A történelmi Mirafiori üzemben új gyártósort mutattak be, amely a legikonikusabb modell hibrid változatának gyártására lett szentelve – ott, ahol minden elkezdődött.
A gyártás várhatóan novemberben kezdődik, azzal a céllal, hogy az év végére 5000 darabot már leszállíthasanak a márkakeresledésekbe. Az előszériás modellek már legördültek a gyártósorról, megerősítve, hogy a projekt pontosan a Stellantis stratégiai ütemtervében foglaltak szerint halad, amelyet tavaly decemberben mutattak be.
Ez a kezdeményezés kulcsfontosságú lépést jelent a torinói üzem revitalizációjában, amelynek célja az évi 100 ezer darabos termelés növelése, és döntő lépést jelent Mirafiori központi, ipari, emberi és szimbolikus szerepének helyreállítása érdekében. Az 500-as visszatérése a gyökereihez több, mint pusztán egy gyártási döntés; Ez kézzelfogható jele annak a bizalomnak, hogy az olasz ipari ellátási lánc képes megfelelni az energetikai átállás kihívásainak és vezető szerepet betölteni az innovációban.
Olivier François, a Fiat vezérigazgatója és a Stellantis globális marketingigazgatója elmondta: „Az 500 Hybrid Mirafioriba való visszahozása egy betartott ígéret – egy győzelem, amelyet egy elkötelezett csapat hajtott, amely úgy döntött, hogy az ügyfélre és a jövőre fogad. Ez a gyár több mint egy gyártóhely, a Fiat otthona, egy olyan történet dobogó szíve, amely 1957-ben kezdődött Dante Giacosával, és ma a Stellantis európai innovációjának központja lett. Olaszországi ipari tervünk Mirafiorit és az 500-ast helyezi újjáéledésünk középpontjába. Novemberben ezt a mérföldkövet a különkiadású ’500 Torino’ modellel ünnepeljük – tisztelegve a város, a dolgozók és a gyökereink előtt. Torino a Fiatot jelenti, a Fiat pedig Torinót. Ezért kerül sor a hivatalos bemutatóra itt, a városunkban.”
A modell három konfigurációban lesz elérhető, hogy minden igényt kielégítsen: a klasszikus ferdehátú, kompakt és ideális városi közlekedésre; az innovatív 3+1, amelynek hátsó zsanéros harmadik ajtója van az utasoldalon a hátsó ülések könnyebb elérése érdekében; és a jellegzetes Cabrio, a kategóriájában egyetlen kabrió, a nyitott tetős vezetési élményért.
Az autó szíve egy 1,0 literes, háromhengeres FireFly lágy-hibrid motor, amelyhez hatfokozatú manuális sebességváltó tartozik, és egy 12 V-os elektromos rendszer fokozza az üzemanyag-hatékonyságot. Ez egy bevált és népszerű hajtáslánc, amely a legjobb egyensúlyt kínálja a vezetési élmény, az alacsony fogyasztás és az üzemeltetési költségek között.
A Fiat 500 Hybrid magas szintű hálózatba kapcsoltságot és technológiát kínál. A Uconnect 5 rendszerrel lesz felszerelve, amely a szegmens legfejlettebbjei közé tartozik. A testreszabható, 10,25 hüvelykes, nagy felbontású érintőképernyőt egy 7 hüvelykes digitális műszeregység egészíti ki. A teljes vezeték nélküli kompatibilitás az Apple CarPlay és az Android Auto rendszerekkel intuitív és biztonságos okostelefon-integrációt biztosít, anélkül, hogy a kormány mögött zavaró tényezők lennének.
A jármű belterében számos fejlett vezetéstámogató rendszerrel lett felszerelve, amelyek kényelmet és biztonságot nyújtanak a városi környezetben. Ezek közé tartozik az automatikus vészfékezés, a sávtartó asszisztens és a közlekedési tábla felismerés, valamint egyéb funkciók, amelyek a városi utakon a nyugalom megőrzését szolgálják.
A Leapmotor T03 városi kompakt villanyautó példátlan rekordot állított fel az ECOBEST Challenge 2025 tesztjén: a valós körülmények között mért 290 km-es hatótávolsága 9,4%-kal felülmúlta a hivatalos, 265 km-es WLTP értéket.
Az MG az egyik legdinamikusabban fejlődő autómárka Európában, amely egyre több vásárlót szólít meg korszerű, megfizethető modelljeivel. A márka legújabb típusait három napon át lehetett kipróbálni a Duna Autónál megrendezett MG nyílt napokon.
A Goodwood Festival of Speed a világ egyik legnívósabb autós eseménye, idén is számos izgalmat kínált. A Duna Autó csapata az MG standját járta be, ahol az elektromos IM5 és IM6 modellek, valamint a látványos Cyberster roadster is bemutatkozott.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!