Ducato az élen! A Fiat Professional 1981-ben bemutatott, és azóta generációk során át fejlődő haszongépjármű-családja fontos mérföldkőhöz érkezett: 2020-ban az európai piac legnagyobb darabszámban eladott haszongépjárműveként teljesített.
A Ducato negyven évvel ezelőtt forradalmat robbantott ki kategóriájában praktikus elsőkerékhajtásával, tágas rakterével, sokoldalúságával.
Története 1981-ben kezdődött a SEVEL (Società Europea Veicoli Leggeri – Európai Haszongépjármű Vállalat) üzemének gyártósorán Val di Sangróban. Ott, ahol különféle változatai a mai napig születnek.
A trenddiktáló haszongépjármű napjainkig mintegy 10 000 különféle változata 80 országban hódította meg az ügyfeleket.
Tizenhárom európai piacon foglalja el az első helyet az eladási listákon.
A Ducato 2021-ben ünnepli 40. születésnapját! A Ducato egyértelműen kategóriája vezető haszongépjárműve, és a több mint hárommillió eladott modell kiváló alapot szolgáltat a jövő számára is. Elismert képességei továbbélnek és továbbfejlődtek a zéró emisszió felé vezető úton járó típus teljesen elektromos változatában.
A folyamatosan fejlődő modell idén választ ad az emissziómentes mobilitás kihívásaira: a tisztán elektromos üzemű Ducato BEV akár 370 kilométer feletti hatótávolságával ideális megoldást kínál a „last mile” logisztika és az e-kereskedelem szükségleteire.
A Ducato felülmúlja önmagát! A Fiat Professional modellje a legnépszerűbb lakóautó-alapként is bizonyított Európában: biztonságos, önellátó, könnyen tisztán tartható és fertőtleníthető útitársként mindenkinek rendelkezésére áll, aki a világjárványt kísérő szigorú előírások mellett sem mond le vakációjáról.
A Ducato Európán túl immár népszerű Oroszországban, Latin-Amerikában, a Közel-Keleten és Ausztráliában is.
Főoldal
Fiat Pro World
A Ducato a legnépszerűbb haszongépjármű Európában
A Suzuki új lendületet ad globális jelenlétének: érkezik az első teljesen elektromos SUV, az e-Vitara, bemutatkozik egy vadonatúj prémium modell Indiában, miközben a márka biztonsági és fenntarthatósági fejlesztésekben is jelentős előrelépést tesz.
A CUPRA sporttörténelmet írt: három különböző versenyszériában aratott győzelmet egyetlen hétvége alatt. A márka ezzel ismét bizonyította, hogy a szenvedély, a teljesítmény és az újítás határozza meg minden mozdulatát.
A Hyundai INSTER megvásárlásával most részese lehet egy környezettudatos kezdeményezésnek. A kampány célja, hogy új fákkal gazdagodjon a Budakeszi Arborétum – minden egyes megvásárolt INSTER modell után egy fa kerül elültetésre.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!