Suzuki Hibrid

TESZTVEZETÉSRE JELENTKEZÉS

* Kötelező mező

 

Üzemanyag-takarékos, gazdaságos autók most jelentős árkedvezménnyel 

 

 

Ismerje meg közelebbről legújabb S-Cross és Vitara HIBRID modelljeinket!


(részletekért kattintson a képre)
 

Az Esztergomban készülő Vitara és S-Cross modellek hajtáslánca némileg átalakult. Az 1,4 literes turbómotorra épülő új hajtáslánc 48 voltos hibrid rendszert kapott. A módosítás jelentősen kedvezőbb károsanyag-kibocsátást eredményezett az autóknál:
- 131 (138) g/km-ről 104 (111) g/km-re csökkent a CO2 kibocsátás (zárójelben az összkerékhajtású modell adatai)
- az 1,4 literes turbómotor teljesítménye 129 lóerő, nyomatéka 232 Nm 2000-3000-es fordulatszám között.




 


 

A fogyasztáscsökkentés és a helytakarékosság ötvözetét nyújtó Hybrid 48V enyhe hibrid rendszernél a benzinmotor működését egy kompakt villanymotor és egy nagy hatékonyságú lítiumion akkumulátor segíti. A villanyos erőforrás a motor újraindításában, valamint az autó gyorsításában ad jelentős segítséget. Az indítógenerátor lassításkor áramot fejleszt, amely az akkumulátorokban tárolódik. A rendkívül hatékony töltési folyamat gyakori motorrásegítést tesz lehetővé. A tárolt energiának köszönhetően a hibrid rendszer az utazósebesség elérése után minimalizálja az áramfelhasználás benzinmotorra háruló terhelését. Az automata Start/Stop rendszerrel megállított benzinmotort simábban és egyenletesebben újraindítja, míg az üzemanyag igényes gyorsítás során az ISG saját nyomatékát használó két funkciójával (nyomatéknövelés és nyomatékkiegyenlítés) tovább segíti annak működését.


 

HIBRIDTECHNOLÓGIA

Eljött az idő, hogy megtapasztalja a Suzuki Hybrid 12V, vadonatúj hibrid benzin-elektromos üzemű, fejlett járműtechnikai rendszerünket. A technológia csökkenti a szén-dioxid kibocsátást, és javítja az üzemanyag-takarékosságot, ami önnek alacsonyabb fenntartási költségeket jelent. Ráadásul könnyebb és kevésbé helyigényes, mint a megszokott hibridrendszerek, ami a könnyűsúlyú karosszériával egyesítve nemcsak még gazdaságosabb, de fürge teljesítményt is biztosít.


A HIBRID CSÖKKENTI AZ ÜZEMANYAG-FOGYASZTÁST

Ez a 12 voltos hibrid rendszer olyan helytakarékos, egyúttal könnyűsúlyú egység, amely magában foglalja a generátorként és indítómotorként egyaránt működő integrált indítógenerátort (más néven ISG). A motorhoz szíjjal kapcsolódó ISG a jármű elindulásakor és gyorsításakor segíti a motor működését, ezenkívül regeneratív fékezéssel áramot is fejleszt, ami hozzájárul az üzemanyagtakarékosság javításához és a szén-dioxid kibocsátás csökkentéséhez. Az autókhoz kifejlesztett hibrid benzin-elektromos motorrendszerünk az első utasülés alatt elhelyezett nagy teljesítményű, kompakt lítiumion-akkumulátor segítségével energiatárolásra is képes, emellett az integrált indítógenerátorral működtetett motorleállító funkciót (stop & start) is tartalmaz. Az Suzuki Hybrid 12V rendszer csak az első hidegindításkor használja a motor hagyományos indítómotorját, minden egyéb körülmény esetén az ISG-egység segítségével teszi lehetővé a motor zökkenőmentes és csendes újraindítását. A hibrid gyorsulás közben biztosított energiarásegítés miatt úgy nevezett lágy hibrid rendszernek tekinthető, amely ideális a kompakt autókban történő alkalmazás szempontjából, és mindössze 6,2 kgmal növeli az összsúlyt. A regeneratív fékezésnek köszönhetően, amelynek során a kinetikus hőenergia villamos energiává alakul, az ISG a hagyományos generátoroknál nagyobb hatásfokkal termel áramot. Az ISG-egység azonnal érzékeli a fékpedál lenyomását, és egyaránt tölti a lítiumion-akkumulátort és a 12 voltos hagyományos akkumulátort.


Válasszon készletről elvihető modelljeink közül most akár 1 millió Ft kedvezménnyel.

Próbálja ki márkakereskedésünkben! Jelentkezzen be tesztvezetésre!
Értékesítő kollégáink készséggel állnak az Ön rendelekezésére.

 



Jogi nyilatkozat:

A kedvezményt kizárólag a MySuzuki Hűségprogram regisztrált tagjai vehetik igénybe. A regisztráció feltételeiről, menetéről, valamint a kedvezmény pontos összegéről és érvényesítésének módjáról téjékozódjon márkakereskedésünkben. Suzuki Vitara - felszereltségtől függő üzemanyag-fogyasztása vegyes használat mellett, NEDC-szabvány: 4,2 - 5,5 l/100km, WLTP-szabvány: 4,939-7,31 l/100km és CO2-kibocsátása vegyes használat mellett: NEDC-szabvány: 96,36-124,53 g/km, WLTP-szabvány: 11,5-165,24 g/km. Suzuki SX4 S-Cross - Felszereltségtől függő üzemanyag-fogyasztása vegyes használat mellett, NEDC-szabvány: 4,2-5,5 l/100 km, WLTP-szabvány: 4,907-7,241 l/100 km és CO2-kibocsátása vegyes használat mellett: NEDC-szabvány: 95,77-123,73 g/km, WLTP-szabvány: 110,75-163,3 g/km.

A Vitara, SX4 S-Cross és Swift Sport modellekhez a motort, a turbófeltöltőt, a váltószerkezetet és a hibrid rendszert illetően összesen 3+7 év garanciát vállal a Suzuki: az autó többi részére vonatkozó általános 3 év jótállás felett tehát további 7 év extra garancia jár ezekre a kulcsfontosságú elemekre. Az általános garancia 3 évig (vagy 100 000 km-ig) érvényes, a kiegészítő Hybrid Pro (motor, turbófeltöltő, váltószerkezet, hibrid rendszer) garanciaajánlat +7 évig (vagy 200 000 km-ig) érvényes.

A tájékoztatás nem teljes körű, a változtatás jogát fenntartjuk. A garancia és a kedvezmény további részleteiről érdeklődjön márkakereskedésünkben.

Munkatársaink

Balázs György - értékesítési tanácsadó

Balázs György

értékesítési tanácsadó
Telefon: +36 1 801 4099
Budai Attila - értékesítési tanácsadó

Budai Attila

értékesítési tanácsadó
Telefon: +36 1 801 4099
Agárdi Gábor - értékesítési tanácsadó

Agárdi Gábor

értékesítési tanácsadó
Telefon: +36 1 801 4099
Harsányi László - értékesítési vezető

Harsányi László

értékesítési vezető
Telefon: +36 1 801 4099
Duna autó - családbarát hely, Széchenyi 2020
Adatkezelési tájékoztató Cookie szabályzat

© 1989-2021 Duna Autó Zrt. Minden jog fenntartva.
Az adatok tájékoztató jellegűek, az előzetes bejelentés nélküli változtatás jogát fenntartjuk!