A márka 2024 január és szeptember között több mint 1000 elektromos járművet (BEV) értékesített, és már harmadik egymást követő hónapja biztosítja pozícióját az ország első számú tisztán elektromos márkájaként. Szeptemberben a BYD 22,7%-os piaci részesedést ért el a magyarországi BEV személygépkocsi eladásokból, 176 új gépjármű regisztrációjával, tovább erősítve helyét az elektromos járművek piacán.
A kíváló eredmények jól mutatják a BYD gyors növekedését és egyre nagyobb népszerűségét a fenntartható mobilitás iránt elkötelezett magyar vásárlók körében. Bár a BYD viszonylag új szereplő a magyar piacon, hiszen 2023 októberében kezdte meg a forgalmazást, gyorsan figyelemre méltó sikereket ért el, megelőzve számos, hosszabb ideje jelen lévő versenytársát az elektromos autók szegmensében. A márka erős elkötelezettsége a fenntarthatóság és az innováció iránt, úgy tűnik, felkeltette a potenciális vevők figyelmét, ami a BYD eladások és a piaci részesedés növekedésében is megmutatkozik.
A Magyarországon elérhető négy elektromos modell közül az ATTO 3 és a SEAL bizonyult a legkelendőbbnek, 369 és 265 eladott példánnyal, amelyeket szorosan követ a DOLPHIN. Az első negyedévben bemutatott SEAL U, egy D-szegmensű SUV, szintén ígéretesen szerepel, a következő hetekben tervezett átadások várhatóan tovább növelik a márka eladási számait a statisztikákban.
A BYD célja egy országos márkakereskedői hálózat kiépítése Magyarországon. Ennek érdekében a vállalat aktívan dolgozik azon, hogy új szerviz- és értékesítési pontokat nyisson országszerte, jobban elérhetővé téve termékeit a vidéki vásárlók számára is.
Az év hátralévő része különösen mozgalmasnak ígérkezik a BYD számára, hiszen három izgalmas új termék bevezetése várható. Ezek egyike a SEAL U DM-i, amelynek bemutatása új mérföldkő a márka történetében Magyarországon. Ez a konnektorról tölthető hibrid SUV ideális választás lesz azok számára, akik egy elektromos autóként működő járművet keresnek, de igénylik a nagy hatótávot. Számukra biztosíthat nyugalmat, a BYD Super DM technológiájának köszönhetően, az akár 1080 km-es kombinált hatótáv.
A BYD magyarországi sikerei összhangban állnak a vállalat globális törekvésével, amely a fenntartható közlekedés fejlesztését célozza innovatív megoldásokkal. A márka elkötelezett amellett, hogy piacvezető szerepét megtartva járuljon hozzá a tisztább, zöldebb mobilitási megoldások elterjedéséhez Magyarországon.
A BYD a Párizsi Autószalonon ma (2024. október 14.) az európai közönség előtt is bemutatja a SEALION 7-et. Az újdonság egyszerre kínál sportos menettulajdonságokat, stílusos SUV vonalakat és csúcsszínvonalú villanyautó-technológiát.
Kedvencekhez adva!
Eltávolítva a kedvencek közül!