11.2s

0-100km/h

280km

wltp hatótáv

20,3/100km

Energia fogyasztás

e-Berlingo

11.2s

0-100km/h

280km

wltp hatótáv

20,3/100km

Energia fogyasztás

Citroën Új e-Berlingo

100% ËLEKTROMOS SZABADIDŐAUTÓ

A Citroën 1996-ban egy új közösséget teremtett, az egyterű gépkocsi kedvelői ragaszkodnak a Berlingo praktikus, sokoldalú és karakteres személyiségéhez. A Berlingo elektromos változata reagált a környezetvédelmi kihívásokra is, amelyek különösen erősen foglalkoztatják az ilyen modelleket kereső ügyfeleket. Ők ugyanis nagy arányban természetkedvelők, akik érzékenyek saját ökológiai lábnyomukra, és kifejezetten figyelnek a költségvetésükre is.

ELEKTROMOS AUTÓ TÁMOGATÁS JOGI SZEMÉLYEKNEK

Gondolt már rá, hogy lecseréli autóját egy környezetbarát, elektromos verzióra? Február 1-jén indul a Magyar Állam által nyújtott elektromos autó pályázati lehetőség, amelynek feltételeiről ide kattintva tájékozódhat. Ez egy kiváló alkalom, hogy Ön is csatlakozzon a zöld autózás híveihez és részesüljön az elektromobilitás forradalmában, könnyedén jutva hozzá egy elektromos autóhoz.

DESIGN

Az ë -Berlingo számos külső jegye utal az elektromos meghajtásra: az „ë” betű megtalálható a modell neve előtt a hátsó ajtón és a márkaemblémákból kialakított hűtőrácson, továbbá az oldalsó Airbump® védőelemeken és a lökhárítón elhelyezett eloxált kék díszítés is az elektromosságot szimbolizálja.

HANGULATOS BELSŐ TÉR

Különleges színek, világos beltér

MŰSZAKI ADATOK

ÚJ, Ë-TOGGLE SEBESSÉGVÁLTÓ

A belső tér kialakításában kiemelt szerepet kapott az autó használatának megkönnyítése. A középkonzolon az ë-Toggle elekktromos sebességváltó segítségével külön gombbal választhatunk a háromféle vezetési mód – Eco, Normal és Power – közül és a középkonzolon az ë-Toggle elekktromos sebességváltó segítségével kapcsolhatunk Park, Reverse, Neutral, Drive és Brake között

TÁGAS, PRAKTIKUS, BIZTONSÁGOS

A Citroën ë-Berlingo minden olyan tulajdonsággal rendelkezik, mellyel belső égésű társa is: tágas belső kialakítás, pratikum és modularitás. Megőrzi az eddigi kényelmes belteret, a három különálló hátsó ülést, a külön nyitható hátsó szélvédőt és a multifunkciós Modutop® tetőt. Az ë-Berlingo által kínált 18 technológiai megoldás és 3 konnektivitási szolgáltatás segítik a biztonságos és gondtalan vezetést.

TELJESÍTMÉNY

Az elektromos motor a kiválasztott vezetési mód és a vezetési stílus függvényében vezérli a meghajtó erőt. A 100 kW (136 LE) teljesítmény és a 260 Nm nyomaték az összes vezetési módban 135 km/h végsebességet tesz lehetővé. Az ë-Toggle elnevezésű menetmód gombbal választhatunk az alábbiak szerint a különböző vezetési módok között (Normal, Eco, Power)

KÖNNYŰ ÉS PRAKTIKUS

Az autó 8 hüvelykes érintőképernyő menüje gazdagodott az „Energie” menüponttal: itt hozzáférünk az energiaáramlás ábrázolásához az időzített töltéshez és a programozott utastérfűtéshez és a fogyasztási statisztikákhoz (átlagos fogyasztás kWh/100 km).

Eddigi leggyorsabb töltés

Az új elektromos Berlingo töltése háromféleképpen lehetséges: Otthoni töltés időtartama a felére csökkenthető, azaz az akkumulátor feltölthető kevesebb, mint 15 óra alatt Gyorstöltés : 5 és fél - 7 óra, Szupergyors töltés: 30 perc alatt 80%-ra tölthető fel vele.

Töltse ki adataival az alábbi űrlapot és kollégánk egy munkanapon belül felveszi önnel a kapcsolatot, hogy visszaigazolja megkeresését.

Citroën szakértőink

Önt is meghódította a vadonatúj Berlingo elektromos változata? Legyen aktív az új szabadidőautóval, ajánlatainkat kérje kollegáinktól!

Pfendler Bernadett szalonvezető
Váradi Ferenc értékesítési vezető

 

ELÉRHETŐ Citroën E-BERLINGO MODELLJEINK

Nincs találat.

*A hatótávolságot a szabványos EU mérési eljárás (WLTP) szerint határozták meg. Az egyéni vezetési stílus és más tényezők, mint például a sebesség, a külső hőmérséklet, a domborzat és az áramfogyasztó eszközök/egységek használata befolyásolják a valós hatótávolságot, és csökkenthetik azt. A töltés időtartamát számos tényező befolyásolja - például a környezet és az akkumulátor pillanatnyi hőmérséklete, a töltőberendezés fajtája, az akkumulátor és a jármű állapota.