Szerviz adminisztrátor

Márkaszervizeinkbe keresünk SZERVIZ ADMINISZTRÁTOR, PÉNZTÁROS munkatársat 6 órás munkavégzésre.
Várjuk mindazon kedves, mosolygós pályázók jelentkezését, akik a felsorolt elvárásoknak megfelelnek, és kihívást éreznek a pozíció betöltésében.
Feladatok:
• pénztár kezelése;
• ügyfélszolgálati tevékenység;
• adatrögzítés, adminisztráció, iratrendezés;
• beérkező hívások kezelése;
• számlázás előkészítése, statisztikai nyilvántartások készítése.
 
Elvárások:
• tapasztalat pénztárkezelésben;
• ügyfélkapcsolattartásban, ügyfélkezelésben szerzett legalább 1 éves tapasztalat;
• legalább középfokú végzettség;
• felhasználói szintű számítógépes ismeret (Word, Excel).
 
Előny:
• autóértékesítő cégnél szerzett munkatapasztalat
• középfokú idegennyelv-ismeret
 
Amit kínálunk:
• biztos munkahely;
• változatos munka, színvonalas munkakörnyezetben;
• jó hangulatú, összetartó csapat;
• kiszámítható munkaidő.
 
Munkaidő:
hétfőtől péntekig, egyik héten 7:00-13:30, másik héten 11:30-18:00
 
Munkavégzés helye:
Budapest, III. kerület, Zay u. 24.
 
Jelentkezés módja:
Pályázatát a karrier@dunaauto.hu email címre kérjük megküldeni, Jenser-Solymosi Eszter HR munkatárs részére.

Bízunk benne, hogy Ön is megtalálja nálunk a számításait, szeretettel várjuk!


 
E-mail:
 

© 1989-2018 Duna Autó Zrt. Minden jog fenntartva.
Az adatok tájékoztató jellegűek, az előzetes bejelentés nélküli változtatás jogát fenntartjuk!