2017. május 27-én, szombaton KIA szalonunk zárva tart.
2016-10-03

Megérkezett az összkerékhajtású Alfa Romeo Giulia

280 lovas is lehet az összkerekes Giulia


Újabb modellekkel bővül az Alfa Romeo kínálata, itt a Veloce, ami már összkerékhajtású, és akár 280 lovas benzines motort is kaphat, de a fogyasztáshuszároknak is van ajánlatuk.



 
A Giulia Veloce többet hozott a vártnál, a Q4 összkerék-hajtás mellett bitang benzinmotorral szerelik, ami 280 lóerőre képes, gyorsulási adatait sajnos egyelőre nem árulták el

Szépen belehúztak az Alfánál, az új Giuliával nagyot szeretnének szakítani, és ehhez most mindent bevetnek. A Giulia Quadrifoglio egy igazi álomautó, az alapverzió pedig egyszerűen kikezdhetetlen, de hiányoltuk a benzinest. Most megérkezett, ráadásul a beígért összkerék-hajtású verzióval együtt. Újabb régi modell alapján Veloce névre keresztelték a négy kerékkel kaparó Giuliát, a hozzá kapható benzinmotor meg felülmúlta a vártakat. Kétliteres turbós és 280 lóerő leadására képes 5250 percenkénti fordulaton. Ez pont az, amire nagyon szüksége van a Giuliának, de dízelből is 210 lóerős verziót kap a Veloce, mindkettőhöz 8 fokozatú automataváltót csatolnak.




Új a Blue Misano kék fényezés, a sárga féknyergek valószínűleg a Veloce sajátjai lesznek, alapból feketék, a QV pedig pirosakat kap. Dízellel is kérhető a Veloce, 2,2 literes 210 lóerőssel

A benzinzabáló mellett különlegesen takarékos modellt is piacra dob az Alfa. A Giulia Advanced Efficiency (az autó hátulján csak szolidan AE-ként jelezve) a 2,2 literes dízelmotort kapja 180 lóerővel és szintén 8 fokozatú automatával . Néhány átalakítást végeztek a motoron, például alacsonyabb nyomású EGR rendszerrel és másodlagos hűtőrendszerrel is ellátták. Ezek mellett 5 milliméterrel közelebb került a földhöz a karosszéria, valamint 16 colos könnyűfém felniket kap, rajtuk alacsony gördülési ellenállású abroncsokkal. A Giulia AE fogyasztása így a gyártó szerint 4,2 liternél megáll vegyes ciklusban − megvan rá az esély, de kíváncsiak lennénk rá. Az olaszok újdonságaikat a Párizsi Autószalonon vetik be a MiTo és a Giulietta legújabb verzióival együtt.




Advanced Efficiency névre hallgat a különlegesen takarékos Giulia, a motoron történt átalakítások mellett alacsonyabban, kisebb felniken és alacsonyabb gördülési ellenállású abroncsokon fut. A változtatásokkal 0,23-ra sikerült levinni a légellenállási értékét, így 4,2 literrel is beéri 100 kilométerenként


forrás: autonavigator.hu

További híreink