Egyetlen hétvége – három történelmi győzelem. A CUPRA újra bebizonyította, hogy nemcsak jelen van a nemzetközi autósport legfontosabb porondjain, hanem irányt is mutat. A márka három különböző versenyszériában aratott diadalt, és ezzel új mérföldkőhöz érkezett fejlődéstörténetében.
A CUPRA KIRO csapata Dan Ticktum brit pilótával megszerezte első győzelmét az ABB FIA Formula-E világbajnokságban. A jakartai E-Prix technikás és gyors utcai pályáján elért siker nemcsak a CUPRA számára jelentett áttörést, hanem az elektromos versenyzésben való elkötelezettségük új korszakát is elindította.
Aurélien Comte a CUPRA Leon VZ TCR volánja mögött szenzációs teljesítményt nyújtott: a rajtrács 8. helyéről indulva megállíthatatlanul tört előre, és fölényes győzelmet aratott az SP Compétition színeiben. Ez volt a CUPRA első diadala ebben a nagy presztízsű sorozatban.
A világ egyik legkeményebb állóképességi futamán, a Nürburgring 24 órás viadalán három CUPRA Leon állt rajthoz. A VT2 Front kategóriában az Auto Thomas by Jung Motorsport csapatának CUPRA Leonja győzedelmeskedett, míg a SP3T osztályban egy másik CUPRA Leon a dobogó harmadik fokára állhatott fel.
„Ez volt a CUPRA történetének eddigi legnagyobb versenyhétvégéje” – mondta Xavi Serra, a CUPRA Racing globális vezetője. „Ezek az eredmények nem csupán sikerek – ezek a bizonyítékai annak, hogy a CUPRA versenyzésre született.”
A CUPRA sikerei mögött egy merész jövőkép áll: a márka az autóipar hagyományainak újragondolásával, kreatív szemlélettel és radikális formanyelvvel hódította meg a világot. Az elmúlt hét év alatt több mint 800 000 járművet értékesítettek világszerte – köztük olyan ikonikus modelleket, mint a CUPRA Formentor, a Born vagy a Tavascan.
A CUPRA nem csupán autómárka. Ez egy közösség. Egy meggyőződés. Egy új generáció szimbóluma – azoké, akik mernek kilépni a megszokottból.
Csatlakozzon a Duna Autó Cupra közösségéhez, hogy elsőként értesülhessen a márkával kapcsolatos aktuális hírekről, eseményekről és akciókról.
A francia gyártó több mint száz éve nemcsak autókat épít, hanem újra és újra felborítja a játékszabályokat: az Eiffel-tornyot például óriási reklámfelirattá változtatta, de Európában a Citroën volt az úttörő a sorozatgyártású elsőkerék-hajtásban.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!