A Renault Master egy új korszakba lép: aerodinamikus vonalvezetését szélcsatornában fejlesztették, mellyel tovább növelték áramvonalasságát. Az új, dinamikus fékrendszerrel kiegészülve, akár 1,5 literrel kevesebb üzemanyagot fogyaszt 100 km-en (a dCi 2L dízel verzió esetén) és 21 százalékkal nagyobb hatótávval rendelkezik a 100%-ban elektromos verziónál (akár 410 km hatótáv). A vezető köré tervezett fülke könnyű hozzáférést biztosít minden kezelőszervhez és a 10"-os OpenR link központi képernyőhöz, valamint a beépített Google-szolgáltatásokhoz.

 

1625 kg 

teherbíros

1312 mm

oldalsó raktérnyílás

40 

különböző gyári átalakítás

2 hajtáslánc

elektromos vagy dízel 

DESIGN

új orr-rész és Renault-logó - új korszak

aerodinamikus formaterv

1,312 mm-s csúsztatható oldalsó raktérnyílás

robusztus első hűtőrács

BELSŐ TÉR

Vezető köré tervezett fülke 

Központban a sofőr: minden kezelőszerv kényelmes távolságban, különálló és kényelmes ülések, mobil iroda kialakítás laptop tartóval és 135 liter belső tárolókapacitással. Fedezze fel a kiemelkedő komfortot, amit az Új Master nyújt, ezzel is megkönnyítve a vállalkozás mindennapjait. 

kényelmes és praktikus vezetőfülke

munkaállomás 120 voltos USB aljzatokkal

135 liter belső tárolókapacitás

HUMAN FIRST PROGRAM

20 fejlett vezetéstámogató rendszer 

parkolóasszisztens és tolatókamera

A PARK ASSIST csomag parkolóradarokkal van felszerelve, amelyek hang- és fényjelzésekkel jelzik az autó közelében lévő akadályokaz, ezzel megkönnyitve a manőverezést. Amikor hátramenetbe kapcsol, a tolatókamera képe az openR link multimédia rendszer kijelzőjén jelenik meg.

aktív vészfékező rendszer gyalogosfigyelő funkcióval

A rendszer jelzi a járművezetőnek, hogy fékezzen, ha fennáll a gyalogossal való ütközés veszélye. A rendszer növeli a fékerőt, ha a vezető túl lassan reagál, és szükség esetén akár megállásig is képes fékezni a járművet.

holttérfigyelő renszdszer kerékpáros érzékelő funkcióval

A holttérfigyelő rendszer (BSW) a hátsó és oldalsó érzékelők segítségével figyeli más járművek jelenlétét a holttérben, és figyelmezteti a vezetőt az adott oldali külső visszapillantó tükörben megjelenő fényjelzéssel. Az utasoldalon a rendszer érzékeli a holtterében lévő kerékpárosokat, és hang- és fényjelzést ad.

MŰSZAKI ADATOK

2 elérhető hajtáslánc 

E-Tech 100% electric

Az E-Tech 100% electric verzió néhány főbb ismérve: harmadannyi üzemanyagár, akár 30%-os megtakarítás karbantartásnál és nulla CO2 kibocsátás. Meggyőző számok! Kétféle akkumulátorcsomag elérhető: 40kWh és 170 kilométeres hatótáv, ideális városon belüli kiszállításokhoz, illetve 87 kWh és 410 kilométeres hatótáv, tökéletes hosszabb utakhoz. Utóbbi akkumulátorcsomag 35 perc alatt 80%-os hatótáv visszanyerésére képes.

dízel

Utazzon még hosszabb túrákra az új Blue dCi teljesítményével, melyet nagyobb távolságokra terveztek. Az új, hidraulikus fékrendszerrel kombinálva a dízel verzió az aerodinamikus karosszéria segítségével alacsonyabb CO2 kibocsátást és üzemanyagfogyasztást ér el: kevesebb, mint 195 g/100 km.

Renault szakértőink

Galli Gyuláné értékesítési tanácsadó
Himpelmann Balázs értékesítési tanácsadó
Szombathy Tamás értékesítési vezető