépjárművek új értékekén az emberek számára kialakított „teret” helyezi előtérbe- a vállalat bemutatta a közepes méretű elektromos SUV prototípusát, ami az első Honda 0 Series modell lesz. A „Karcsú, könnyű és bölcs” megközelítést ez esetben úgy alkalmazták, hogy a belső teret még tovább növelték – az eredmény pedig egy tágas utastér, kiemelkedően tiszta és semmi által nem korlátozott látómezővel, nagy fokú rugalmassággal.
A következő generációs technológiák széles köre mellett a Honda 0 SUV-ban helyet kap a nagy pontosságú helyzetbecslés (az autó térbeli orientációjának meghatározása) és stabilizációvezérlés. Ez a Honda által az eredeti robotikai technológiák fejlesztése során kidolgozott 3D giroszkópos érzékelőkön alapul és a feladata a sofőr akaratának megfelelő dinamika lehetővé tétele különböző útfelületeken.
A Honda 0 SUV a tervek szerint elsőként az észak-amerikai piacon mutatkozik be 2026 első félévében, majd ezt követően világszerte, köztük Japánban és Európában is.
Digitális raktár, zöld jövő: így telt a Duna Autó és a Siemens közös szakmai napja Automatizálás, energiahatékonyság és innováció egyetlen délelőtt alatt – nézd meg, hogyan működik a jövő logisztikája a gyakorlatban!
A kínai Geely csoport haszongépjármű-márkája, a Farizon 2025-ben látványos belépővel érkezett az európai piacra. Legújabb modellje, az SV – azaz SuperVan – már bemutatkozott Ausztriában, az Egyesült Királyságban és Spanyolországban is.
A tanulmánymodell alapjait a 79 km -es elektromos hatótávolsággal büszkélkedő CR-V e:PHEV adja, amihez alapáron jár a minden irányban figyelő Honda SENSING 360° menetbiztonsági és vezetőtámogató rendszer.
Digitális raktár, zöld jövő: így telt a Duna Autó és a Siemens közös szakmai napja Automatizálás, energiahatékonyság és innováció egyetlen délelőtt alatt – nézd meg, hogyan működik a jövő logisztikája a gyakorlatban!
A kínai Geely csoport haszongépjármű-márkája, a Farizon 2025-ben látványos belépővel érkezett az európai piacra. Legújabb modellje, az SV – azaz SuperVan – már bemutatkozott Ausztriában, az Egyesült Királyságban és Spanyolországban is.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!