Szerviz adminisztrátor

2019-ben is folytatódik növekedésünk: több új márkát veszünk fel a jól bevált, sikeres márkák mellé, folyamatosan megújulunk.
Központi szervizünkbe SZERVIZADMINISZTRÁTOR, PÉNZTÁROS munkatársat keresünk.
A legfőbb feladataid lesznek:

• pénztár kezelése
• front office ügyfélszolgálati tevékenység
• adatrögzítés, adminisztráció, iratrendezés
• telefonos kapcsolattartás
• számlázás előkészítése, statisztikai nyilvántartások készítése
• munkafelvevők munkájának támogatása
 
A mindennapi sikeres munkavégzéshez az alábbiak elengedhetetlenek:

• tapasztalat pénztárkezelésben
• irodai környezetben szerzett legalább 1 éves tapasztalat
• adminisztrációs területen erős vagy
• legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
• a Word és Excel nem okoz gondot
• ügyfél-centrikus vagy, párhuzamosan tudsz többfelé figyelni
 
Előnyként értékeljük:

• ha dolgoztál már autós terülten
• ha azonnal munkába tudsz állni
 
Nálunk erre számíthatsz:

• 6 órás munkaviszony
• Támogató vezető
• Kulturált munkakörülmények
• Hosszú távú, stabil munkahely, tőkeerős vállalat
• Dolgozói kedvezmények



 
Munkavégzés helye: Budapest, III. kerület, Zay u. 24.

Munkaidő: hétfőtől péntekig váltott műszakban

Bízunk benne, hogy Te is megtalálod nálunk a számításaidat, ha minket választasz! Pályázz hozzánk!

Tekintsd meg weblapunkat: www.dunaauto.hu
 
Jelentkezés módja:

Önéletrajzod elküldéséhez kérjük, az alábbi mezőkben add meg neved, elérhetőségeid, majd csatold önéletrajzod. Kérjük, fogadd el adatvédelmi tájékoztatónkat, majd nyomd meg a küldés gombot.

Bízunk benne, hogy Te is megtalálod nálunk számításaid, ha minket választasz! Jelentkezz most!
 
Jelentkezz csapatunkba!
Adatkezelési tájékoztató

© 1989-2019 Duna Autó Zrt. Minden jog fenntartva.
Az adatok tájékoztató jellegűek, az előzetes bejelentés nélküli változtatás jogát fenntartjuk!