Budapest – A BYD (Build Your Dreams), a New Energy Vehicle (NEV), azaz a konnektorról tölthető, tisztán elektromos és plug-in hybrid autók világelső gyártója, örömmel jelenti be, hogy a GLS Hungary BYD ATTO 3 típusú elektromos autókat választott fenntarthatósági programjának részeként. A GLS Hungary elkötelezett a fenntarthatóság és a környezetvédelem mellett, és az új járművek beszerzése jelentős lépést jelent ezen célok elérése felé.
A GLS Hungary jelenlegi flottája több mint 2000 furgonból és közel 100 vállalati autóból áll. Az elektromos járművek aránya a teljes flottában már elérte a 15%-ot. A vállalat elkötelezett amellett, hogy flottáját teljes egészében elektromosra állítsa át.
Az új BYD ATTO 3 elektromos autókat üzleti tevékenységeik során fogják használni, tovább csökkentve a vállalat ökológiai lábnyomát.
Balázs Attila, a GLS Hungary ügyvezető igazgatója így nyilatkozott a döntésről: „Azért döntöttünk a BYD ATTO 3 típusú elektromos autók mellett, mert kiváló ár-érték arányt képviselnek. A modell minősége, a motor teljesítménye, az akkumulátor mérete és ezzel együtt a hatótávja is kiemelkedő a kategóriájában. Az újabb elektromos autók beszerzésével tovább haladunk fenntarthatósági céljaink elérése felé, amelyek között kiemelt helyen szerepel furgonjaink és vállalati autóflottánk elektromos járművekre cserélése is."
A BYD büszke arra, hogy járműveivel hozzájárulhat a GLS Hungary fenntarthatósági céljaihoz, és várakozással tekint a közös, környezetbarát jövő felé.
A Suzuki új lendületet ad globális jelenlétének: érkezik az első teljesen elektromos SUV, az e-Vitara, bemutatkozik egy vadonatúj prémium modell Indiában, miközben a márka biztonsági és fenntarthatósági fejlesztésekben is jelentős előrelépést tesz.
A CUPRA sporttörténelmet írt: három különböző versenyszériában aratott győzelmet egyetlen hétvége alatt. A márka ezzel ismét bizonyította, hogy a szenvedély, a teljesítmény és az újítás határozza meg minden mozdulatát.
A Hyundai INSTER megvásárlásával most részese lehet egy környezettudatos kezdeményezésnek. A kampány célja, hogy új fákkal gazdagodjon a Budakeszi Arborétum – minden egyes megvásárolt INSTER modell után egy fa kerül elültetésre.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!