A térben és időben kiterjesztett biztonság (meghosszabbított Volvo Cars app szolgáltatással).
Szolgáltatás, amely többet nyújt Önnek
A Volvo azt javasolja ügyfelei számára, hogy a garancia érvényessége alatt és után is legalább évente egyszer vagy legfeljebb 30.000 km megtétele után (amelyik hamarabb bekövetkezik) hivatalos Volvo márkaszervizben végeztessék el az időszakos karbantartást. Amennyiben ezzel a céllal érkezik szervizeinkbe, a Volvo Genuine Service teljes szolgáltatás-kínálata elérhetővé válik az Ön számára. Ha hozzánk fordul, teljesen nyugodt lehet, hogy magasan képzett szakembereinknél jó kezekben van az autója. A Volvo a hétköznapi szerviz-szolgáltatásoknál sokkal többet kínál.
Minél fejlettebb autók gördülnek le a gyártósorokról, annál inkább igaz, hogy a megfelelő működés hosszú távú fenntartásához rendszeres átvizsgálás és karbantartás szükséges. Önnek is javasoljuk, hogy évente vagy 30 000 km megtétele után, látogasson el hozzánk.
Azok számára, akik ezzel a céllal érkeznek szakszervizünkbe, elérhetővé tesszük a Volvo Car Service minden szolgáltatását. Többek között minden alkalommal végrehajtjuk a szükséges szoftverfrissítéseket, ami a Volvo On Call szolgáltatás esetében 13 hónapra szóló meghosszabbítással is jár. Dedikált kapcsolattartót biztosítunk, aki teljes mélységében ismeri autója szerviztörténetét és az Ön vezetési szokásait, és frissen lemosva szolgáltatjuk vissza szeretett Volvóját.
Az első alkalommal, amikor elhozza hozzánk az autóját, kijelölünk az Ön számára egy szerviztechnikust, aki a későbbi alkalmak során is foglalkozni fog az autójával. A személyes kapcsolattartás előnye, hogy a szakember mély ismerettel fog rendelkezni autójának szerelési történetéről, az ön vezetési szokásairól.
Az autóinkban alkalmazott szoftverek folyamatos frissítés és fejlesztés alatt állnak. Annak érdekében, hogy az Ön autójában mindig a legújabb verziók futhassanak, az időszakos karbantartások alkalmával elvégezzük a szoftverfrissítéseket.
Volvo Genuine Service
Autótulajdonosnak lenni ma már természetes dolog. A Volvo arra törekszik, hogy kényelmes és gördülékeny is legyen, ezért ebben a megközelítésben dolgoztuk ki egyedi szerviz-szolgáltatásunkat. A szervizlátogatás magába foglal mindent, amire az autójának szüksége van, hogy Ön minden nap a legtöbbet hozhassa ki hűséges társából.
Minden alkalommal, amikor időszakos karbantartás céljából ellátogat szervizünkbe, és Volvo on Call előfizetése a lejáratához közeledik, akkor azt mi 13 hónapra meghosszabbítjuk.
Az autóinkban alkalmazott szoftverek folyamatos frissítés és fejlesztés alatt állnak. Annak érdekében, hogy az Ön autójában mindig a legújabb verziók futhassanak, az időszakos karbantartások alkalmával elvégezzük a szoftverfrissítéseket.
Szeretne eltekinteni a téli-nyári gumiabroncsok cseréjével és tárolásával járó kellemetlenségektől? Szezonon kívül tárolja nálunk őket! Felszereléskor ellenőrizzük a gumik állapotát és kiegyensúlyozzuk a kerekeket. (A szolgáltatás árairól tájékozódjon szervizében.)
Önt a későbbi szervizlátogatásai során ugyanaz a szerviztechnikus várja, mint az első alkalommal, így szakemberünk tisztában lesz autója szerviztörténetével és az Ön személyes igényeivel.
Nehéz lehet az autója nélkül, amíg az szervizelés alatt áll. Ezért lehetőséget biztosítunk Önnek ahhoz, hogy kedvező áron bérelhessen egy másik Volvót. Ez a megoldás a szervizszolgáltatás lefoglalásakor igényelhető.
Az átvizsgálás vagy szerelési munkálatok után autója külső mosáson esik át, hogy az optimális belső működés mellett külsőleg is a legjobb formáját hozhassa.