A BYD Group hároméves globális partnerséget kötött az FC Internazionale Milano csapatával, így az olasz klub hivatalos autóipari partnere lett. A megállapodás célja, hogy két, saját területén vezető márka együtt formálja a jövő mobilitását és élményalapú márkaélményt nyújtson világszerte.
A partnerség keretében a BYD mintegy 70 járművet biztosít az Inter vezetősége és játékosai számára – köztük a legújabb elektromos és plug-in hibrid modelleket is. A flotta zászlóshajója a BYD Sealion 7 lesz, melyből egy Inter színekre hangolt különkiadás is készül, amit a szurkolók is megvásárolhatnak.
A megállapodás nemcsak presztízsértékű, hanem új lehetőségeket is nyit a BYD számára a globális piacon, különösen Európában és Dél-Amerikában, ahol mindkét márkának erős a jelenléte. A partnerség az európai piacra készülő prémium márka, a DENZA bevezetését is támogatja majd – ezzel tovább erősítve a BYD pozícióját a kontinensen.
A Leapmotor T03 városi kompakt villanyautó példátlan rekordot állított fel az ECOBEST Challenge 2025 tesztjén: a valós körülmények között mért 290 km-es hatótávolsága 9,4%-kal felülmúlta a hivatalos, 265 km-es WLTP értéket.
Az MG az egyik legdinamikusabban fejlődő autómárka Európában, amely egyre több vásárlót szólít meg korszerű, megfizethető modelljeivel. A márka legújabb típusait három napon át lehetett kipróbálni a Duna Autónál megrendezett MG nyílt napokon.
A Goodwood Festival of Speed a világ egyik legnívósabb autós eseménye, idén is számos izgalmat kínált. A Duna Autó csapata az MG standját járta be, ahol az elektromos IM5 és IM6 modellek, valamint a látványos Cyberster roadster is bemutatkozott.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!