Tisztelt Ügyfeleink! Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy július 1. és augusztus 20. között Suzuki-Hyundai szalonunk kivételével szombatonként minden szalonunk zárva tart. Augusztus 26-án, szombaton újra nyitva tartunk.
2017-03-10

Az Alfa Romeo a 2017. évi Genfi Autószalonon

Az Alfa Romeo az autóiparban egyedülálló stílust képvisel olaszos temperamentumával már több mint egy évszázada, ennek eredményeként a tulajdonosok minden eddiginél jobban élvezhetik a kifinomult technológiát és a felejthetetlen vezetési élményt, mindenfajta út- és időjárási viszonyok között. Ugyanezek a tulajdonságok mind megtalálhatók az Alfa Romeo „mérnöki remekműveiben", amelyek a Genfi Nemzetközi Autókiállításon is láthatók: Stelvio, Giulia, 4C Spider, Giulietta és Mito. Mindegyik csodálatos autó és elképesztő alkotás a maga nemében, fantasztikus érzés vezetni őket az utakon és a versenypályákon is. A márka mindig is azokhoz igyekezett szólni, akik azt várták autóiktól, hogy felülmúlják az „egyszerű közlekedési eszköz" koncepcióját és helyette „valódi érzelmeket" keltsen bennük.

Alfa Romeo Stelvio: az olasz márka több mint egy évszázados történetének első SUV-ja
Az Alfa Romeo genfi standjának legragyogóbb újdonsága természetesen az Alfa Romeo Stelvio, az első SUV, amit az olasz márka készített egy évszázadot is meghaladó története során. Egy olyan nézőpontot ismerhetünk meg a Stelvioban, mely egy szabadidőautóban testesíti meg az „Alfa szellemiséget".
Egy olyan autó, ami a legigényesebb márkarajongók számára is örömet okoz a elképesztő vezetési élményével, miközben kényelme és variálhatósága kiemelkedő a kategóriájában.
Az Alfa Romeo Stelvio minden utazást különlegessé tesz, legyen az egyedül vagy családi, baráti társasággal, köszönhetően a vezetési élmény, az olasz stílus és a variálhatóság elegyének.
A svájci kifutón látható lesz az exkluzív „First Edition" kivitel a 280 lóerős, 2,0 literes, turbós benzinmotorral, aminek fantasztikus volt a fogadtatása két hónapja az EMEA (Európa, Közel-Kelet, Afrika) régióban, valamint megtekinthető lesz két dízelmotoros Super változat is, egyikben 210, a másikban 180 lóerős a 2,2 literes dízelmotor.
Mindkettőhöz 8-fokozatú automatikus sebességváltó és Q4 összkerékhajtás tartozik. A kiállított autók egyikét egyedi, csillogóan sötét fényű, miron színű Mopar kiegészítők díszítik, az Alfa-pajzs V alakú kontúrján, a visszapillantó tükrök külső házán, a hátsó, alsó védőlemezen és a 20 colos felniken. Végezetül, a stílusos kiállítási területet a hihetetlen Stelvio Quadrifoglio teszi teljessé, motorterében 510 lóerős, 2,9 literes turbós V6-os motorral, aminek premierje tavaly novemberben volt Los Angelesben.


A sokszoros díjnyertes Alfa Romeo Giulia
Az Alfa Romeo SUV-ja mellett ott lesz az elbűvölő Giulia, a sportos limuzin, ami 2016-ban új korszakot nyitott a márka történetében, újra írva a stílusról, a sportosságról és a technológiáról szóló addig ismert szabályokat. A Giulia különleges keveréke mindazon tényezőknek, amik az Alfa Romeót az egyik legkívánatosabb márkává tették: összetéveszthetetlen olasz formák, nagyteljesítményű motorok, kifogástalan súlyelosztás, különleges mérnöki megoldások és a legjobb tömeg/teljesítmény arány. Mára ugyanezek az összetevők már egy új kategóriában is megjelentek, a Stelvio révén.

A genfi standon két Giulia Veloce kivitel is helyet kap, bemutatva a modell egyedi stílusát és különleges tartalmát, melyek méltóak az Alfa Romeo hagyományaihoz: a „Veloce" elnevezés először 1956-ban jelent meg a Giuliettán, és azóta is a márka legsportosabb modelljeinek megkülönböztető jele.
A látogatók érdeklődését egy Alfa vörös színű, 2,0 literes turbós benzinmotorral szerelt, 280 lóerős Giulia Veloce igyekszik felkelteni, 8-fokozatú automatikus váltóval és Q4 összkerék-hajtással. Mellette egy másik Giulia Veloce is osztozik a látogatók figyelmén.
Ez a kivitel egy Stromboli szürke színű, 210 lóerős, 2,2 literes dízelmotorral, 8-fokozatú automatikus váltóval és Q4 összkerék-hajtással szerelt változat lesz. A Giulia „szekciót" a Competizione piros Quadrifoglio kivitel zárja, 510 lóerős, 2,9 literes V6-os turbómotorral, 8-fokozatú automatikus sebességváltóval, ultrakönnyű, ötlyukas, 19 colos felnikkel, nagyteljesítményű karbon-kerámia féktárcsákkal, és 8-irányban elektromosan állítható Alcantara kárpitozású ülésekkel. A kiállított autót szénszálas Mopar kiegészítők teszik egyedivé, mint az Alfa pajzs V kontúrja, a tükörházak, ajtóvédők és a váltógomb.

Egy új változat egészíti ki a Giulia dízel kínálatát márciustól: a Giulia Super, 2,2 literes, 180 lóerős dízelmotorral, 8-fokozatú automatikus váltóval és Q4 összkerék-hajtással. Ez a változat a legnépszerűbb motoron és kivitelen alapul, de rendelkezik minden olyan előnnyel, amit a vásárlóknak a szükség szerint kapcsolódó összkerékhajtás - ami alapfelszereltség a Giulia Veloce kivitelekben - ad, de kevésbé sportos megjelenéssel párosítva.
Azon vásárlók számára, akik kedvelik a sportosabb megjelenést, az új külső és belső Veloce csomagok szintén márciustól érhetők el. A Giulia Superhez választható kiegészítők jelentősen szélesítik az autó személyre szabhatóságának lehetőségét az utastérben (fűtött, elektromos mozgatású, kagylósított ülések perforált bőrborítással, alumínium betétek a műszerfalon és az ajtókon), és a Veloce változathoz járó első és hátsó lökhárítók révén kívül is.
Új Alfa Romeo Giulietta és Alfa Romeo Mito Veloce kivitelek
A reflektorok fénye a Giuliettát és a Mito-t felfedi a kiállításon, mindkét módosított modell magán viseli azokat a családi vonásokat, amik az elragadó Giulia-t is jellemzik, mint például az új orrkialakítás az Alfa pajzzsal és lóherével, amik az automobilizmus egyik legismertebb szimbólumai.
Kimondottan a kiállításra készült a Giulietta Veloce, amit egy 240 lóerős turbófeltöltős motor hajt TCT kettős-tengelykapcsolós sebességváltómű segítségével. A autó Alfa vörös ragyogását kiemelik a vörös betétes sportos lökhárítói, fényes antracit szegélyei, a nagyteljesítményű Brembo fékrendszer piros féknyergei és a 18 colos, polírozott könnyűfém kerekek, valamint a nagyméretű dupla kipufogóvégek. Ugyanez a sportosság az utastérben is visszaköszön, a versenyautókéhoz kísértetiesen hasonlító, fejtámlákkal egybeépített, kagylósított, Alcantara és bőrborítású ülések, és a piros cérnával varrt, hasított bőr kormánykerék révén.
Mi több, a kiállított Giulietta Veloce több karbon kiegészítőt is visel a Mopar katalógusból, mint a hátsó légterelő, a tükrök borítása, vagy az ajtók védőcsíkja. Az Alfa logót formáló üdvözlő világítás, a kipufogóvégek és az Alfa vörös szoknyaidomok szintén a Mopar termékei.
A kiemelkedő összeállítás megkoronázásaként az Alfa Romeo genfi standját a Mito Veloce zárja. Ezt az autót egy 1,4 literes, 170 lóerős benzines turbómotor hajtja TCT kettős-tengelykapcsolós sebességváltón keresztül. A Mito legsportosabb modellje azoknak szól, akik nagyra értékelik a legkiválóbb vezetési élményt szolgáló magas műszaki tartalommal kombinált olasz stílust. A kiállított Mito Veloce 18 colos, polírozott keréktárcsákat kapott, vörös színűek a féknyergei, az utasterében pedig sportos megjelenésűek az Alcantara ülések.

4C Spider: a márka modern ikonja
Ugyancsak feltűnik az Alfa Romeo genfi kiállítási területén a magával ragadó Alfa Romeo 4C, a márka modern ikonja is, ami megtestesíti az Alfa Romeo DNS-ébe írt sportos lelket: optimális teljesítmény és kimagasló mérnöki munka a legteljesebb vezetési élmény érdekében lélegzetelállító megjelenéssel.
A látogatók ízléses Stromboli szürke metál színben csodálhatják meg a karbon tetőmerevítővel és az Akrapovič, középen kivezetett, titánból készített dupla kipufogójával szerelt Spider-t. Az autó vegytisztán sportos pedigréjét tükrözik a fekete féknyergek, a versenyautó ülésekhez nagyban hasonlító fotelek és a fekete bőr borítású műszerfal is.

A modellt egy 240 lóerős, 1750-es, teljes egészében alumíniumból készített turbófeltöltős benzinmotor hajtja, aminek karakterét a közvetlen benzinbefecskendezés, a töltőlevegő-hűtő és a kétlépcsős szelepvezérlés adja. A TCT kettős-tengelykapcsolós váltóval társítva valódi szuperautó menetteljesítményekkel ruházza fel a 4C-t: a tömeg/teljesítmény aránya kevesebb, mint 4 kg/LE, legnagyobb sebessége 258 km/h (257 km/h a Spider esetében), álló helyzetből 4,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, oldalirányú gyorsulása 1,1g, maximális lassulása pedig 1,25g. Ezen elképesztő menetteljesítmények elérésében nagymértékben segítik az ultrakönnyű anyagok, pl. a szénszálas utascella, az alumíniumból készített első és hátsó segédkeretek és az SMC (alacsony sűrűségű keverékből készült) karosszériaelemek.

Egy stand erős verseny hangulattal
Az Alfa Romeo lenyűgöző megjelenésű standdal tért vissza a Genfi Nemzetközi Autószalonra, eddig soha nem látott részletmegoldásokkal és a fények kifinomult játékával, amik kihangsúlyozzák az újdonságok jellegzetességeit. A padlót autóversenyre utaló motívumokkal díszített szőnyeg teszi feltűnővé, ami kihangsúlyozza az Alfa Romeók legendás teljesítményét és múltját. Az autókon kívül láthatóak még különböző kiegészítő termékek, melyek nem csak az autókat, hanem a használóikat is díszíthetik, illetve emlékeztethetik őket autójukra, pl. a legkorszerűbb anyagok felhasználásával készített, ultrakönnyű, karbon golyóstoll, anti-allergén, Nycrotech anyagból készített női ékszerek, karkötők és medálok.

forrás: alfaromeopress.hu

További híreink